 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
squpek [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2008, 17:11 [CA4A 1.6] nie odpala
|
|
|
Witam w Nowym Roku,
Nie jeździłem Coltem od Wigilii i chciałem dziś podładować aku bo samo się narzuca, że tu jest problem.
Przyniosłem do domu podłączyłem prostownik i od razu kicha - prostownik pokazuje, że aku jest naładowany. Zmierzyłem jakie aku daje napięcie : 11.8 V więc niby ok a jak chciałem zapalić przed wyjęciem aku to zero reakcji, nic . Dioda od immobilajzera się paliła ale się wyłączyła jak to zwykle gdy przed startem silnika użyje się dekodera (tak się ten dyngs nazywa?) przy próbie odpalenia żadnej reakcji, nic nie zająknął się - kompletna cisza
... o sorry przed chwilą spojrzałem na prostownik i dioda sygnalizująca stan naładowania aku się nie pali, więc jednak chyba aku. Dam cynk jak się skończyła sprawa,
pozdrawiam |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2008, 21:03
|
|
|
11.8 V to moim zdaniem za malo ale w kazdym badz razie mam taki sam problem a przynajmniej podobny :/ |
|
|
|
 |
Milosz_GLXi [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2008, 22:07
|
|
|
Napiecie 11.8V wystarczy zeby odpalic samochod.
Posprawdzaj czy jest iskra i czy jest benzyna. |
|
|
|
 |
pawel129 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2008, 22:52
|
|
|
Moim zdaniem aku do wymiany - skończyła się jego żywotność. Może i maz 11,8V na zaciskach,ale jego wydajność prądowa (spowodowana zmniejszoną pojemnością) jest na tyle zamała aby przekręcić rozrusznikiem..
Identyczny przypadek miałem w służbowym lanosie |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2008, 23:15
|
|
|
Milosz_GLXi napisał/a: | Napiecie 11.8V wystarczy zeby odpalic samochod |
a jednak moze nie wystarczyc bo ja kilka dni temu tez tyle mialem i juz nie krecil. Po naladowaniu ma teraz cos powyzej 13V |
|
|
|
 |
squpek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2008, 09:39
|
|
|
Naładowałem do ~12.6 V i dziś rano zakręcił od razu.
Moja żona jeździ tylko w mieście i na światłach (wiadomo, przepisy) czy może być tak, że alternator nie zdąży ładować aku przy takiej eksploatacji? |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 03-01-2008, 10:13
|
|
|
Zmierz ładowanie alternatora , ew. aku ma zwarcie ,lub coś ,kradnie prąd . |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 03-01-2008, 10:15
|
|
|
squpek napisał/a: | Naładowałem do ~12.6 V i dziś rano zakręcił od razu.
Moja żona jeździ tylko w mieście i na światłach (wiadomo, przepisy) czy może być tak, że alternator nie zdąży ładować aku przy takiej eksploatacji? |
Może tak być, że nie doładowuje, szczególnie jak żona robi małe dystanse około 5km |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-01-2008, 16:07
|
|
|
londolut napisał/a: | Może tak być, że nie doładowuje, szczególnie jak żona robi małe dystanse około 5km | Nie sądzę. |
|
|
|
 |
|
|