Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 11:33
4x4 w automacie
Autor Wiadomość
alarmik
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 22:14   4x4 w automacie

Z wiazku z nowym nabyciem L200 w automacie mam pytanie czy jadąc na napedzie 4x2 moge bez przeszkód dołączać napęd w czasie jazdy 4x4 i odwortnie według uznania czy należy sie zatrzymać i wtedy dołączać lub wyłączać.
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 22:15   

Mozesz podczas jazdy dolaczyc naped przedniej osi, instrukcja podaje ze do 100 km/h jadac.
 
 
alarmik
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 22:19   

tylko podczas jazdy próbnej srednio nam to wychodziło a serwisant mi powiedział że zawsze będzie lepiej zrobić to na postoju
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 22:21   

A w jaki sposob to robiliscie? Wszystkie czynnosci.
 
 
alarmik
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 22:27   

jazda po szosie z 80km/h i potem próba włożenia małą roczką 4H (oczywiście auto testowe) nie zapalał sie wskażnik 4H dopiero bo zatrzymaniu włożył bieg na N wpiłł 4H i potem D i ruszyliśmy
 
 
selektronik
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 22:48   

Nigdy osobiscie nie mialem z tym problemu zawsze wlacza sie 4x4 do 80 Km/h
 
 
alarmik
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 22:55   

Jeśli mozesz powiedz mi praktycznie jak powinna przebiegąc kolejność czynności podczas przejścia z tylnego napędu na 4x4 bo wiesz mam dopiero 15km przebiegu i troche pękam i brak doświdczenia
 
 
selektronik
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 23:03   

Jednym slowem z wyczuciem :) Testowalm u znajomego na wsi ktory posiada fajna gorke 35 C nachylenia wszystkie napedy , w terenie max do 20 km /h zmiana z 4x2 na 4x4 bez problemu , nie bój sie uzyc delikatnie sily , u mnie wszystko wchodzi jak w instrukcji a mam dopiero 3600 km na liczniku :)
 
 
marszalis
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2008, 08:53   

Witam, ja też mam taki modelik z AT i mam podobny problem to znaczy przy jezdzie 4x2 (bez względu na prędkość) jest problem z wrzuceniem na 4x4 - skrzynia zaczyna zgrzytać i nie chce jej zmuszac na siłę do 4x4. Na postoju lub przy wolnej jeździe na N wchodzi bez problemu. Jestem w serwisie pod koniec grudnia to się popytam....
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2008, 09:28   

Instrukcja opis przy skrzyni biegow manualnej
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=17970
jest to dziwny obiaw bo te napedy 2H <-> 4H powinny sie przelaczac bez problemu do predkosci (producent) 100 km/h.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 04-01-2008, 10:22   

robiłem to sporadycznie i tylko dla samego faktu przełączania (jeżdzę cały czas 4x4)
ale zgrzyta jeśli nie ujmiesz nogi z gazu ,
ujęcie- przełączenie- dodanie i zawsze było ok
 
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 04-01-2008, 12:04   

Witam,
na drzwiach kierowcy i w instrukcji napisane jest, ze przed przelaczeniem nalezy zdjac noge z gazu...widac od razu pomaga. Czasami mi takze zdazalo sie, ze 2H->4H cos tam nie banglało ale wydaje mi sie, ze to tak jak ze wstecznym (mialem to czasami w Almerze) nie chcial wskoczycwiec wystarczylo doslownie pare cm sie stoczyc aby wszedl...

pzdr
 
 
FABIO
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2008, 13:07   

co prawda przelaczalem napedy przy predkosci ok.30 ale zawsze nawet wtety na momet wrzucalem bieg na N i reuktor do przodu potem znowu D I CACY
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2008, 13:36   

:shock: a mozna w czasie jazdy wrzucac neutral i wlaczac reduktor!!!
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
FABIO
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2008, 13:50   

Mnie sie to udaje i wchodzi jak maslo bez zgrzytow.chodzi oczywiscie o przelaczanie na 4x4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.