Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 11:33
Zabudowa Hardtop Low i domykanie klapy
Autor Wiadomość
spyrant
[Usunięty]

  Wysłany: 03-01-2008, 12:19   Zabudowa Hardtop Low i domykanie klapy

Kłopoty z klapą były dwa:

1. zamek chodził gorzej niż w starej zastawie
2. klapa niedomykała się z prawej strony, przez co trzeba było ją mocniej "klapnąć" z prawej strony, trzymając ją za gumkę po tejże stronie.

Zamek okazał się (i) zamarźnięty oraz (ii) nienasmarowany

(i) odmrażacz.
(ii) WD-40

załatwiło sprawę i jest git, chociaż trochę wstyd, że za 10.000 PLN brutto pożałowali mi kropli smaru.


KLAPA.
Dziwna sprawa - na forum czytałem wątek o zabudowie i o tym, że trzeba zamykać z przekręconą klamką. Tak też robiłem aż wpadłem na pomysł... przesmarowania bolców, za które zamki od klapy łapią. Otóż bolce te winne się łatwo obracać. Smaru oczywiście w nich nic nie było, więc się nie obracały, a klapa (szyba) się nie chciała domykać. Tu znów z pomocą przyszło WD-40 - i jest ok :)

tyle...

pozdrawiam
S,
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2008, 12:47   

No prosze, ciesze sie, ze pomoglo. Dodam tylko z mioch obserwacji aby proby zamykania i ewentualnej korekty dodkonywac na plaskim prostym podlozu. Bywa tak, ze mala nierownosc powoduje zmiane ustawienia poszczegolnych elementow i zwyczajnie klapa bedzie gorzej sie domykac.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 03-01-2008, 14:19   

Hello,
nie uzywajcie WD-40 bo robi wiecej szkod niz pozytku. Lepiej stosowac smar grafitowy jest bezpieczniejszy.
W mojej zabudowie tez niedomykala sie prawa strona i po dwukrotnej regulacji obecnie jest ok.
Na klapie po wew stronie jest info, ze nalezy co 1000km przesmarowac wszystkie mechanizmy i sprawdzic mocowanie (zaciski) lub opcjonalnie co miesiac.

Pamietajcie, ze zabudowa nie jest integralna czescia samochodu i np. dosc ostre zabawy w terenie moga zmienic jej polozenie co najczesciej objawia sie niedomykajaca klapa.

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 17:55   

HugoOrmo napisał/a:
nie uzywajcie WD-40 bo robi wiecej szkod niz pozytku. Lepiej stosowac smar grafitowy jest bezpieczniejszy.


zgadza się, WD nie zdaje egzaminu a smar jest super
ja jakiś czas temu rozkręciłem swój zamek porządnie przesmarowałem i jest git
 
 
Thor
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2008, 13:10   

Dodam od siebie, ze aby nie rozbierać zamka i nie używać WD40 , trzeba kupić specjalny smar w spayu, który dozuje sie jak WD40, ale jest gęsty i nie wypływa, do kupienia w Leroy Merlin, lub w sklepach rowerowych jako smar do łańcuchów.

pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.