 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 06-03-2008, 11:33 |
Zabudowa Hardtop Low i domykanie klapy |
Autor |
Wiadomość |
spyrant [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2008, 12:19 Zabudowa Hardtop Low i domykanie klapy
|
|
|
Kłopoty z klapą były dwa:
1. zamek chodził gorzej niż w starej zastawie
2. klapa niedomykała się z prawej strony, przez co trzeba było ją mocniej "klapnąć" z prawej strony, trzymając ją za gumkę po tejże stronie.
Zamek okazał się (i) zamarźnięty oraz (ii) nienasmarowany
(i) odmrażacz.
(ii) WD-40
załatwiło sprawę i jest git, chociaż trochę wstyd, że za 10.000 PLN brutto pożałowali mi kropli smaru.
KLAPA.
Dziwna sprawa - na forum czytałem wątek o zabudowie i o tym, że trzeba zamykać z przekręconą klamką. Tak też robiłem aż wpadłem na pomysł... przesmarowania bolców, za które zamki od klapy łapią. Otóż bolce te winne się łatwo obracać. Smaru oczywiście w nich nic nie było, więc się nie obracały, a klapa (szyba) się nie chciała domykać. Tu znów z pomocą przyszło WD-40 - i jest ok
tyle...
pozdrawiam
S, |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-2008, 12:47
|
|
|
No prosze, ciesze sie, ze pomoglo. Dodam tylko z mioch obserwacji aby proby zamykania i ewentualnej korekty dodkonywac na plaskim prostym podlozu. Bywa tak, ze mala nierownosc powoduje zmiane ustawienia poszczegolnych elementow i zwyczajnie klapa bedzie gorzej sie domykac. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 03-01-2008, 14:19
|
|
|
Hello,
nie uzywajcie WD-40 bo robi wiecej szkod niz pozytku. Lepiej stosowac smar grafitowy jest bezpieczniejszy.
W mojej zabudowie tez niedomykala sie prawa strona i po dwukrotnej regulacji obecnie jest ok.
Na klapie po wew stronie jest info, ze nalezy co 1000km przesmarowac wszystkie mechanizmy i sprawdzic mocowanie (zaciski) lub opcjonalnie co miesiac.
Pamietajcie, ze zabudowa nie jest integralna czescia samochodu i np. dosc ostre zabawy w terenie moga zmienic jej polozenie co najczesciej objawia sie niedomykajaca klapa.
pzdr |
_________________ Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2008, 17:55
|
|
|
HugoOrmo napisał/a: | nie uzywajcie WD-40 bo robi wiecej szkod niz pozytku. Lepiej stosowac smar grafitowy jest bezpieczniejszy. |
zgadza się, WD nie zdaje egzaminu a smar jest super
ja jakiś czas temu rozkręciłem swój zamek porządnie przesmarowałem i jest git |
|
|
|
 |
Thor [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2008, 13:10
|
|
|
Dodam od siebie, ze aby nie rozbierać zamka i nie używać WD40 , trzeba kupić specjalny smar w spayu, który dozuje sie jak WD40, ale jest gęsty i nie wypływa, do kupienia w Leroy Merlin, lub w sklepach rowerowych jako smar do łańcuchów.
pozdr |
|
|
|
 |
|
|