Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] Zimne powietrze na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
tackin
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2007, 19:38   [CB4 1.6] Zimne powietrze na wolnych obrotach

CHCIALBYM SIE DOWIEDZIEC DLACZEGO NA WOLNYCH OBROTACH OGRZEWANIE DAJE ZIMNE POWIETRZE?W CZASIE JAZDY JEST OK.ZAZNACZAM ZE TEMP SILNIKA JEST ODPOWIEDNIA.
Ostatnio zmieniony przez akbi 30-12-2007, 08:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-12-2007, 08:55   

1. nie piszemy duzymi literami
2. Twoja nazwa tematu (WITAM DOBOROWE TOWARZYSTWO POSIADACZY MISKOW) zupelnie nic nie mowi o Twoim problemie, wiec pozwolilem sobie go zmienic, moze teraz zajrzy tu ktos kto bedzie potrafol CI pomoc
3. Witaj na forum tackin,

... a co to znaczy wg Ciebie, ze temperatuta jest odpowiednia??? i czy dzieje sie tak u Ciebie caly czas, czy jedynie przez kilka minut po odpaleniu auta??
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2007, 14:38   

Ale napisal przecierz ze temp silnika jest ok, czyli nie ma znaczenia czy jest to po odpaleniu czy nie.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-12-2007, 16:30   

Termostat do wymiany, zapowietrzona nagrzewnica lub za niski poziom płynu w chłodnicy. Sprawdzanie zacznij od końca.
 
 
tackin
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2007, 20:00   

juz bede pisał małymi :lol: temperatura odpowiednia tzn 90 stopni.dolalem plynu i teraz jest ok,mam nadzieje ze to to.dzieki
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 30-12-2007, 20:15   

tackin napisał/a:
mam nadzieje ze to to.dzieki
Jak to mówią - " pożyjemy - zobaczymy " - :shock: , a jak dużo tego płynu dolałeś , czy zauważyłeś jakieś wycieki :?:
 
 
tackin
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2007, 16:39   

Dolałem ok pół litra,wycieków narazie nie widze-pozyjemy zobaczymy :lol:
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 06-01-2008, 12:05   

u mnie jest podobny objaw, ale jak doleje płynu to po tygodniu znow mam ten sam poziom i kurcze nie wiem co jest. gdzies na forum czytalem ze miski tak maja ze w zbiorniczku jest niezbyt wiele tego płynu a nadmiar jest odprowadzany.. ale czy to tak jest czy ja mam dziure w chlodnicy, to szczerze nie wiem...
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-01-2008, 15:23   

Xiff nie masz kałuży pod autem jak chwilę postoi? Ja mam podobne ubytki płynu jak Ty i mam wyciek z pompy wody. Jutro zamawiam nową. Sprawdź cvzy nie wiszą krople płynu z chłodnicy po prawej stronie miski olejowej (od spodu patrząc od przodu auta).
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 06-01-2008, 19:30   

no wlasnie w tym rzecz ze kaluzy nie mam. ale w zeszlym roku tez wymienialem pompe. nie wiem czy to moze podczas jazdy jak jest rozgrzany to wypluwa nadmiar...
A jak moge odpowietrzyc nagrzewnice?
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-01-2008, 21:46   

Xiff napisał/a:
nie wiem czy to moze podczas jazdy jak jest rozgrzany to wypluwa nadmiar...
Raczej nie. Świadczyło by to o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą.
Xiff napisał/a:
A jak moge odpowietrzyc nagrzewnice?
Tak jak cały układ, czyli odkręcając śrubkę od góry przy termostacie na klucz 12 mm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.