Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] jak zamontować filtr stożkowy ? + inne problemy
Autor Wiadomość
AA AA
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 19:28   [CB4 1.6] jak zamontować filtr stożkowy ? + inne problemy

witam wszystkich!
Po założeniu gazu pogorszyła się znacznie moc (na benzynie, bo na gazie to normalne jeśli się nie ma sekwencji). Zastanawiam się, czy czasem nie jest to spowodowane zagiętą rurą od filtra powietrza (instalacja gazowa wydłużyła mi rurę dwoma nasadkami na zdjęciu 1 i 2, o ile uda mi się załączyć zdjęcie). Na przesunięcie pudła z filtrem nie ma miejsca, jedynym wyjściem, które mi się nasuwa jest filtr stożkowy (nawet mam niepotrzebny, który chciałbym wykorzystać). Problem jest taki, że na przebiegu rury musi być przepływomierz (chyba tak to się nazywa..- na zdjeciu 3), który przykręcony jest do pudła z filtrem. Co muszę zrobić, żeby zamontować filtr stożkow? Są jakieś adaptery czy trzeba samemu coś wykombinować?

http://abecedeeefgieha.wrzuta.pl/obraz/jPyT2FUeET/

http://abecedeeefgieha.wrzuta.pl/obraz/dFvkzJYW1Y/

Oprócz tego, jest jeszcze kilka rzeczy, które mnie martwią - byłbym wdzięczny za podsunięcie mi jakiegoś rozwiązania:)
- po ściągnięciu klemy z akumulatora silnik gaśnie na wolnych obrotach, musi przejechać parę setek km, żeby wszystko wróciło do normy
- przy zapalaniu silnik startuje bez problemów, bardzo szybko, jednak po zapaleniu slychać jakiś dźwięk (myślę, że uda mi się go załączyć...)
- ostatnio cos piszczy w środku (99% nie paski)
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2008, 22:16   

1. Masz założoną tzw. zwężkę na dolocie, co zredukowało moc auta, także na benzynie. Wstawienie stożka nic tutaj nie zmieni. Co więcej - możesz (choć nie musisz) mieć problemy ze zbyt dużą ilością powietrza. W silniku 4G92 jest przepływomierz. W naszym Lancerze mamy podobną instalację do Twojej. Łącznik elastyczny dolotu też jest mocniej wygięty, ale nie ma to wpływu na pracę układu, o ile łącznik ten nie jest zbyt pogięty i powykręcany czy też dziurawy. Moja rada: przyzwyczaić się do spadku mocy i jeździć. Nie kombinować ze stożkiem.
2. Po odpięciu akumulatora resetuje się komputer sterujący, tzw. ECU. Po ponownym podpięciu klemy należy nauczyć silnik pracy na wolnych obrotach. Przeczytaj instrukcję, jaką umieścił w tym temacie Romel. Dotyczy wprawdzie Colta, ale procedura uczenia wolnych obrotów jest uniwersalna i dotyczy wszystkich aut.
3. i 4. Nie wypowiadam się, bo nie wiem, co to za dźwięki.
 
 
AA AA
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2008, 14:15   

udało mi sie wrzucić filmik z tym dziwnym świstem, może ktoś wie co to?:)

http://abecedeeefgieha.wrzuta.pl/film/mtIoOXpLF3/
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2008, 15:16   

Jak dla mnie jest to jakieś łożysko. Pytanie tylko: które? Do wyboru:
- łożysko napinacza paska rozrządu
- łożysko napinacza paska klimatyzacji (jeśli masz klimę)
- łożysko kompresora klimatyzacji (jeśli masz klimę)
- łożysko alternatora
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-01-2008, 16:18   

Jak stałeś z przodu to z której strony dochodził ten dźwięk? Stawiam na to, że z lewej strony i jest to łożysko oporowe sprzęgła.
 
 
Maxiu
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2008, 19:40   

Witam! Mam ten sam problem . Mechanik powiedzial mi ze to lozysko dociskowe sprzegla. Jak lekko docisne sprzeglo to piszczenie ustaje. Moze to to.
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 07-01-2008, 13:48   

zamontuj BLOSa powinien troche odetkac dolot...
albo wyrzuc gaz :twisted:
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.