[EA6A 2.0D] Opróżnianie płynu chłodniczego |
Autor |
Wiadomość |
Ursus
Mitsumaniak Zbieram na Gala
Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 680 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 10-01-2008, 12:40 [EA6A 2.0D] Opróżnianie płynu chłodniczego
|
|
|
W chłodnicy na dole mam taki fajny koreczek do opróżniania płynu chłodniczego, jednak po jego odkręceniu usuwam w zasadzie tylko płyn z chłodnicy. Chciałbym zrobić płukanke obiegu chłodzącego i dokładnie pozbyć się tego czym był zalany wcześniej jak to zrobić aby było dobrze:)?? |
_________________ Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Ursus
Mitsumaniak Zbieram na Gala
Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 680 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 10-01-2008, 12:55
|
|
|
A czy silnik powinien być rozgrzany czy może być zimny?? Chodzi mi tu o to czy ma znaczenie wówczas czy termostat jest otwarty czy zamknięty? |
_________________ Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Ursus
Mitsumaniak Zbieram na Gala
Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 680 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 10-01-2008, 13:16
|
|
|
Pytam, bo zrobiłem coś takiego co mi radzisz przy zimnym silniku i faktycznie, poleciało trochę płynu, ale to napewno nie było wszystko, zdecydowanie za mało... |
_________________ Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 10-01-2008, 13:18
|
|
|
Wykonaj na schłodzonym silniku - przynajmniej do 40st.C. lub mniej. Odkręć również korek na zbiorniczku wyrównawczym. W ten sposób płyn zejdzie szybciej. No i koniecznie ogrzewanie ustaw na maximum (ale bez włączania wentylatora), aby wypuścić również zawartość nagrzewnicy.
Zobacz czy masz korek spustowy w bloku , obkręć i zejdzie wszystko. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 10-01-2008, 13:21
|
|
|
Tak sie tego nie robi!!! Odkrec po prostu korek spustowy w bloku silnika. Gdzie jest umieszczony w 4D68T znajdziesz w manualu. Odpalajac silnik bez plynu mozna go uszkodzic !!! |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Ursus
Mitsumaniak Zbieram na Gala
Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 680 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 10-01-2008, 14:31
|
|
|
Dzięki za podpowiedzi. Wystarczyła mi informacja, że istnieje korek spustowy w bloku, popatrzyłem do manuala i udało mi się go zlokalizować.
Pozdrawiam |
_________________ Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 |
|
|
|
 |
|