Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Kompresja
Autor Wiadomość
Esio
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 21:26   [1G 90-94] Kompresja

Mam pytanko, a mianowicie czy pomiar kompresji w cylindrach na ciepłym silniku (po jeździe ok. 1h stał) jest miarodajny? Powinno się sprawdzać kompresję z tego co wiem na zimnym? Na ciepłym silniku wyszło:
1- 16 kg/cm2
2- 15,5 kg/cm2
3- 15,4 kg/cm2
4- 15,5 kg/cm2
Jutro zrobię jeszcze raz pomiar na zimnym silniku bo coś dużo wyszło.
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 16-01-2008, 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 10-01-2008, 21:54   

odnosze wrazenie ze nawet nie masz pojecia co robisz, bo przepisujesz nawet jednostki w jakich przelicza sie cisnienie takie jak znalazles na zegarze zamiast napisac ze chodzi ci o cisnienie w barach . Przypominam ze 1 at. [ kg/cm2]= 0.98 bara.
Cisnienie sprawdza sie na cieplym silniku a nie zimnym. troche wysokie te odczyty 16 barow to 227 PSI tyle to nawet nowa seria nie miala.
 
 
 
Esio
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 22:16   

Wiem co robie i dlatego pytałem czy na zimnym, czy na ciepłym bo też mi się wydaje że coś za dużo. Jak bede miał trochę więce czasu to podjade na inny przyząd może coś z nim nie tak.
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 10-01-2008, 22:50   

duza ilosc nagaru na tlokach moze podniesc znacznie kompresje sprezania , wiec nie wykluczam ze twoje odczyty sa rzeczywiste takie jak sa. widzialem kiedys silnik turbo ktory seryjnie ma 178 PSI , a po tescie mial ponad 200 PSI niczym N/A.
 
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2008, 22:56   

Nowy silnik czyli Standard compression 192 psi, czyli 13,24 bar lub 13,06 atm natomiast minimum czyli tzw. Service limit 145 psi to 10 bar lu jak kto woli 9,87 atm. Są to wartości dla silnika 2,0 bez doładowania.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2008, 13:19   

ewentualnie zbytnio splanowana glowica :>? czy sie myle :>?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.