Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik krokowy w pionie czy w poziomie
Autor Wiadomość
dNa
[Usunięty]

  Wysłany: 12-01-2008, 00:20   Silnik krokowy w pionie czy w poziomie

Witam
Chciałem się zapytac czy wie ktos moze czy robi roznice zamontowanie silniczka krokowego w pionie czy w poziomie. Moi wszyscy znajomi ktorzy maja autka na gaz maja zamontowany silniczek pionowo ja natomiast mam w poziomie. Generalnie autko na benzynie chodzi elegancko natomiast na gazie od samego poczatku zamontowania instalacji gazowej buja na wolnych obrotach :cry: . Gazownik zwala oczywiście wine na przewody itp. :-X ale ja juz wszytsko wymienilem tzn przewody orginalne od Hyundaia, swiece ngk, filtry nowe. Instalacja Landi Renzo 2 gen. Moze ktos mogl by mi pomoc albo zna zaufanego i dobrego gazownika w Bydgoszczy. PoZdrawiam i dziekuje za pomoc.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 13-01-2008, 21:09   

Hej, silnik krokowy raczej powinien byc w pionie, z racje tego ze w tej pozucji najmniej osadza sie syf na prowadnicy i jest mniejsze tarcie samego tłoczka. Raczej bujanie obrotami nie jest spowodowane położeniem silniczka, ja raczej stawiałbym na złe ustawienie instalacji, jezeli wstępne ustawienie jest a ubogie silniczek caly czas proboje wzbogacac u zubarzac, przez co caly czas oborty ci bujają. Masz prawdopodobnie za nisko ustawioną początkową ilość kroków w silniczku. Początkowa ilość ktoków powinna byc ustawiona na wartość ok 20-30 kroków poniżej maksymalnego polozenia silniczka ( u mnie ok 120 kroków). Dodatkowo aby takie ustawienie mozna bylo mieć ciśnienie wstępne na reduktorze powinno byc optymalnie dobrane, tak zeby otwarcie krokowca na 80% dawało optymalną mieszanke na wolnych obtotach. Jezeli ciśnienie na reduktorze jest ustawione zbyt wysoko, silnik ma caly czas za bogata mieszanke, i proboje redukowac przymykając krokowca, czego efektem jest przymknięcie doplywu gazu, zuborzenie, i od nowa redukcja wzbogacania krokowcem - czego efektem jest falowanie obtotów. U siebie ustawiłem tak ze minimalne otwarcie krokowca to ok 60 kroków, wiec przedział pracy to 60-120 czyli 60 kroków, oczywiscie to są moje osobiste ustawienia, dla nich silnik pracuje najlepiej. Polozenie nominalne krokowca na wolnych obrotach to 90 kroków. Obtoty nie falują krokowiec prawie sie nie rusza na wolnych...
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.