Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Głowica z LAN EVO do Klipera
Autor Wiadomość
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2006, 13:28   Głowica z LAN EVO do Klipera

Właście coś mi wpadło do głowy ale nie wiem czy to jest realne i sensowne. Prosze starszych albo może lepiej znających się odemnie kolegów o wypowiedź.

A wymyśliłem coś takiego.
Dowiedziałem się tu na forum że jeśli by podkręcać Eclipsa to sensownie by było zbudować silnik z: bloku 6-bolt i głowicy z 7-bolt. A gdyby wstawić blok 6-bolt i dać głowice z Lancera np EVO VI?

Czy to ma jakiś sens?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2006, 13:37   

Nie ma sensu. Lancer EVO od modelu IV ma obrócony o 180 stopni rozrząd. Zresztą cały silnik wygląda jak lustrzane odbicie. Jak chcesz kombinować to do modelu EVO III.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2006, 14:07   

Hubeeert napisał/a:
Nie ma sensu. Lancer EVO od modelu IV ma obrócony o 180 stopni rozrząd.


Jak to? ale tylko rozrząd? nie cały silnik?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2006, 14:28   

Całość jest lustrzanym odbiciem. Skrzynia biegów po drugiej stronie. itd itd.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2006, 15:03   

No okej czyli tak jak myślałem, tylko się troche pogubiłem na chwile :)
A co do przekładania tych głowic, napewno trudno będzie znaleść silnik od EVO III no ale gdyby jednak się trafiło, to jest sens pakowania głowicy z EVO do Eclipsa?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2006, 15:06   

Sens jest - przepakowania silnika i całej mechaniki z EVO III do Eclipse. Z malym zastrzeżeniem - jak już kupisz EVO III to wątpię żebyś chciał go przeznaczyć na części.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2006, 17:05   

No to lepiej wezme sobie głowice z 7-bolt, nie będę kombinował
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 23-01-2006, 22:08   

Nie ma sensu szukac na sile silnika z evo III, jedyna zaleta sa tylko wtryski 550, sens jest jesli udalo by ci sie dostac caly silnik z wiazka i komputerem, poza tym zadnych kozysci nie masz. ale wtryski 550 to nie problem pzreciez wystaczy tylko ECU EPROM, czy tez dSM link. Glowica z evo ma male kanaly dolotowe , dokladnie takie same jak 2g. poza tym kolektor tez jest o wiele mniejszy w porownaniu z 1g eclipse czy galantem VR4. zasada jest taka glowica 2g/evoIII wiecej momentu obrotowego na mniejszych obrotach, gorszy tzw " top end". Glowica i kolektor 1g/galant- wiekszy " top end".
ja przestudiowalem juz dokladnie wszystke kombiancje silnkow od eclipse, wszystkie mozliwe swapy i polaczenia. pracuje obecnie nad takimprojektem, ma on jezdzic w polsce, w najblizszej przyszlosci. Scagnolem sobie JDM silnik od galanta VR4. dostalem piekny silnik, ze skrzynka AWD, wiazka i ECU. jak go rozebralem to nie chcialo mi sie wierzyc ze taki czysciutki jest. jeszce sie nie zdecydowalem ktora glowice zaloze czy 2g stage III ktora obecnie posiadam , czy tez 6 bolt.
zainstalowanie glowicy 2g na bloku 6 bolt , nie ejst wiekszym problemem. tzreba tylko rozwezwcic otwory na sroby glowicy z 9 mm do 12 , do wymiany wtedy bedzie rura wodna idaca z przodu glowicy oraz gniazdo termostatu.
Wwaga problemem natomiast przy takiej kombinacji , moze byc tylko slaby sygnal z CAS ktory zastepuje nam czujnik pozycji walu korbowego. mozna zalzyc CAS z niektorych modeli 2g 97, ktore maja silniejszy sygnal( kesli bedzies zpotrzebowal to pisz na pm podam ci numer czesci), albo zakupic DSM link. zazwyczaj co 5 silnik po swapie "6 bolt in 2g" doswiadcza problemow z gubieniem zaplonu. jesli swap jest do 1g nie ma powodow do obaw.
jesli chodzi o sam blok 6 bolt moze byc rownie dobrze z silnika NT. wal blok jest taki sam, nie jest ani slabszy ani gorszy. tylko pod warunkiem ze wstawisz kute tloki. roznica sa wlasnie tloki, i natrysk oleju na tloki czy cos takiego, nie wiem jak to po polsku sie nazywa. zazwyczaj jednak jesli zakuwa sie 6 bolt , i tak sie to usowa. na forum DSM czestyo pisza o tym ze wiele osob uzywa blokow z silnikow NT., pod warunkiem ze wpuszca tam tloki Ross, wiseco zy inne.
Jesli chodzi o glowice to parwda najlepsza bedzie z 7 bolt 1g (92-94). delikatny porting glowicy i tak nie zaszkodzi.
 
 
 
Memphis
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2006, 00:32   

:o Dzięki
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 24-01-2006, 04:42   

zapomnialem Evo III silnik nie jest 6 bolt, ale 7 bolt.
 
 
 
Adam R.
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2006, 20:56   

nie logiczne jest dla mnie wyjmowanie natrysku oleju na tloki, widocznie mody mitsubishi sa troszke inne niz hondy :wink:

wiec dlaczego sie usowa ten natrysk w mitsubishi :?:
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 25-01-2006, 01:39   

Bo prawie kazde kute tloki sa przystosowane do tego, jak nie wierzysz to zadzwon do Ross Racing Pistons i ci powtorza to samo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.