[C51A 1.3] Silnik gaśnie na wolnych dopóki się nie rozgrzeje |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24378 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-12-2007, 19:18
|
|
|
DaniOOO napisał/a: | No właśnie jest! Ale jest jeden szczegół wcześniej w moim aucie był silnik 1.6 turbo być może, że komputer został jeszcze od niego |
na pewno nie - nie uruchomilbys silnika (inne rozlozenie masy (i nie chodzi o wage silnika ) oraz wtryski 3 omy a nie 15)
co do czujnika - u Japaneze, zamiennik, 30 zl |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 10-12-2007, 20:28
|
|
|
Hugo napisał/a: | http://www.mitsubishi-gra...nsator%F3w++ecu i już wiesz | Obserwuję ten temat, a przy okazji- zdobywam wiedzę - Dzięki Hugo za Link |
|
|
|
 |
marcinb26 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-12-2007, 18:18
|
|
|
Witam wszystkich powiedzcie mi panowie i panie gdzie w moim kolciku jest ecu czujnik temperatury silnika bo na mrozie nawet wskazówka mi nie idzie za kreske w czasie jazdy na postoju jest dobrze jesli to mozliwe to jak ktos ma zd. rozmieszczenia to niech wrzuci dzieki z góry |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-12-2007, 19:43
|
|
|
marcinb26 wymień termostat, uzupełnij ubytek płynu chłodzącego i masz po problemie. Wskazówka podejdzie prawie do połowy i tak zostanie. marcinb26 napisał/a: | gdzie w moim kolciku jest ecu czujnik temperatury silnika | Używaj znaków interpunkcyjnych, bo ciężko się połapać o co Ci chodzi |
|
|
|
 |
DaniOOO [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2008, 22:33
|
|
|
Dobra, minęło trochę czasu więc napiszę co zrobiłem:
1. wymiana czujnika temperatury silnika
2. wymiana termostatu (latała temp. silnika w trasie, jak zdemontowałem okazało się, że był jakiś za duży termostat z nissana)
3. wymiana rozrządu
4. wymiana oleju filtra paliwa i oleju tesh
Niestety auto po nocy dalej zapala dopiero za trzecim-czwartym razem (wczesniej gasnie), a po zejsciu z wolnych przygasa dopoki sie nie zagrzeje. A teraz maly news- znalazłem przy gażniku (dokladniej przy jednym z grzybkow-tak to wyglada ) odłączony wężyk od podcisnienia, tylko za cholere nie moge dojsc gdzie by go podpiac bo jest krotki. Dodam ze jest z prawej storny gaznika patrzac od przedu auta. Co proponujecie teraz?
[ Dodano: 06-01-2008, 22:42 ]
poprawka po zejsciu ze ssania przygasa dopkoki sie nie zagrzeje. |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 07-01-2008, 16:36
|
|
|
DaniOOO napisał/a: | znalazłem przy gażniku (dokladniej przy jednym z grzybkow-tak to wyglada ) odłączony wężyk od podcisnienia, | U mnie , z pierwszego "grzybka" ( tego bliżej silnika wychodzą dwa wężyki, jeden idzie w dół do metalowej rurki , drugi idzie do trójnika (też w dół) i tam łączy się z wężykiem z drugiego "grzybka" i oba już podłączone są do metalowej rurki która idzie gdzieś pod kolektor ssący . Tyle udało mi się obczaić - jest troszkę przyciemno a nie mam garażu . Powodzenia |
|
|
|
 |
DaniOOO [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2008, 21:28
|
|
|
Sluchaj a moglbys zrobic fotke jak to powinno wygladac- interesuje mnie przede wszystkim prawa strona patrzac sprzed machy...??? |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 07-01-2008, 21:36
|
|
|
DaniOOO napisał/a: | moglbys zrobic fotke | Niestety nie mam takiej możliwości (sprzętu) DaniOOO napisał/a: | prawa strona patrzac sprzed machy.. | Tak to u mnie wygląda . Może ktoś podeśle zdjęcia |
|
|
|
 |
Sebastian_colt [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2008, 00:24 grzybki grzybki
|
|
|
Hey
Wez ten przewód i na zimnym silniku zatkaj palcem i zobacz czy nie ma różnicy w obrotach. Zanim zaczniesz wymieniac rzeczy różne w silniku, zacznij od najtanszych, czyli filtr powietrza. Wielerazy prawie remont przeprowadzilem a okazalo sie ze to filtr mnie tak zalatwia.
Pozdro i powodzenia
Seba |
|
|
|
 |
DaniOOO [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2008, 20:32
|
|
|
Nie wiem już kurczę co robić...Doszły nowe objawy- przypominając:
1. silnik zapala za trzecim razem (wchodzi na ssania, w pozostałych próbach gaśnie)
2. silnik przygasa po zejściu ze ssania aż do osiągnięcia odpowiedniej temperatury, trzeba go sztucznie podtrzymywać (niezzwykle wkurzająca przypadłość- szczególnie podczas stania na światłach. Teraz objawy- bonus najświeższe :
3.obroty nawet po zagrzaniu silnika to 200
4. niestety przestało sie włączać ssanie chyba
I co teraz począć????
5.dolegliwości te nie występują podczas jazdy na gazie
Kontynuując, troche podkurzony postanowiłem wyciągnąć dzisiaj komputer- okazuje się, że jest good. Poza tym odpaliłem miśka już po jego odpięciu i stwierdziłem, że nie ma żadnej różnicy w pracy silnika- jeździ jak jeździł, czy to aby nie dziwne?? Ktoś miał coś podobnego???- a może moje mitsubishi to jakiś wybrakowany egzemplarz oparty na patentach, bo już nie mam pomysłu... |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
 |
DaniOOO [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2008, 23:04
|
|
|
Tylko trochę podobny bo ja mam już wymieniony filtr paliwa i gaźnik po regeneracji
I dlatego właśnie głowię się o co kaman?? |
|
|
|
 |
|