Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty
Autor Wiadomość
dyzio007
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2008, 19:50   

odpiolem krokowca i jest ok niewiem czy mam cos z elektryka czy co ale narazie smigam i jestem zadowolony
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-01-2008, 20:03   

dyzio007 napisał/a:
odpiolem krokowca i jest ok niewiem czy mam cos z elektryka czy co ale narazie smigam i jestem zadowolony
I nie gaśnie na zimnym silniku? Mój po odpięciu gaśnie na zimnym. Na rozgrzanym jako tako chodzi, ale obroty miał za niskie.
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2008, 22:56   

Skoro to tak tylko czasami się dzieje, a odpięcie krokowca pomogło to wygląda na jakiś problem z powietrzem. Po pierwsze sprawdź szczelność dolotu i wszelkich podciśnień, warto sprawdzić i wyczyścić zawór PCV ostatnio walczyłem z obrotami, sprawdziłem całą elektrykę od ECU po kondensator na aparacie.
Na koniec okazało się, że zawór PCV jak się rozgrzał (albo jak mu się chciało) przepuszczał w dwie strony po wymienie wszystko wróciło do normy.
 
 
Twig
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 15:19   

Żeby nie było nieporozumień: to dyzio007 odpiął krokowca i mu pomogło, ja nie odpinałem.

U mnie dzieje się to b. rzadko przy spokojnej jeździe, natomiast prawie zawsze się to dzieje, gdy bardzo ostro szarżuję na ulicach (gaz w podłogę całą jazdę) - wtedy obroty przy wyrzuceniu biegu spadają b. nisko i prawie zawsze gaśnie, a podczas stania na luzie wariują między 500-1500 obr i ewentualnie czasem poniżej 500, co kończy się również zgaśnięciem na postoju na światłach.

[ Dodano: 13-03-2008, 21:19 ]
Postawiłem jednak na tym, że najpierw wymienię krokowca jako najbardziej podejrzanego o całą aferę.

Zakupiłem u jednego z forumowiczów krokowca, co prawda starszy model, ale pasował i nadal jest to samo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.