 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
dalsze problemy z 1g krokowy, olej, obroty |
Autor |
Wiadomość |
dyzio007 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2008, 19:50
|
|
|
odpiolem krokowca i jest ok niewiem czy mam cos z elektryka czy co ale narazie smigam i jestem zadowolony |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-01-2008, 20:03
|
|
|
dyzio007 napisał/a: | odpiolem krokowca i jest ok niewiem czy mam cos z elektryka czy co ale narazie smigam i jestem zadowolony | I nie gaśnie na zimnym silniku? Mój po odpięciu gaśnie na zimnym. Na rozgrzanym jako tako chodzi, ale obroty miał za niskie. |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 11-01-2008, 22:56
|
|
|
Skoro to tak tylko czasami się dzieje, a odpięcie krokowca pomogło to wygląda na jakiś problem z powietrzem. Po pierwsze sprawdź szczelność dolotu i wszelkich podciśnień, warto sprawdzić i wyczyścić zawór PCV ostatnio walczyłem z obrotami, sprawdziłem całą elektrykę od ECU po kondensator na aparacie.
Na koniec okazało się, że zawór PCV jak się rozgrzał (albo jak mu się chciało) przepuszczał w dwie strony po wymienie wszystko wróciło do normy. |
|
|
|
 |
Twig [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2008, 15:19
|
|
|
Żeby nie było nieporozumień: to dyzio007 odpiął krokowca i mu pomogło, ja nie odpinałem.
U mnie dzieje się to b. rzadko przy spokojnej jeździe, natomiast prawie zawsze się to dzieje, gdy bardzo ostro szarżuję na ulicach (gaz w podłogę całą jazdę) - wtedy obroty przy wyrzuceniu biegu spadają b. nisko i prawie zawsze gaśnie, a podczas stania na luzie wariują między 500-1500 obr i ewentualnie czasem poniżej 500, co kończy się również zgaśnięciem na postoju na światłach.
[ Dodano: 13-03-2008, 21:19 ]
Postawiłem jednak na tym, że najpierw wymienię krokowca jako najbardziej podejrzanego o całą aferę.
Zakupiłem u jednego z forumowiczów krokowca, co prawda starszy model, ale pasował i nadal jest to samo. |
|
|
|
 |
|
|