 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Misiowi zimno - Misiu zamarzl |
Autor |
Wiadomość |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2006, 08:21
|
|
|
sorska ;] toya ofcourse. przepraszam za zamieszanie ;] |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 27-01-2006, 08:39
|
|
|
Troche namieszane w wypowiedziach ale z tego co przeglądnołem autko nadala nie odpaliło...
Prosiłbym jak najbardziej potraktować moją wypowiedź poważnie...
Wykręć świece... nakryj szmatką silnik - co by nic do dziurek nie powpadało, pożycz od kogos - chyba że masz - opalarke elktryczną - albo możesz to zrobic na kuchence gazowej w domu...
Wez sobie do zabawy kombinerki - i każdą świece po kolei wypal... olbo opalarką, olbo w ostateczności nad kuchenka gazową,
Suszrką ładnie przesusz kable WN i aparat zapłonowy, dobrze by było żebys go odkręcił bo jak zaczniesz grzać to w środku w kopułce skropli sie para
Wtedy wszystko jeszcze ciepłe do autka szubciutko pozakładać - akumulator zakładam że naładowany i odpali na dotyk... gwarantuje...
Spróbój to nic nie będzie Cie kosztować... a w 90% przypadków pomaga - tak czy inaczej świadczy to o wadliwych świecach zapłonowych - do wymiany znaczy sie...
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
majki [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2006, 09:09
|
|
|
Sprawozdanie z walki z miskiem.
Byl rano Bartek, wlozylem naladowany akumulator, nie pomogl starter i czyszczenie swiec. Misiek nadal przepyrkuje, a pozniej sie zalewa (zupelnie jak zięć gdy ma nieciekawa tesciowa - przeburkuje pod nosem, a pozniej pozostaje mu sie tylko zalac).
Bartek spojrzal krytycznym okiem (tak jak wczesniej Grzesiek) na swiece, wiec nawet sie nie bede zastanawial, tylko wymienie swiece. Tutaj pada pytanie - wie ktos jakie oryginalnie powinny byc swiece do colta CJ 1,3? To sie zaraz zaopatrze w ciepla kurtke i rusze w podroz po Wawie w poszukiwaniu
pozdrawiam,
M. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-01-2006, 09:39
|
|
|
NGK BPR5ES-11
Denso W16EPR11 |
|
|
|
 |
Leppe
Mitsumaniak

Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005 Posty: 318 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-01-2006, 13:02
|
|
|
Moja rada jest taka wyjmij jedną świecę włóż w kabel wysokiego napięcia złap kombinerkami i przyłóż do masy autka w tym momencie nich ktoś zakręci silniczkiem powinna być iskra i tak sprawdź wszystkie cylindry pokolei jeśli jest iskra przechodzimy dalej przy włożonych i wyczyszczonych świecach zakręć parę razy silnikiem poczym wyjmij świece i sprawdz czy są zalane jeśli są zalane to znaczy, że paliwo dochodzi jeśli suche to filtr lub pompa paliwa jak sprawdzic pompę- zdejmij przewód przed filtrem paliwa i zakręć rozrusznikiem jeśli leci paliwo znaczy, że pompa jest najprawdopodobniej OK (może mieć słabe ciśnienie). Sprawdź kable wysokiego napięcia czy nie mają przebicia najlepiej w nocy jak jest ciemno zakręć silniczkiem a ktoś niech patrzy czy iskry po silniczku nie chulają. Jeśli na świecach brak iskry sprawdź cewkę wysokiego napięcia. POWODZENIA |
_________________ Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-01-2006, 13:22
|
|
|
Swiece sa zalane, wiec czekamy na lepsza pogode, i pojawie sie u Majkiego z kpl. nowiutkich swieczek, a jeszcze dodatkowo zostawiismy misia z wykreconymi swiecami celem odparowania waszki z cylindrow.
PS. a problemy z zaplonem mieszanki potwierza brak jakiejkolwiek reakcji na startera wpsikiwanego do dolotu (pentan+eter) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Leppe
Mitsumaniak

Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005 Posty: 318 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-01-2006, 13:34
|
|
|
Jeśli niema iskry to żaden specyfik niepomoże. Sprawdzcie czy dochodzi iskra na każdą świecę oraz cewkę. |
_________________ Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit
 |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 27-01-2006, 13:38
|
|
|
To samo było u mnie wykręcili przepalili świece i cudownie zagadał . Tak więc zapalać bez jakiegokolwiek machania pedałem gazu i dość krótkimi cyklami kręcenia rozrusznikiem . |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-01-2006, 13:55
|
|
|
Iskra jest, ale swiece gownianie.... Zaraz jade po nowe i bedziemy walczyc....... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 27-01-2006, 14:53
|
|
|
Leppe...
nie zapominaj o tym że świeca na zewnątrz - znaczy sie w kombinerkach inaczej pracuje niz w komorze spalania... w kombinerkach może byc OK, a wkręcisz i będzie lipa... spowodowane jest to wieloma warunkami... masa elktr. ciśnienie itd.. myśle że wiemy o co chodzi...
Bartek jedź że po te świece i wkońcu odpal tego drania....
Pozdrówka |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-01-2006, 17:09
|
|
|
Odpalony
Po wkreceniu nowych swiec, tak samo...... prychal na nas 4 garkiem i dupa.....
Po odsunieciu kabli zaplonowych od pokrywy zaworow: prycha dalej, ale sporo czesciej
Po podlaczeniu mojego misia..... ODPALIL. Oczywiscie miedzy wszystkimi zakreceniami bylo wykrecanie i osuszanie swieczek.
Odpalil, ale... kicha, prycha, gasnie pod swiatlami..... Majki pojechal po V-powera 99+ do pelna....
Moja diagnoza:
- Kiepskie swiece
- kiepskie kable
- kiepskie paliwo
- kiepski akumulator (skutek dlugiego pilowania rozrusznikiem)
2 pierwsze z tych 4 czynnikow nie powodowaly problemow (aczkolwiek Majki mowil, ze czasem wypadaly pojedyncze zaplony), ale pojawienie sie 3 spowodowalo unieruchomienie misia na 3 dni....
Edit:
17:35 Majki przyjechal po wizycie na Shellu caly szczesliwy - mam nadzieje, ze to koniec problemow.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2006, 17:58
|
|
|
Gratulacje! Czyli moje obawy dotyczące świeczek i wachy okazały się słuszne! |
|
|
|
 |
majki [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2006, 19:37
|
|
|
Yo yo!
Tak jak pisal Bartek - chociaz ja główną wina jednak obarczam paliwo.
Po zatankowaniu, juz od samej stacji nie bylo problemow najmniejszych.. rowne obroty, wszystko zicher (tak jakby sam kontakt z pistoletem do benzynki juz mu pomgol) - paliwo nie zdarzylo sie nawet zamieszac, a na pewno nie doszlo do silnika, ale juz bylo ok (moze z filtra wszystkie syy przepalil?). Zobacze jutro jak go zimnego zapale.
W kazdym badz razie pali chociaz pojawil sie nowy problem (ale to za chwile).
WIELKIE DZIEKI GRZESIOWI I BARTKOWI ZA POMOC!!! Naprawde Panowie, jestescie wielcy i zaslugi wam zapomniane nie zostana
A problem, ktory sie pojawil... troche bardziej krytyczny
Jade sobie miskiem (przejechalem od uruchomienia juz 50 km - mialem cos do zalatwienia na miescie a i benzynka sie mieszala) swiatla, wiec ja mu delikatnie na hamulec... a pedal hamulca.. zablokowany. Nacisnalem troche mocniej odruchowo i puscil. Pozniej powtorzylo sie to jeszcze dwa razy. Dziwne uczucie. Nie musialem jakos megasuperhiper mocno nacisnac na niego, ale jednak mial opor w gornym polozeniu, nie wiem od czego (ABS?). Zdarzylo sie to trzy raz lacznie. Nie ukrywam, ze jest to niepokojace, bo jakby mi sie kiedys tak zablokowal... ;/
no nic, zobacze jutro. Przynajmniej bede jezdzil jak 90 latek w trabancie
pozdrawiam,
Majki |
|
|
|
 |
|
|