Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Misiowi zimno - Misiu zamarzl
Autor Wiadomość
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2006, 08:21   

sorska ;] toya ofcourse. przepraszam za zamieszanie ;]
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 27-01-2006, 08:39   

Troche namieszane w wypowiedziach ale z tego co przeglądnołem autko nadala nie odpaliło...

Prosiłbym jak najbardziej potraktować moją wypowiedź poważnie...


Wykręć świece... nakryj szmatką silnik - co by nic do dziurek nie powpadało, pożycz od kogos - chyba że masz - opalarke elktryczną - albo możesz to zrobic na kuchence gazowej w domu...

Wez sobie do zabawy kombinerki - i każdą świece po kolei wypal... olbo opalarką, olbo w ostateczności nad kuchenka gazową,
Suszrką ładnie przesusz kable WN i aparat zapłonowy, dobrze by było żebys go odkręcił bo jak zaczniesz grzać to w środku w kopułce skropli sie para

Wtedy wszystko jeszcze ciepłe do autka szubciutko pozakładać - akumulator zakładam że naładowany i odpali na dotyk... gwarantuje...

Spróbój to nic nie będzie Cie kosztować... a w 90% przypadków pomaga - tak czy inaczej świadczy to o wadliwych świecach zapłonowych - do wymiany znaczy sie...

Pozdrawiam
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
majki
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2006, 09:09   

Sprawozdanie z walki z miskiem.
Byl rano Bartek, wlozylem naladowany akumulator, nie pomogl starter i czyszczenie swiec. Misiek nadal przepyrkuje, a pozniej sie zalewa (zupelnie jak zięć gdy ma nieciekawa tesciowa - przeburkuje pod nosem, a pozniej pozostaje mu sie tylko zalac).

Bartek spojrzal krytycznym okiem (tak jak wczesniej Grzesiek) na swiece, wiec nawet sie nie bede zastanawial, tylko wymienie swiece. Tutaj pada pytanie - wie ktos jakie oryginalnie powinny byc swiece do colta CJ 1,3? To sie zaraz zaopatrze w ciepla kurtke i rusze w podroz po Wawie w poszukiwaniu ;)

pozdrawiam,
M.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-01-2006, 09:39   

NGK BPR5ES-11
Denso W16EPR11
 
 
Leppe 
Mitsumaniak


Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 318
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-01-2006, 13:02   

Moja rada jest taka wyjmij jedną świecę włóż w kabel wysokiego napięcia złap kombinerkami i przyłóż do masy autka w tym momencie nich ktoś zakręci silniczkiem powinna być iskra i tak sprawdź wszystkie cylindry pokolei jeśli jest iskra przechodzimy dalej przy włożonych i wyczyszczonych świecach zakręć parę razy silnikiem poczym wyjmij świece i sprawdz czy są zalane jeśli są zalane to znaczy, że paliwo dochodzi jeśli suche to filtr lub pompa paliwa jak sprawdzic pompę- zdejmij przewód przed filtrem paliwa i zakręć rozrusznikiem jeśli leci paliwo znaczy, że pompa jest najprawdopodobniej OK (może mieć słabe ciśnienie). Sprawdź kable wysokiego napięcia czy nie mają przebicia najlepiej w nocy jak jest ciemno zakręć silniczkiem a ktoś niech patrzy czy iskry po silniczku nie chulają. Jeśli na świecach brak iskry sprawdź cewkę wysokiego napięcia. POWODZENIA
_________________
Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit

 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-01-2006, 13:22   

Swiece sa zalane, wiec czekamy na lepsza pogode, i pojawie sie u Majkiego z kpl. nowiutkich swieczek, a jeszcze dodatkowo zostawiismy misia z wykreconymi swiecami celem odparowania waszki z cylindrow.

PS. a problemy z zaplonem mieszanki potwierza brak jakiejkolwiek reakcji na startera wpsikiwanego do dolotu (pentan+eter)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Leppe 
Mitsumaniak


Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 318
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-01-2006, 13:34   

Jeśli niema iskry to żaden specyfik niepomoże. Sprawdzcie czy dochodzi iskra na każdą świecę oraz cewkę.
_________________
Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit

 
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 27-01-2006, 13:38   

To samo było u mnie wykręcili przepalili świece i cudownie zagadał . Tak więc zapalać bez jakiegokolwiek machania pedałem gazu i dość krótkimi cyklami kręcenia rozrusznikiem .
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-01-2006, 13:55   

Iskra jest, ale swiece gownianie.... Zaraz jade po nowe i bedziemy walczyc.......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 27-01-2006, 14:53   

Leppe...

nie zapominaj o tym że świeca na zewnątrz - znaczy sie w kombinerkach inaczej pracuje niz w komorze spalania... w kombinerkach może byc OK, a wkręcisz i będzie lipa... spowodowane jest to wieloma warunkami... masa elktr. ciśnienie itd.. myśle że wiemy o co chodzi...


Bartek jedź że po te świece i wkońcu odpal tego drania....

Pozdrówka
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-01-2006, 17:09   

Odpalony :twisted:

Po wkreceniu nowych swiec, tak samo...... prychal na nas 4 garkiem i dupa.....

Po odsunieciu kabli zaplonowych od pokrywy zaworow: prycha dalej, ale sporo czesciej

Po podlaczeniu mojego misia..... ODPALIL. Oczywiscie miedzy wszystkimi zakreceniami bylo wykrecanie i osuszanie swieczek.

Odpalil, ale... kicha, prycha, gasnie pod swiatlami..... Majki pojechal po V-powera 99+ do pelna....

Moja diagnoza:
- Kiepskie swiece
- kiepskie kable
- kiepskie paliwo
- kiepski akumulator (skutek dlugiego pilowania rozrusznikiem)

2 pierwsze z tych 4 czynnikow nie powodowaly problemow (aczkolwiek Majki mowil, ze czasem wypadaly pojedyncze zaplony), ale pojawienie sie 3 spowodowalo unieruchomienie misia na 3 dni....


Edit:

17:35 Majki przyjechal po wizycie na Shellu caly szczesliwy :D - mam nadzieje, ze to koniec problemow....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2006, 17:58   

Gratulacje! Czyli moje obawy dotyczące świeczek i wachy okazały się słuszne!
 
 
majki
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2006, 19:37   

Yo yo!

Tak jak pisal Bartek - chociaz ja główną wina jednak obarczam paliwo.
Po zatankowaniu, juz od samej stacji nie bylo problemow najmniejszych.. rowne obroty, wszystko zicher (tak jakby sam kontakt z pistoletem do benzynki juz mu pomgol) - paliwo nie zdarzylo sie nawet zamieszac, a na pewno nie doszlo do silnika, ale juz bylo ok (moze z filtra wszystkie syy przepalil?). Zobacze jutro jak go zimnego zapale.
W kazdym badz razie pali :P chociaz pojawil sie nowy problem (ale to za chwile).

WIELKIE DZIEKI GRZESIOWI I BARTKOWI ZA POMOC!!! Naprawde Panowie, jestescie wielcy i zaslugi wam zapomniane nie zostana :)

A problem, ktory sie pojawil... troche bardziej krytyczny :P
Jade sobie miskiem (przejechalem od uruchomienia juz 50 km - mialem cos do zalatwienia na miescie a i benzynka sie mieszala) swiatla, wiec ja mu delikatnie na hamulec... a pedal hamulca.. zablokowany. Nacisnalem troche mocniej odruchowo i puscil. Pozniej powtorzylo sie to jeszcze dwa razy. Dziwne uczucie. Nie musialem jakos megasuperhiper mocno nacisnac na niego, ale jednak mial opor w gornym polozeniu, nie wiem od czego (ABS?). Zdarzylo sie to trzy raz lacznie. Nie ukrywam, ze jest to niepokojace, bo jakby mi sie kiedys tak zablokowal... ;/

no nic, zobacze jutro. Przynajmniej bede jezdzil jak 90 latek w trabancie :)

pozdrawiam,
Majki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.