Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 09:04
Super nowoczesny silnik w L200 '06.
Autor Wiadomość
elili
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2008, 16:27   Re: Super nowoczesny silnik w L200 '06.

MotSow napisał/a:
supernowoczesny silnik Common-Rail w moim Miśku wymaga regulacji 16 zaworów.

:o Aż zacząłem szukać.
4D56, jaki jest w L200, to czterocylindrowy ośmiozaworowy silnik o pojemności 2477 cc, z dwoma wałkami rozrządu, intercoolerem i wtryskiem typu common rail.
Mylę się?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2008, 16:51   

ciut :wink:
2.5 TD 4D56 i V6 w benzynie byly do 2006 roku w starszych Eleczkach montowane. Teraz siedzi tam 2,5 Common-Rail DID 136 KM.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2008, 17:17   

Gene napisał/a:
ciut :wink:
2.5 TD 4D56 i V6 w benzynie byly do 2006 roku w starszych Eleczkach montowane. Teraz siedzi tam 2,5 Common-Rail DID 136 KM.

Ale mam silnik 4D56 (tak napisane w świadectwie homologacji - L200 KA0T wydanym w Warszawie 12.12.2006 r.).
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2008, 17:26   

A ja myslalem, ze ta konstrukcja umarla wraz z nadejsciem "okraglakow". Pewnie mechanicznie blok silnika jest taki sam ale system zasilania sie zmienil. Wszedzie wypisuja NOWA JEDNOSTKA NAPEDOWA. :mrgreen: papier wiele zniesie
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2008, 17:29   

2.5 l Common-rail TURBO z Intercoolerem DI-D czyli wysokoprezny z bezposrednim wtryskiem
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2008, 17:34   

Doczytałem, że common rail (poprzednia wersja była "tylko" Intercooled turbo) i DOHC (poprzednia wersja była SOHC) ale nigdzie nie znalazłem ile ma zaworów...
Niedługo przegląd to wcisnę się do warsztatu i policzę.
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-01-2008, 17:46   

rzeczywiście, to jest 4D56, tylko układ zasialnia i głowica mu sie zmieniła... w końcu jak cos jest dobre to po co to zmieniać?? Dopalili go tylko troche i tyle...

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2008, 20:29   

Panowie, z silnika 4D56 została tylko nazwa :D
Oczywiście silnik ma 4 zawory na cylinder. Wystarczy prześledzić przekrój głowicy tego silnika(układ i kształt kanałów dolotowych itp) aby dojść do wniosku że jest to nowoczesna konstrukcja zapewne przygotowana na dużo wyższą moc niż ma teraz.
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-01-2008, 20:39   

ed1 i szanowna reszto.
Nie zauwazyliście jak widzę dopisku pod tym nieszczęśnym stwierdzeniem o które macie pretensje.
Bardzo przepraszam za to, że Was uraziłem. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że stwierdzenie którego użyłem jest kompletnie nieprawdziwe. Tak samo jak to dotyczące ASO.

LUMPY - widzisz to jest tak. Jako administrator tego Forum jestem trochę jak między młotem a kowadłem. Z jednej strony jest to Forum dla wszystkich posiadaczy i wielbicieli Mitsubishi. Z drugiej - warto byłoby żeby przedstawiciele "ciemnej strony mocy" czyli Dilerzy i pracownicy MMC Car Poland też się na naszym Forum udzielali. I stąd wynika moja reakcja na pewne posty. Jeżeli będziemy nazywać ich "cwaniakami", "kombinatorami" itd nie wspominając o oszustach to nie spodziewam się, żeby chcieli wogóle podejmować dyskusję.

Niezależnie od naszych poglądów i doświadczeń pewien poziom dyskusji musi być utrzymany. A pisanie ogólnie
Cytat:
Chyba wszystkie
tzw. polskie cwaniactwo zwycięza
w odpowiedzi na pytanie które serwisy i dlaczego są nieprofesjonalne. Przecież w ten sposób nic się nie uda nam osiągnąć. Jako grupa Klientów którzy kupili nowe samochody w sieci dilerskiej (i poza nią ;-) ) jesteście niejako skazani na ASO. Wymagacie profesjonalnej obsługi. No a jeżeli jej nie dostaniecie to jesteście niezadowoleni prawda? Opisanie dokładnie dlaczego tylko pomoże bo:
1. Jest to przestroga dla innych
2. Diler zarabia głównie na serwisach i jeżeli ci inni czytający taki post zmienią ASO to dla Dilera to konkretna strata finansowa.
3. Często sam Diler o pewnych sprawach może nie wiedzieć. Bo pracownik/kierownik serwisu nie ma ochoty mówić o swoich wpadkach.
4. Z tego co wiem MMC Car Poland już niejednokrotnie na spotkaniach Dilerów wyciągało sprawy z Forum.

Ale wszystko z głową Panowie i Panie :)


Jeszcze raz przepraszam wszystkich których uraziłem

Hubert "Hubeeert" Ciuruś
administrator Forum
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2008, 20:42   

tomekrvf napisał/a:
Panowie, z silnika 4D56 została tylko nazwa :D
Oczywiście silnik ma 4 zawory na cylinder.

Nie uwierzę póki nie zobaczę.
tomekrvf napisał/a:
Wystarczy prześledzić przekrój głowicy tego silnika(układ i kształt kanałów dolotowych itp) aby dojść do wniosku że jest to nowoczesna konstrukcja zapewne przygotowana na dużo wyższą moc niż ma teraz.

I co? Ukrywają ją przed nami?
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2008, 09:23   

Cytat:
I co? Ukrywają ją przed nami?

nie nie to chodzi raczej o zaleznosc miedzy moca a trwaloscia im mniej wysilona jednostka tym dluzej pracuje bezusterkowo.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-01-2008, 10:14   

Rysunki głowicy nowego L200

_________________

 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 10:58   

tomekrvf napisał/a:
Rysunki głowicy nowego L200

Przekonałeś mnie :finga:
Już to DOHC dawało do myślenia. Ale w żadnym opisie eLki nie znalazłem wzmianki o ilości zaworów; tylko mowa była o common railu. I dodatkowo to oznaczenie silnika... Chyba to jakaś wschodnia niechęć do wprowadzania nowych nazw.
Czyli niedługo regulacja 16 zaworów.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-01-2008, 11:13   

elili napisał/a:
Ale w żadnym opisie eLki nie znalazłem wzmianki o ilości zaworów

Japończycy jakies 15-20 lat temu przestali się chwalić czymś takim jak 16V. Europejscy producenci do tej pory naklejają beznadziejne naklejki na klapach 16V itd bo np w VW na początku lat 90 16 zaworów to juz była hiper technika.
W swoim aucie mam 2.5 V6 24V DOHC i jedenym śladem obecności takiego silnika jest ledwo widoczna naklejka na lewym błotniku(jak jest czyste auto) 2.5i V6, a można było strzelić z tyłu 2.5 V6 DOHC 24V :D
_________________

 
 
Jacek Jabłoński
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2008, 23:03   

MMC POLSKA SPRAWDZIŁA KTÓRE SERWISY W POLSCE ZAMAWIAJĄ USZCZELKI POTRZEBNE DO REGULACJI LUZÓW ZAWOROWYCH , WYNIKI SA CIEKAWE ALE O NICH NIE BĘDĘ MÓWIŁ. POZDRAWIAM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.