Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wtryskiwacze 1 g
Autor Wiadomość
jasi007
[Usunięty]

  Wysłany: 08-12-2007, 19:50   Wtryskiwacze 1 g

Za duzo tu tego wszyskiego i nie moglem znales nic konkretnego(jezeli temat sie powtaza prosze o skierowanie do wlasniwego). Mianowicie mam problem z wolnymi obrotami i przy jezdzie na malutkim gazie (robi kangury) a jak przycisne to w pewnym momencie jakby odcinalo zaplon i znowu idzie, wymiana silniczka krokowego nie pomogla regulacja tps, ips tez nie, jeden z mechanikow powiedzial ze najprawdopodobniej ktorys z wtryskiwaczy ale to trzeba sie udac na komputer, bylem u trzech "specow" i dwoch nie mialo programu a trzeci nie mogl sie polaczyc ( wydawalo mi sie ze nie umie ale mniejsza z tym). Niewiem teraz co robic znalazlem na allegro jakas listwe wtryskiwaczy od 1g ale z 93r a ja mam 92 nie wiem czy jest jakas roznica i czy oplaca sie ryzykowac. Moze znacie jakiego mechanika w czestochowie ktory nie balby sie tym zajac i zrobic bo juz nie mam nerwow. :(
 
 
makiwrc123
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 21:30   

witam, jeśli Cie to interesuje, posiadam takową listwę wtryskiwaczy, wymontowaną wczoraj z silniczka z zatartym wałkiem równoważącym za kwotę 100zł. Nr. kontaktowy 697 472 065, Pozdrawiam.
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 23:54   

Zeby sprawdzic swoją listwe mozesz ja wykrecic tak aby przewody paliwowe pozosta,y na niej.Nie odlaczaj wtryskiwaczy. Wyciagnij cala listwe tak aby wtryski mialy gdzie (strzelać) i popros kogos o zakrecenie rozrysznikiem. Powinienes zobaczyc cztery,cyklicznie po sobie tworzace sie chmurki,jesli jakis jest felerny to napewno to zauwazysz,albo bedzie lał albo bardziej mozliwe w Twoim przypadku nie bedzie dawal ladnej chmurki jak pozostale. Spróbuj,roboty 20 minut a bedziesz mial pewność. Swoja droga listwa od 93 bedzie pasowac do 92.
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 09-12-2007, 00:15   

mitutoyo napisał/a:
Zeby sprawdzic swoją listwe mozesz ja wykrecic tak aby przewody paliwowe pozosta,y na niej.Nie odlaczaj wtryskiwaczy. Wyciagnij cala listwe tak aby wtryski mialy gdzie (strzelać) i popros kogos o zakrecenie rozrysznikiem. Powinienes zobaczyc cztery,cyklicznie po sobie tworzace sie chmurki,jesli jakis jest felerny to napewno to zauwazysz,albo bedzie lał albo bardziej mozliwe w Twoim przypadku nie bedzie dawal ladnej chmurki jak pozostale.

Powiedzmy ,że nie dostaje takich ładnych chmurek i powiedzmy ,ze chce spróbować wyczyścić wtryski. Jak to zrobić ,da się wogóle? Wydaje mi sie ,że gdzieś o tym czytałem ,ale pewien nie jestem...
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2007, 00:44   

czyscza wtryskiwacze przelewajac przez nie jakis taki plyn (chust wie jaki), ale jednak robia to "oni" wiec troche pieniazków trza dac. Jest ceramizer do ukladu paliwowego rowniez czyszczacy wtryski,mozna spróbowac. Kolejna sprawa to podobno bak V-powera rowniez moze udroznic wtryskiwacze.
Ja osobiscie niesiony oszczednoscia sprobowalbym puscic przez wtryski plyn do czyszczenia gaznika, mozna by zrobic jakąś pompke (np od spryskiwacza), wypsikac ten plyn do jakiegos naczynia,podlaczyc napiecie do wtrysku i pompowac ten plyn wkółko przez wtrysk. Teraz mi to wpadlo do glowy ale moze ma sens :)
 
 
jasi007
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2007, 10:08   

Ja jezdze tylko na v-power 95 50/50 z v-power racing 99+, i chyba to nic nie daje. Teraz mam druga zmiane to zrobie tak jak napisal Mitutoyo
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2007, 11:34   

mitutoyo napisał/a:
(chust wie jaki), ale jednak robia


moczą w nafcie całą noc :) i pomaga, a ktoko Chust ???? może go spytamy skoro wie :D :D

jasi007 napisał/a:
Niewiem teraz co robic znalazlem na allegro jakas listwe wtryskiwaczy od 1g ale z 93r a ja mam 92

mitutoyo napisał/a:
Swoja droga listwa od 93 bedzie pasowac do 92.

a od siebie dodam, że jak kupisz na allegro listwę za 100 to napewno z dwóch złożysz jedną dobrą. Jeden wtrysk w serwisie koszt około 1500 pln. Wybór należy do Ciebie.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 09-12-2007, 14:16   

Czyli robimy tak: zanabywamy sobie któryś litr nafty ,demontujemy wtryski i moczymy je na noc ,a później co? Przedmuchujemy kompresorem do sucha i zakładamy? Czy t oza delikatny element na stosowanie sprężonego powietrza?

Może wtedy bym wreszcie sie dowiedział czy powodami mojego "zimnego" szarpania są wtryski czy co innego :doubt:
 
 
 
GSXT
[Usunięty]

Wysłany: 20-01-2008, 15:35   

mitutoyo napisał/a:
Zeby sprawdzic swoją listwe mozesz ja wykrecic tak aby przewody paliwowe pozosta,y na niej.Nie odlaczaj wtryskiwaczy. Wyciagnij cala listwe tak aby wtryski mialy gdzie (strzelać) i popros kogos o zakrecenie rozrysznikiem. Powinienes zobaczyc cztery,cyklicznie po sobie tworzace sie chmurki,jesli jakis jest felerny to napewno to zauwazysz,albo bedzie lał albo bardziej mozliwe w Twoim przypadku nie bedzie dawal ladnej chmurki jak pozostale. Spróbuj,roboty 20 minut a bedziesz mial pewność. Swoja droga listwa od 93 bedzie pasowac do 92.


Tak tak testuj tak jak ci ten spec kaze to splisz sie razem z samochodem i ewentualnie z garazem!!!
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 21-01-2008, 21:32   

GSXT napisał/a:
mitutoyo napisał/a:
Zeby sprawdzic swoją listwe mozesz ja wykrecic tak aby przewody paliwowe pozosta,y na niej.Nie odlaczaj wtryskiwaczy. Wyciagnij cala listwe tak aby wtryski mialy gdzie (strzelać) i popros kogos o zakrecenie rozrysznikiem. Powinienes zobaczyc cztery,cyklicznie po sobie tworzace sie chmurki,jesli jakis jest felerny to napewno to zauwazysz,albo bedzie lał albo bardziej mozliwe w Twoim przypadku nie bedzie dawal ladnej chmurki jak pozostale. Spróbuj,roboty 20 minut a bedziesz mial pewność. Swoja droga listwa od 93 bedzie pasowac do 92.


Tak tak testuj tak jak ci ten spec kaze to splisz sie razem z samochodem i ewentualnie z garazem!!!
słuszna uwaga -to b.głupi pomysł .dokładniej poczytaj forum .
 
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2008, 23:04   

Ja u siebie przeczyscilem wtryski i dopiero po tym zaczely lac. Czyszczenie calkowicie wyplukalo syf ktory trzymal to jakos... potem to juz bylo 17-19L/100km. Wez pod uwage ze jak je wyczyscisz (jesli maja duzy przebieg) to moze sie okazac ze bedzie jeszcze gozej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.