Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
06-04-2006, 22:21
nowy na tej stronie
Autor Wiadomość
moni11
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2006, 18:52   nowy na tej stronie

hej jestem bardzo przywiazany do mojego miska galanta( 89 r -2.0v8 ) , mam go parę lat , ale teraz padł mi silnik , tak ,że pozostaje mi jego wymiana w zwiazku z tym mam nastepujące pytanie czy mogę założyć silnik (91r -2.0 v 16 ) do mojgo miska , czy to wiązało by się z innymi mocowaniami , komputerem , podłączeniem czy tylko jestem skazany tylko na 2.0 v8
-ile kasy mozna wyłożyć na używany silnik z tego okresu
- na co mam zwracac uwage
za odpowiedzi dzieki ! :roll: :roll: :roll:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2006, 00:09   

Tutaj pozostaje Ci tylko poczekac na odpowiedź Bartka ale z tego co ja pamiętam potrzebujesz:
Silnik + skrzynia z półosiami + ECU + wiązka.
Oprócz tego - lepsze hamulce, zawieszenie i inne popierdółki.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 28-01-2006, 09:01   

Hubeeert napisał/a:
Tutaj pozostaje Ci tylko poczekac na odpowiedź Bartka...

no może nie tylko ;) ...
silniczek 16V podejdzie tylko z:
-wiązką
-łapami
-kompem
-jeśli eclipsowski to i skrzynia

myślę ze koszt przekroczy wartość autka... a znalezienie nie zajechanego silnika graniczy z cudem(sam przerabiałem to 2 razy)
poszukaj lepiej 8v... mozna znalezc od 1000-2000zł...
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-01-2006, 13:25   

Wersja minimum:
Slinik bez osprzetu + kolektory (ssacy z przepustnica i listwa wtryskowa) + przeplywomierz + rura powietrza + wiazka silnikowa + komputer sterujacy + przekaznik glowny + przewod cisnieniowy wspomagania + poduszka od strony rozrzadu.

Wersja OK:
Wersja minimum + skrzynia (ma lepiej dobrane przelozenia do 16v) + rozrusznik (jest o wiele mocniejszy) + polosie (lzejsze i mocniejsze) + zegary z GTi (w wersji min. nie masz obrotomierza lub masz pokazujacy 1/2 obrotow) + hamulce od wersji Dynamic-4, lub Vr-4 (od 8v sa za slabe nawet na 8v).....

Opisany przypadek swapowania silnika z Galanta GTi. Swap z Eclipsa silnika 7-bolt (jak pisal Kochajj) wymaga bezdyskusyjnie skrzyni + polosi + rozrusznika)

Lapy sa identyczne - poza poduszka z lapa od strony rozrzadu....

Mam troche doswiadczenia (2 swapy za soba i przejechane ponad 70 000 km swapowanymi autami bez jakichkolwiek problemow)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 03-10-2006, 22:17   

Czesc, pozwole swoj problem podpiac pod ten watek, zeby nie robic zamieszania na forum nowym tematem, poniewaz poczatek jest taki sam jak w moim przypadku, znaczy Galant E33 plus 2.0 DOHC nie od niego :) . A mianowicie mam dwa pytania:
1. Czy wiazka z Eclipsa podejdzie? Chodzi mi oto, ze w Eklipsie komputer jest na srodku deski rozdzielczej a w Galancie po boku.
2. Przekaznik glowny (od Eklipsa) wystarczy podpiac w to samo miejsce co jest oryginalny w Galancie czy jeszcze jakies inne kombinacje albo przerobic orginal?

[ Dodano: 15-10-2006, 20:52 ]
Nikt nie wie? :(
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.