 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Carisma,1.6 16 V- niekończąca się historia...Pomocy!!!! |
| Autor |
Wiadomość |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 22-01-2008, 09:05
|
|
|
treibe, ja tak z innej beczki choć Ci nie pomogę.Co oznacza: | treibe napisał/a: | | to jak ostygnie to odpali na 200, 300 obrotów. |
Przy tych obrotach to powinien zgasnąć.Czy wiesz, że ta pierwsza czerwona kreska na obrotomierzu oznacza 500 obr/min. ? |
|
|
|
 |
treibe [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2008, 17:29
|
|
|
| 500? ta pierwsza co wygląda na 100? I jest nie czerwona tylko biała, przynajmniej u mnie. Coś mi się to kupy nie trzyma. To w takim razie co oznacza kreska miedzy zerem a 1????? Dla mnie to jest 500.Logiczne chyba... |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 22-01-2008, 19:39
|
|
|
| treibe napisał/a: | | To w takim razie co oznacza kreska miedzy zerem a 1????? Dla mnie to jest 500.Logiczne chyba... |
No sory nie czerwona tylko biała.Skąd mi przyszło do głowy, ze ona jest czerwona ?
Pierwsza powyżej zera to pięćset obrotów:
Tu masz widok obrotomierza mojej Cari na biegu jałowym, który wskazuje ok.700-800 obr/min. |
|
|
|
 |
orzech [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2008, 20:35
|
|
|
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html zrob dokladnie wszystko zgodnie z tym opisem a powinno ci sie powiesc. Kiedy zrobisz wszystko tak jak pisze zwrodz uwage na 3-etap regulacj sruby glownej (tej od powietrza) pod kapturkiem gumowym najpierw wkrec go do oporu a nastepnie wykrec o 3 pelne obroty, uruchom silnik wlacz wszystkie odbiorniki i czekaj az silnik sie nagrzeje jezeli obroty beda szly do gory wkrecaj srube glowna az ustabilizujesz obroty. Ja sie zastosowalem do tego opisu i dzisiaj po trasie do Krakowa 250 km. auto pracuj idealnie a spalanie na trasie to 6.1 .
[ Dodano: 23-01-2008, 16:50 ]
jest na forum bardzo dokladny opis ustawienia krokowca,czujnika TPS/IPS, otwarcia przepustnicy, i calej regulacji. Odszukaj i zrob dokladnie z tym opisem regulacje a bedzi dobrze. POWODZENIA.
[ Dodano: 23-01-2008, 17:25 ]
http://www.mitsubishi-gra...54cec&start=120 TOM 65 DOKLADNIE OPISUJE TA REGULACJE |
|
|
|
 |
treibe [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2008, 05:25
|
|
|
Wiecie co??????? Ta przepływka, którą kupiłem jest chyba walnięta.350 zł w plecy Uparłem się i zamontowałem przepływomierz od 1.8, zresetowałem kompa, nauczyłem obrotów, wyregulowałem i na zimnym odpala jak powinno. Naturalnie silnik pracuje nie tak jak powinien bo komp odczuwa nie tą częśc co trzeba, ale już wiem, w czym tkwi problem;) |
|
|
|
 |
|
|
|