Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma,1.6 16 V- niekończąca się historia...Pomocy!!!!
Autor Wiadomość
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 22-01-2008, 09:05   

treibe, ja tak z innej beczki choć Ci nie pomogę.Co oznacza:
treibe napisał/a:
to jak ostygnie to odpali na 200, 300 obrotów.

Przy tych obrotach to powinien zgasnąć.Czy wiesz, że ta pierwsza czerwona kreska na obrotomierzu oznacza 500 obr/min. ?
 
 
treibe
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2008, 17:29   

500? ta pierwsza co wygląda na 100? I jest nie czerwona tylko biała, przynajmniej u mnie. Coś mi się to kupy nie trzyma. To w takim razie co oznacza kreska miedzy zerem a 1????? Dla mnie to jest 500.Logiczne chyba...
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 22-01-2008, 19:39   

treibe napisał/a:
To w takim razie co oznacza kreska miedzy zerem a 1????? Dla mnie to jest 500.Logiczne chyba...


No sory nie czerwona tylko biała.Skąd mi przyszło do głowy, ze ona jest czerwona ?
Pierwsza powyżej zera to pięćset obrotów:


Tu masz widok obrotomierza mojej Cari na biegu jałowym, który wskazuje ok.700-800 obr/min.
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2008, 20:35   

http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html zrob dokladnie wszystko zgodnie z tym opisem a powinno ci sie powiesc. Kiedy zrobisz wszystko tak jak pisze zwrodz uwage na 3-etap regulacj sruby glownej (tej od powietrza) pod kapturkiem gumowym najpierw wkrec go do oporu a nastepnie wykrec o 3 pelne obroty, uruchom silnik wlacz wszystkie odbiorniki i czekaj az silnik sie nagrzeje jezeli obroty beda szly do gory wkrecaj srube glowna az ustabilizujesz obroty. Ja sie zastosowalem do tego opisu i dzisiaj po trasie do Krakowa 250 km. auto pracuj idealnie a spalanie na trasie to 6.1 .

[ Dodano: 23-01-2008, 16:50 ]
jest na forum bardzo dokladny opis ustawienia krokowca,czujnika TPS/IPS, otwarcia przepustnicy, i calej regulacji. Odszukaj i zrob dokladnie z tym opisem regulacje a bedzi dobrze. POWODZENIA.

[ Dodano: 23-01-2008, 17:25 ]
http://www.mitsubishi-gra...54cec&start=120 TOM 65 DOKLADNIE OPISUJE TA REGULACJE
 
 
treibe
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2008, 05:25   

Wiecie co??????? Ta przepływka, którą kupiłem jest chyba walnięta.350 zł w plecy :? Uparłem się i zamontowałem przepływomierz od 1.8, zresetowałem kompa, nauczyłem obrotów, wyregulowałem i na zimnym odpala jak powinno. Naturalnie silnik pracuje nie tak jak powinien bo komp odczuwa nie tą częśc co trzeba, ale już wiem, w czym tkwi problem;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.