 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C68A 1.8] Czy założenie LPG do Miśka to dobry pomysl?? Pomó |
Autor |
Wiadomość |
olenty [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2008, 11:20 [C68A 1.8] Czy założenie LPG do Miśka to dobry pomysl?? Pomó
|
|
|
Mam swojego miśka od 3 tygodni i zastanawiam się nad zainstalowaniem Gazu. Byłem w jednym warsztacie i dowiedziałem sie ze do tego typu silnika można założyć gaz pół sekwęcyjny cena ok 1700 zł. a w innym zakładzie powiedzieli ze tylko gaz sekwęcyjny a jego cena to ok 2500 zł. wiec róznica dosyć duża a podobno różnica w spalaniu niewielka. doradzcie mi bo się już troche zgubiłem. aha i czy silnik mojego miśka wytrzyma tą instalacje. z góry dziękuje |
|
|
|
 |
romek555
Mitsumaniak 00292/KMM

Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Wrz 2006 Posty: 145 Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
|
Wysłany: 25-01-2008, 21:52
|
|
|
witaj,
pierwszy raz słyszę o instalacji półsekwencyjnej, jest 2G (mieszlanik), 3G wtrysk ciągły, 4G sekwencja i "5G" wtrysk fazy ciekłej określany czasem jako "4G+"
osobiście zakładałbym 4G bez względu na kasę, te 800,00 zwrócą się bardzo szybko
ja zakładałem LPG w 2000 roku i jedyna możliwość jaką wówczas miałem to 2G - mieszalnik przed kolektorem ssącym, spalanie 8-10 LPG w porównaniu do 7 litrów Pb (wzrost 15-40%) byłem rozczarowany, tymardziej, że kulałem ok. 40 kkm rocznie
pewnie, gaz i tak był dobrą inwestycją (2800,00), ale gdybym miał do wyboru 4G za 50% więcej, to bym się nie zastanawiał
czy silnik wytrzyma? to zależy od jego kondycji, mój miał ok. 150kkm jak zakładałem i dojechał bez bólu do 300kkm |
_________________ Pozdrawiam
Romek
był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM |
|
|
|
 |
klepacz [Usunięty]
|
Wysłany: 26-01-2008, 15:18
|
|
|
Ja do mojego lancerka włożyłem instalacje bez pośrednia z powietrzem leci gaz. Działa bez zarzutów a wtedy to był koszt 1120zł to jakieś 3 lata i jestem zadowolony. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 27-01-2008, 18:09
|
|
|
Mój misio mial 200tkm jak zakładalem LPG 2G. Teraz ma prawie 280tkm i z gazem problemów nie było.
Wydaje mi sie że gaz warto założyć i jeśli finanse pozwolą to najlepiej 3G. |
_________________
 |
|
|
|
 |
obroto
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer C63A 1.6 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 9 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 24-10-2009, 14:13
|
|
|
Polecam instalację sekwencyhną 4 generacji ESGI/Zenit/STAG 300+ albo 4. Najlepiej na listwach magicjetach. Silniki mitsubishi są idealne do gazu. Jeżeli kogoś nie stać i założy instalkę 2 gen na mikserze to też będzie chodził bez zarzutu ale straci moc ok. 10-15 % i spalanie w stosunku do PB będzie ok 20% wyższe na lpg. Przy sekwencji i dobrej regulacji można uzyskać takie same parametry LPG jak na PB a spalanie +15 % wynikające z natury LPG, który jest mniej kaloryczny i silnik potrzebuje go więcej spalić. Są magicy, którzy na mikserach ustawiają tak, że autko pali 8 PB i 7 LPG ale prędzej czy później gniazda zaworowe będą nadawać się do regeneracji gdyż zostaną wypalone w wyniku ubogiej mieszanki.
Jestem monterem LPG z kilkuletnim doświadczeniem. Montowałem wszelkiego rodzaju instalacje głównie do nowych aut w Niemczech.
W razie pytań chętnie doradzę i pomogę
obroto@o2.pl
Pozdrawiam |
_________________ Preferuję tylko marki na M |
|
|
|
 |
Darek [Usunięty]
|
Wysłany: 23-11-2009, 22:46
|
|
|
ja mam zwyklą instalacje do wielopunktu z emulatorem i nie narzekam. jak zakladalem mial 400 000 km teraz 500 000km i smiga lecz troszke kopci ale sie nie dziwie przy tylu km. odpala lepiej niz inne nowsze autka. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|