Tylne światło przeciwmgielne? |
Autor |
Wiadomość |
Mikebravo
Nowy Forumowicz
Auto: 2x3000GT VR4 '99US & '01EU
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 26 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 24-01-2008, 18:13 Tylne światło przeciwmgielne?
|
|
|
Pytanie do posiadaczy amerykańskiej wersji 3000GT - jak rozwiązaliście tylne światło przeciwmgielne?
Zrezygnowaliście z jednego pola świateł drogowych czy może z jednego światła cofania?
A jak to wygląda w orginalnych lampach europejskich?
Jeżeli ktoś jest w posiadaniu schematu elektrycznego tylnych światej od wersji europejskiej
(w dziale ze serwisówkami są tylko wersje USA) to będe wdzięczny za udostępnienie. |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 26-01-2008, 06:32
|
|
|
moze dziwnie to zabrzmi, ale skoro go nie ma to po co ci to tylne swiatlo przeciwmgielne? osobiscie uwazam ze tylne swiatla w 3000 sa na tyle mocne ze nie wymagaja wspierania ich dodatkowymi zarowami, a jak postanowisz zrezygnowac z jednego pola, to normalnie bedzie wygladalo brzydko (wg. mnie) a jak wlaczysz to tak jak masz teraz, wiec po co cos majstrowac:) a co do wstecznych to sa ladnie skomponowane z tylem i (wg. mnie) lipnie by wygladalo jedno czerwone drugie biale do tego jeszcze to czerwone by bylo bardzo male i tylko szpecilo by ten piekny tyleczek GT:)
moja rada:) nie zmieniaj nic
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Mikebravo
Nowy Forumowicz
Auto: 2x3000GT VR4 '99US & '01EU
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 26 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 26-01-2008, 07:38
|
|
|
Zgadzam się z tobą iż nie powinno się nic zmieniać - ale niestety przy rejestacji (a zwłaszcza pierwszej) auta z USA przepisy wymagają tylne światło przeciwmgielne.
I dlatego jestem ciekawy jak to jest orginalnie w wersjach europejskich i jak rozwiazali to inni posiadacze 3000GT z USA.
Ale jak widać z liczby odpowiedzi nikt raczej tym się nie zajmował.
Wiem że można załatwić ... ale to na krótką metę. |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 26-01-2008, 18:23
|
|
|
byc moze sie myle, ale jezeli auto konsytukcyjnie nie bylo w nie wyposazone to chyba nie ma obowiazku ich posiadania, a jakiekolwiek zmiany kostrukcyjne powoduja ze musisz miec homologacje, mysle ze zmienisz kierunki na pomaranczowe i zaden diagnosta nie bedzie sie tego czepial bo nawet nie pomysli o tym ze moze nie byc wogole swiatla przeciwmgielnego, a i nie zrob bledu jak ja i jedz do OKREGOWEJ STACJI KONTROLI, bo przy pierwszej rejestracji ze zwyklej stacji przegladow powiedza ci w wydziale komunikacji ze musi byc pieczatka z okegowki i zas trzeba wydac pieniazki:) A jezeli ktos cie cisnie ze musisz miec koniecznie ta lampe z tylu, to moze zabrzmi to smiesznie ale pociagnij przewod od halogenow na tyl, zamontuj pod tylnym zderzakiem lampe jak przeciwmgielna od malucha, dojedziesz do diagnosty zrobisz przeglad a potem zdemontujesz ten wynalazek:) ja bym tak zrobil gdyby ktos robil mi problem:) tylko pamietaj zeby to sciagnac potem bo to lipa straszna:) |
|
|
|
 |
Sławek vr4
Nowy Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 29 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 16-12-2008, 17:58
|
|
|
mam takie dość nietypowe pytanie-jestem za granicą i nie mam mozliwosci sprawdzic jakie mamy żarówki w przednich reflektorach a mam zamiar zamówić xenony wiec pomóżcie |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 16-12-2008, 23:40
|
|
|
co do przednich lamp to sa hb3 i hb4 w wersji 2 generacji.Powiem szczerze ze ja wczoraj zamowilem xenony i juz do mnie ida.Natomiast nie pamietam ,ktore sa na krotkie swiatla ,a ktore na dlugie.Ale jak chcesz to jutro sprawdze i napisze.Ja osobiscie zamowilem xenony na caly przod ,bo jak by to wygladalo tylko np na krotkich. |
|
|
|
 |
Sławek vr4
Nowy Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 29 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 17-12-2008, 06:50
|
|
|
jeszcze sie nie zdecydowiezałem czy bedą tylko na krótkie czy na długie takze...jakbyś mógł to sprawdz mi które sa do których swiateł
z góry dzieki i pozdrowienia |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 17-12-2008, 18:44
|
|
|
Tak wiec HB3 to sa dlugie,a HB4 to krotkie.Ja osobiscie kupilem te z allegro 6000K
http://moto.allegro.pl/it...hid_gw_cja.html
Wiem ze to sa prawie najtansze, ale moze beda cos warte.Oczywiscie ja zamowilem 2 komplety na dlugie i krotkie.Sa juz u mnie w domu ale ja poza domem.W poniedzialek bede wiedzial co sa warte. |
|
|
|
 |
Sławek vr4
Nowy Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 29 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 17-12-2008, 20:42
|
|
|
wielkie dzieki za info... mysle ze dzisiaj zamówie aczkolwiek ja bede szukał minimum 8000K
jestem zainteresowany 10000K. bede koło wtorku w kraju wiec niezwłocznie zabiore sie do montażu(o ile dojdą na czas)
pozdro ze Stockholmu |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 17-12-2008, 21:01
|
|
|
powiem szczerze ,ze 1000k to troche duzo.Ja troche czytalem w necie i troche sie pytalem i wszyscy odpowiadali ze najbardziej polecaja 4300k bo te daja swiatlo najbardziej podobne do dziennego.Natomiast 6000k jest juz z lekka domieszka niebieskiego.Przy 1000k ludzie pisza ,ze bardzo sie odbijaja znaki i linie na drodze i bola oczy po jakims czasie ,natomiast super wygladaja,cos za cos.Na allegro sa foty z poszczegolnymi kolorami.Ale to wszystko oczywiscie kwestia GUSTU
Pozdrawiam razem z miskiem z Luxemburga |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2008, 10:57
|
|
|
Czym wieksza temperatura tym niej widać. Optymalne jest 6000 tyle maja orginalne fabryczne ksenoeny. Powyżej tej wartosci swiatlo z bialego przechodzi w niebieskie, może to ladnie wyglada ale na drodze duzo gorzej widać. Sam tak mialem ze poprostu wszystko sie zlewa. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 04-01-2009, 17:45
|
|
|
Mam pytanie dotyczace przednich lamp w 3000gt po lifcie.Czy jak wlaczycie dlugie swiatla to dzialaja one razem z krotkimi.Pytam bo u mnie dzialaja tylko dlugie ,a zalozylem xenony a wiadomo ze troche trwa zanim sie rozgrzeja i jak jade dluzszy czas na dlugich to krotkie nie swieca i jak przelacze na krotkie to trwa to kilka sekund zanim zaczna swiecic swoim swiatlem.Przypomne ze to 1g z przerobionymi swiatlami na 2g,dlatego moze jest u mnie to nie dograne do konca. |
|
|
|
 |
LordWolf
Mitsumaniak

Auto: 3000 GT VR-4 Europa
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 41 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-01-2009, 17:33
|
|
|
Witam,
w 2g długie świecą się razem z krótkimi jednocześnie.
sytuacja opisana przez Ciebie jest spowodowana przeróbką świateł
elektryk musiałby to sprawdzić czy da się to zmienić
nie wiem czy sterowanie (przekaźnik) jest taki sam jak w 2g
pozdro |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 05-01-2009, 19:42
|
|
|
Wielkie dzieki.Skoro swieca one razem na dlugich,to rozwiaze to moj problem.Zoreituje sie tylko jak wyglada przekaznik w 1g i 2g jak cos to zamontuje dodatkowy przekaznik i po problemie.Jeszcze raz dzieki |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 05-01-2009, 20:58
|
|
|
udi pytanie do ciebie. mam 1 g , chcialem przerobic sobie na kseony, bo oryginaly sa strasznie slabiutkie i wogole auto wyglada na smutne jak otworzy oczy:)
masz ksenony tylko z przetwornica czy masz tam tez soczewke. a moze przelozyles gotowy pakiet z czegos? jakis koszt mniej wiecej? |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
|