Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
14-05-2014, 13:30
Prosba o ocene przy kupnie Carisma TDI
Autor Wiadomość
Nichill
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2008, 17:24   Prosba o ocene przy kupnie Carisma TDI

Witam serdecznie drogich forumowiczow. Jak kot w temacie a jednoczenie czlowiek juz wkrotce zmuszony jezdzic do pracy 150 km dziennie prosze o pomoc przy ocenie autka. Ze wzgledu na ilosc kilometrow na miesiac padlo na diesla a Carisma zawsze mi sie podobala.
Na co zrocic uwage kupujac TDi - jak sprawdzic czy samochod byl dobrze traktowany ?
Co sadzicie o tej ofercie:

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4203881

Dziekuje i Pozdrawiam,
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-01-2008, 18:35   

Nichill napisał/a:
TDi -

TD nie TDI
Nichill napisał/a:
jak sprawdzic czy samochod byl dobrze traktowany ?

nie ma na to jakiegos zlotego srodka niestety.
Musisz sie przejechac, zobaczyc czy nie kopci za bardzo, czy komora silnika nie jest za czysta (bo diesel przy tym przebiegu nie moze za bardzo blyszczec), czy nie ma wyciekow ze skrzyni biegow, wazna sprawa jest stan techniczny turbiny. Bardzo wrazliwy element na zle traktowanie. Zobacz czy nie ma za duzo oleju wokol niej (turbiny), czy po dodaniu gazu za bardzo nie swiszczy, sprawdz zawieszenie (wahacze, drazki), skrzynia biegow moze ciezko pracowac (odpowiedzialne za to beda takie tulejki -koszt wymiany ok 100zl ale pozniej duzo lzej bedzie chodzial skrzynia).
apropo turbiny przejedz sie kawalek i wcisnij do oporu pedal gazu, przy ok 1800-2000obr/min pownienes poczuc takie jakby nagly przyrost mocy i samochod powinien zdecydowanie przyspieszyc (jesli turbo bedzie zuzute bedziesz czul jakby sprzeglo sie slizgalo -taki nierownomierny przyrost mocy)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 27-01-2008, 18:41   

więc tak śmieszny gril z przodu pierwszy raz taki widzę (może to jakis tuning :) ) prawa lampa ma zbyt dużą lukę między zderzakiem (może to podczas montażu tego grila cos nie spasowali) cena trochę niska (opłacony jest czy należy dodać 1500 PLN? ) te drewniane dodatki mi się nie podobają szczerze mówiąc (tym bardziej że to raczej platykowa podróba drewna) schowek dziwnie odtaje (może ktoś go demontował i nie założył jak trzeba) padał deszcz na Rybitwach wtedy czy te wycieraczki tak są założone na frezach krzywo? a każdej strony inne kołpaki (taki szczegół mało ważny) delikatne wgniecenie pod tylną prawą lampą i pod lewą też
dlaczego nie polakierowane są klamki drzwiowe zawsze to był komplet z lusterkami?
tyle ze zdjęć zauważyłem
ciekawe jaki przebieg pewnie 170 000 km :)

co do Cari i tego silnika to wybór myślę że dobry silnik w miarę oszczędny mi pali max do 7 litrów po mieście żwawy średnio usterkowy słaby punkt to skrzynia biegów ale nie jest najgorzej. Duże wygodne autko dobrze zawieszone niezle pokonuje zakręty.
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2008, 18:44   

Wsadz palec do zbiorniczka wyrownawczego i zobacz czy nie ma oleju na sciankach. Odpal auto bez sprzegla i sprawdz czy nie bedzie terkotac jak bedzie to pewnie lozysko oporowe wywalone.
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 27-01-2008, 21:04   

kielurkk napisał/a:
więc tak śmieszny grill z przodu pierwszy raz taki widzę (może to jakiś tuning :) ) prawa lampa ma zbyt dużą lukę między zderzakiem (może to podczas montażu tego grilla coś nie spasowali)


Nie załamuj, grill jest od wersji EXE;] :D
A wersje exe to 1.8GDI ;) , ciekawe co robi tam drewno zamiast karbonu może "wyższy luksus" heh, patrząc, że ma nakładki na zderzakach "antyobcierki" jak to luk_szc kiedyś nazwał:)

Tu trochę o wersji exe :P

Edit: Szczerze mówiąc nie wiedziałem, że Exe było w wersji TD, EXE GDI miała 2 końcówki tłumika; )
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 27-01-2008, 21:20   

trzebaby oblukać na żywca. Na pewno przyjżałbym się przodowi. Zobacz czy reflektory i kierunkowskazy są marki Hella. Też mi się nie podoba, że klamki czarne i lusterka w kolorze. Wydaje mi się, ze to zawsze szło w parze. Wycieraczki szyby przedniej mają opadać do poziomu, moze ktoś tutaj wyłączył silnik zanim opadły, ale warto o tym pamiętać :)

Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Bonfire
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2008, 23:47   

Patrząc na pierwsze zdjęcie mam nieodparte wrażenie, że maska za bardzo odstaje względem błotnika. Ale może mi się tylko wydaje. No i ten prawy reflektor z nim na pewno jest coś nie tak (źle spasowany).
A propos diesli. Kilka ładnych lat jeździłem Vectrą B 1,7 TD z silnikiem isuzu. Żeby było ekonomiczniej przez jakieś ostatnie dwa lata, do oleju napędowego dolewałem zwykły olej jadalny (taki z biedronki). Stosunek tak mniej więcej 2:1 (dwa litry ON i litr jadalny). Muszę powiedzieć, że autko chodziło o wiele lepiej niż na samym ON. Negatywnych skutków nie zauważyłem.

Pozdrawiam
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 28-01-2008, 00:01   

Bonfire napisał/a:
Negatywnych skutków nie zauważyłem.



Jeśli jadalny i niezuzyty to moglo capic plackami ; ) ja polecam zuzyty przynajmniej frytkami jedzie hehe ^^ kwestia gustu ^^, ale to sie tyczy zwyklych TD, DID wypadalo by zamontowac grzalki.... :doubt:
 
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-01-2008, 01:02   

Juiceman napisał/a:
dlaczego nie polakierowane są klamki drzwiowe zawsze to był komplet z lusterkami?

W wersji EXE tak jest :wink:
Juiceman napisał/a:
Szczerze mówiąc nie wiedziałem, że Exe było w wersji TD,

Tez pierwsze widze zeby EXE byla w TD :roll:

Jeszcze brak 'karbonu' w srodku :P
Moze to jakis skladak? :badgrin:
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 28-01-2008, 07:46   

Cezar napisał/a:
Juiceman napisał/a:
dlaczego nie polakierowane są klamki drzwiowe zawsze to był komplet z lusterkami?

Ja nic takiego nie powiedziałem ;] :twisted: :wink:
Cezar napisał/a:

W wersji EXE tak jest :wink:
Juiceman napisał/a:
Szczerze mówiąc nie wiedziałem, że Exe było w wersji TD,

Tez pierwsze widze zeby EXE byla w TD :roll:

Jeszcze brak 'karbonu' w srodku :P
Moze to jakis skladak? :badgrin:


Niby tak, ale pytanie czy pseudo drewienko to jakis rarytas?
 
 
 
Nichill
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 09:20   

Dziekuje za podpowiedzi. Czlowiek uczy sie przez cale zycie. Ide dzis wizje lokalna tego cuda zrobic. Pozdrawiam!!!
 
 
lotam 
Forumowicz


Auto: Carisma 1,6 2000 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 67
Skąd: Warszawa Ursus
Wysłany: 28-01-2008, 09:36   

Ja mam Cari 1.6 [73 kW] 2000 też EXE tylko atrapka jest cała srebrna, mam "anty obcieraki", ale w środku bez zmian czyli ani drewienka ani carbo. no i klameczki są czarne.
_________________
lotam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.