[CA4A 1.6] problem z olejem |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-01-2008, 23:03
|
|
|
Jogurt napisał/a: | to wytłumacz mi czemu po całej nocy mam pełny stan a jak sprawdzam choćby po godzinie jest tylko ponad połowa ? | Nie wiem. U mnie jest jak wyżej napisałem. |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 31-01-2008, 13:23
|
|
|
Hugo, nasze colty to chyba tylko kolor mają wspólny bo wszystko opisujemy inaczej. lapmy, zawias tylny a teraz olej |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 31-01-2008, 14:22
|
|
|
akbi napisał/a: | a jaki olej masz w silniku ??? Minerał może ?? | mobil s 10w40 |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 31-01-2008, 14:40
|
|
|
Jogurt napisał/a: | Hugo, nasze colty to chyba tylko kolor mają wspólny bo wszystko opisujemy inaczej. lapmy, zawias tylny a teraz olej | Niby takie same a zupełnie inne.
[ Dodano: 31-01-2008, 14:41 ]
Jogurt napisał/a: | mobil s 10w40 | Druga rzecz wspólna. |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 31-01-2008, 15:14
|
|
|
akbi napisał/a: | No to przyznam, że dziwna sprawa .... u mnie podobnie jak u Hugo, praktycznie po 20-30 min stan na bagnecie nie zmienia się w porównaniu do pomiarów porannych.
Bez względu czy był to Lancer 1,6 czy Galant 2,5 | po pierwszej wymianie oleju, zaraz po kupnie musialem na drugi dzień spuszczać trochę oleju bo bylo 4mm ponad max. teraz jak zmieniam olej dolewam az jest troche ponad pół stanu. rano zawsze jest max a po jezdzie nawet po godzinie ponad połowa. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
|