Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ca4a - ca5a] pytanie o tylne zawieszenie
Autor Wiadomość
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 31-01-2008, 15:21   [ca4a - ca5a] pytanie o tylne zawieszenie

witam. czy ktoś z forumowiczów może odpowiedziec na nurtujące mnie pytanie? otóż ostatnio z harpaganem doszliśmy do wniosku że tylne zawieszenie 1.6 a gti różni tylko stabilizator z tyłu tzn jego brak w ca4a. czy tylko tym różni się tylne zawieszenie? i czy można zamontować stabilizator z gti do 1.6 plug&play ? tzn czy są wszystkie otwory w budzie,wahaczach itd. niestety moje cao stoji w polsce i nie moge sam tego sprawdzić a w gti niewiem jak jest mocowany stabilizator
_________________
CA0
Galant II
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 17:56   

Sprawdzilbym to u siebie czy sa otwory ale neistety nie wiem jak wyglada zawieszenie w GTI
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 31-01-2008, 20:34   

może się jakiś posiadacz gti wypowiedzieć gdzie są mocowania stabilizatora ? ew zarzucic foto poglądowe ?
_________________
CA0
Galant II
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 21:04   

Przyznam ze jakis dluzszy czas temu sie wlasnie zdziwilem jak zobaczylem stabilizator u mnie przy montazu wydechu bo nie wiedzialem ze w gti takowy jest.ogladnalem go i mocownia porownalem do cao stojace obok na kanale i sa otwory mozna przemontowac ale reki sobie nie dam uciac .Co powiem o wlasciwosciach jezdych: tył juz nie wyprzedza przodu jak w glxi i to jest wspaniale :) .
pozdr
bwr
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-02-2008, 01:39   

czy dzięki temu własnie tył nie "buja sie" w 1,6 ?
 
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 14:30   

karolgt napisał/a:
czy dzięki temu własnie tył nie "buja sie" w 1,6 ?

zalezy co rozumiesz pod slowem "buja" sie.Mi chodzi o to Karol ,że z tylnym stabilizatorem colt nie "zamiata" /poślizg/tylną osią przy ostrzejszych skrętach.A ma takowy stab 1,8 w 1,6 sie nie spotkalem.
 
 
ozz
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 14:51   

z tego co ja wiem to stabilizator tylny da rade przerzucić do 1.6 ale tylko razem z wachaczami, chodzi o mocowanie którego na wachaczach od 1.6 nie ma;
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-02-2008, 16:29   

ozz napisał/a:
z tego co ja wiem to stabilizator tylny da rade przerzucić do 1.6 ale tylko razem z wachaczami, chodzi o mocowanie którego na wachaczach od 1.6 nie ma;
Czyli nie warto.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-02-2008, 19:26   

Hugo, dla polepszenia własności jezdnych warto jak najbardziej.
Dorzucę coś od siebie.
Mitsu stosuje dalko idącą unifikację częsci i np w C54A czyli 1,8D oraz w C53A, C53A Turbo i C58A były te same amortyzatory z przodu. Na 100% podobnie jest w CA0, dodatkowo dochodzą elementy wspólne z CB0 czyli Lancerem. Poszukajcie w Capsie - może być sporo taniej.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Piotrek82
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 19:47   

W gtiku sa stabilizatory z tylu i jezdzi sie ok ale w gtiku cale zawieszenie jest mocniejsze . Pozdrawiam
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-02-2008, 20:06   

Hubeeert napisał/a:
Hugo, dla polepszenia własności jezdnych warto jak najbardziej.
Niemały koszt. Wymiana wahaczy, gumy też najlepiej od razu, bo starych nie wypada zostawiać (nie wiadomo jak będzie z dostępnością niektórych, bo z tego co zaobserwowałem tylne zawieszenie w CAO raczej się nie zużywa), do tego amortyzatory też chyba trzebaby założyć od GTi (chyba, że się mylę).
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 01-02-2008, 20:30   

Hubeeert napisał/a:
Mitsu stosuje dalko idącą unifikację częsci i np w C54A czyli 1,8D oraz w C53A, C53A Turbo i C58A były te same amortyzatory z przodu. Na 100% podobnie jest w CA0, dodatkowo dochodzą elementy wspólne z CB0 czyli Lancerem. Poszukajcie w Capsie - może być sporo taniej.

Z rozmow z Bartkiem dowiedzialem sie ze czasem nawet jesli w capsie sa inne symbole to czesci moga byc te same.
Piotrek82 napisał/a:
W gtiku sa stabilizatory z tylu i jezdzi sie ok ale w gtiku cale zawieszenie jest mocniejsze . Pozdrawiam


Co jest mocniejszego w zawieszeniu w gti ?

Hugo napisał/a:
do tego amortyzatory też chyba trzebaby założyć od GTi (chyba, że się mylę).


Wedlug katalogow kayaby amortyzatory do wszystkich CA0 (1.3 1.6 1.8) sa takie same
Co do sprezyn glowy nie dam uciac, ale np katalog lesjofors rowniez podaje te same oznaczenia dla sprezyn

Na moj stan wiedzy zawieszenie tyl ( i tylko tyl bo przod to inna bajka) w CA0 rozni sie tylko stabilizatorem ktory wychodzil jedynie w CA5A, ale:

ozz napisał/a:
stabilizator tylny da rade przerzucić do 1.6 ale tylko razem z wahaczami, chodzi o mocowanie którego na wachaczach od 1.6 nie ma;
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-02-2008, 20:55   

Hubeeert napisał/a:
Mitsu stosuje dalko idącą unifikację częsci i np w C54A czyli 1,8D oraz w C53A, C53A Turbo i C58A były te same amortyzatory z przodu

A wiecie dlaczego? Silnik diesla 4D65 jest cholernie ciężki. Cięższy niż 4G6x.

Poszukajcie w Lancerach CB0. Najlepiej w kombi bo to ciężka cholera.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-02-2008, 21:17   

ozz napisał/a:
z tego co ja wiem to stabilizator tylny da rade przerzucić do 1.6 ale tylko razem z wachaczami, chodzi o mocowanie którego na wachaczach od 1.6 nie ma;


Browar napisał/a:
porownalem do cao stojace obok na kanale i sa otwory mozna przemontowac.
bwr

no to można czy nie można ?
_________________
CA0
Galant II
 
 
Piotrek82
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 21:35   

chodzilo mi o przod gti ma wieksze sprezyny wiec amortyzator musi miec wiekszy kielich na sprezyne,co do wachaczy to nie wiem z tylu wiem ze mialem takie smieszne stabilizatorki i tarcze hamulcowe co 1.3 i 1.6 chyba nie mialo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.