Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L300 4x4- krok po kroku
Autor Wiadomość
rozekg
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 13:37   L300 4x4- krok po kroku

Witam! Nie chce się rozpisywać. Sprawa dotyczy Mitsubishi L300 4wd. Poszukiwaliśmy tego modelu dość długo. Aż trafił się w Niemczech takowy. Jeden mankament to fakt, ze autko było lekko uderzone z przodu na wysokości lampy. Okazało się to dość kłopotliwym problemem. Zaczęło się poszukiwanie części itp. Zakupiliśmy całą karoserie tylko ze w wersji z kierownica po prawej stronie. Auto jeszcze miało dach z łóżkiem, który postanowiliśmy zdjąć co by nie kołysało na wietrze:). Także przeróbek i kombinacji dość sporawo. Będę zamieszczał fotki na których będzie widać postępy w reinkarnacji. Czeka nas dużo pracy i nakładów finansowych, ale czego nie zrobi prawdziwy miłośnik tej marki! Autko mechanicznie jest OK. a resztę doprowadzi się do stanu idealnego



























...



...



...










CDN...
Ostatnio zmieniony przez rozekg 21-03-2008, 12:31, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2008, 13:47   

Mnie osobiście podoba się L300 i nawet był okres (przed kupnem MSS), że oglądałem się za takim modelem. Niestety w ocenie mojej Pani ten Misiek jest okropny, więc stanęło na MSS :wink:
Dla mnie to fajna furka - nie za duża, nie za mała - w sam raz na wakacyjne wypady z rodzinką. Pamiętam, że kiedyś był do kupienia na Allegro czarny L300 w pełnym wypasie, tylko cena była z lekka kosmiczna 18000 zł.

Z zainteresowaniem będę śledził postęp prac :wink:
 
 
PastoR100GS
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 15:00   Re: L300 4x4- krok po kroku

Ło! No to grauluję i życzę sukcesu! Nie ma to jak samemu robić sobie furkę od podstaw :wink:
Jakbyś chciał się pozbyć ramki przedniej szyby (zwłaszcza górna część) albo tych wielkich lusterek to daj znac na PW.
W rozliczeniu moge dać np. szosowe opony 235/75-15" w bdb stanie, albo trochę mniejsze (nie pomnę teraz rozmiaru) zimówki.
Pozdrowiska
 
 
maraspartyka
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 19:12   Re: L300 4x4- krok po kroku

Poszukiwaliśmy tego modelu dość długo. Aż trafił się w Niemczech takowy...

Do niedawna takie autko (nawet kolor ten sam :) tylko z dachem, stało na szrocie w Gliwicach. Też trochę pokiereszowane bo się przewróciło. Było w miarę kompletne, ale ja wziąłem sobie silnik, a co potem nie wiem. Jeśli coś z niego się może przydać- proszę dać mi znać to podjadę, cyknę kilka zdjęć i podam telefon do nich.
 
 
rozekg
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 22:32   Re: L300 4x4- krok po kroku

maraspartyka napisał/a:
Jeśli coś z niego się może przydać- proszę dać mi znać to podjadę, cyknę kilka zdjęć i podam telefon do nich.


Dzieki bardzo!Ale po dosc ciezkich poszukiwaniach skompletowalismy wszystkie czesci. Pozostalo tylko to wszystko poskladac do kupy! Pozdrawiam
 
 
tomek48
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2008, 00:38   

Powodzenia w składaniu bryki!!! Niedługo czeka mnie podobna robota, szukam jakiegoś na części. Przedewszystkim drzwi bocznych i tylnich. Autko spisuje się naprawdę rewelacyjnie, więc trzeba o niego dbać. :wink:

[ Dodano: 25-03-2008, 22:06 ]
Witam!! mam pytanie? Na słupkach po zdjeciu pasów bezpieczeństwa znajdują się po obu stronach skrzyneczki niewiem jakie urządzenia są do nich podłączone ..L 300.
 
 
rozekg
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2008, 13:28   

tomek48 napisał/a:

[ Dodano: 25-03-2008, 22:06 ]
Witam!! mam pytanie? Na słupkach po zdjeciu pasów bezpieczeństwa znajdują się po obu stronach skrzyneczki niewiem jakie urządzenia są do nich podłączone ..L 300.


Po prawej stronie za pasami pasazera jest przekaznik od swiec zarowych. Nie chce wprowadzic w błąd, bo auto zlozylismy jakis czas temu, ale po lewej stronie nie ma zadnego urzadzenia.Pozdrawiam!
 
 
gumis1
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2008, 21:56   Re: L300 4x4- krok po kroku

maraspartyka napisał/a:
Poszukiwaliśmy tego modelu dość długo. Aż trafił się w Niemczech takowy...

Do niedawna takie autko (nawet kolor ten sam :) tylko z dachem, stało na szrocie w Gliwicach. Też trochę pokiereszowane bo się przewróciło. Było w miarę kompletne, ale ja wziąłem sobie silnik, a co potem nie wiem. Jeśli coś z niego się może przydać- proszę dać mi znać to podjadę, cyknę kilka zdjęć i podam telefon do nich.
Prosba ,moglbys podac numer tel. do nich lub adres ?Pzdr
 
 
rozekg
[Usunięty]

Wysłany: 22-07-2008, 13:44   dolot powietrza do filtra

Witam! Panowie może ktoś przesłać zdjęcie komory silnika w ktorej znajduje się filtr powietrza. Mój z Niemiec przyjechał z przerwanym przewodem doprowadzajacym powietrze do filtra i w tej chwili łapie powietrze nie z przed chłodnicy tylko z tej komory a to raczej niezdrowo bo powietrze ciepłe od silnika i kurz z pod kół. Kupiłem nowy filtr i chciałbym zobaczyć jak wygląda to w oryginale. A na razie połacze jakos. Będę wdzieczny. Pozdrawiam!

[ Dodano: 28-07-2008, 19:24 ]
Strasznie drętwo w temacie L300 4WD. Wlepiam kilka fotek na których widać końcowy efekt prac lub niekoniecznie bo jeszcze jakieś modyfikacje zostaną przeprowadzone. Mam kilka pytań odnośnie eksploatacji. Panowie ile pali to auto, bo zerwała mi się linka od prędkościomierza i nie mogę tego sprawdzić, ale wydaje mi się że sporawo pochłania. Z jakimi prędkościami się poruszacie? Jakie maksymalnie koła można zamontować? Jaka średnica felgi, profil i szerokość opony? Dzięki








 
 
Albert_N 
Nowy Forumowicz

Auto: L300 4x4
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2009, 10:35   

odkopuje temat, bo sie tu nic nie dzieje :?
Spalanie na kolach seryjnych, a wiec 215/80R15 ( 215R15 ) - 10/100 trasa z predkoscia 100-110 kmh, miasto 12/100
na kolach zimowych 225/75R15 ( nieco szersze, zblizona srednica ) 11/100 trasa przy predkosci 90-100, 12.5/100 miasto.
o rozmiarach kol napisalem Ci w innym watku.
Ponizej fotki kolegow z kanady :


na konkretym zestawie do liftu procomp i 31 cali

w kanadzie wystepuje kilka wersji wyposazeniowych ( chamonix, exceed, superexceed ) i wiekszosc fur to automaty. Natomiast obustronne drzwi wystepuja tylko w busach na rynki lewokierownicowe, mamy tez inne zderzaki- nieco dluzsze.
 
 
PastoR100GS
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2009, 08:19   

Albert_N napisał/a:
na rynki lewokierownicowe, mamy tez inne zderzaki- nieco dluzsze.

...i jeszcze taką dodatkową poprzeczkę pod zderzakiem tylnym :wink:
 
 
mitsumotors4x4 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Delica Space Gear
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 49
Skąd: Grodzisk
Wysłany: 08-01-2012, 12:51   Re: L300 4x4- krok po kroku

Dobra
Ostatnio zmieniony przez mitsumotors4x4 05-01-2016, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
l300 
Forumowicz

Auto: L300 2.4 4wd i Delica 2.8 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 52
Skąd: Chocianów
Wysłany: 11-01-2012, 12:16   

mitsumotors4x4 powiem Ci tyle ze jezdzilem Delicja i L300. W Ciezkim terenie L300 wypada duzo lepiej :) i L300 niema ramy. Fakt korozja sie pojawia ale najczesciej to tylko nadkola.
 
 
rozekg 
Forumowicz

Auto: space gear,l3001.6,2.5tdi,colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 75
Skąd: Stromiec
Wysłany: 24-01-2012, 08:57   

Obecnie autko wyglada tak jak na zdjeciu. wydaje mi sie ze l300 ma wiekszy przeswit niz space gear i lepiej sobie radzi w terenie. Moze w przyszlosci zrobie lift zawiechy i wrzuce na wieksze kola. Narazie pochloniety jestem renowacja 3000gt.

[URL=].[/URL]
_________________
<<<---- moja kochanica :) )))
space gear motion 2.0 był
l300 2.5tdi 4x4 ,
3000gt sl 96r manual x2szt
colt cz3 di-d
colt cjo 1.6-był
l300 1.6-był
Delica Space Gear 3.0 V6
Canter 2.8
L400 long
galant avance 2.5 V6
 
 
rafał77 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2014, 22:05   

Witam!
Kolego rozekg jakiś czas temu kupiłem takie autko. Teraz przymierzam się do dopieszczenia mojego łazika i mam pytanie gdzie kupiłeś takie ładne felgi chromy, jaka była ich cena i jaki rozmiar "ET" wszedł bez przeróbek żeby nie wystawały poza nadkola?

Ps. to naprawdę jest super wózek :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.