Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Niedzialajace spryskiwacze-przod
Autor Wiadomość
tucci 
Mitsumaniak
TWIERDZA WROCLAW


Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 883
Skąd: DW
Wysłany: 31-01-2008, 14:55   [EAxx] Niedzialajace spryskiwacze-przod

spryskiwacze sprzestaly mi dzialac z przodu :( ....jakas diagnoza?
_________________
alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
Ostatnio zmieniony przez Owczar 08-07-2010, 12:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-01-2008, 15:06   

tucci napisał/a:
spryskiwacze sprzestaly mi dzialac z przodu :( ....jakas diagnoza?

1. padł silniczek od pompki
2. skończył się płyn :lol:
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-01-2008, 20:00   

Miewam to samo od czasu do czasu.
Pompka przestaje działać - nie słychać jej.
Jest ona rozbieralna, trzeba się dostać do środka i rozruszać wirniczek bo lubi się zatrzeć.
U mnie pomaga.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 21:45   

Pewnie masz to samo co ja w innym samochodzie.
Poprostu wilgoć dostaje się pomiędzy wirnik i metalową obudowę i pojawia się rdza która (po dłuższym nieużywaniu spryskiwaczy) unieruchamia silniczek i albo trzeba ręcznie rozruszać (rozwiązanie tymczasowe) albo co jakiś czas kontrolnie uruchamiać spryskiwacze, albo rozebrać preczyścić (ja musiałem papierem ściernym) i skleić.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-01-2008, 23:07   

W UK dość powszechna dolegliwością, która w taki sam sposób się objawia, jest zasyfienie pompki przez glony i algi. Nie wiem, czy w Galach jest coś takiego jak sitko przed pompką (nigdy tego nie rozbierałem), ale jeśli jest, to po prostu się zatkało tym syfem. To bardzo charakterystyczna przypadłość Vauxhallii (tutejsze Ople), w których trzeba nawet kilka razy w okresie jesienno-wiosennym demontować pompkę i czyścić sitko.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 07:58   

To co wy tam do tych zbiorniczków wlewacie - zwykłą wodę czy co :)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-02-2008, 11:57   

Byś miał taką wilgotność powietrza jak my przez cały rok to byś się nie śmiał. Tutaj w ciągu roku mech potrafi się zagnieździć na uszczelkach okiennych :D .
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
tucci 
Mitsumaniak
TWIERDZA WROCLAW


Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 883
Skąd: DW
Wysłany: 01-02-2008, 13:01   

gdzie ta pompka, mama chwile to sie nia zajme
_________________
alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 
 
cerber
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 13:29   

pod zderzakiem przednim (na wysokości przeciwmgielnych) po stronie pasażera. Ręką spokojnie bez demontarzu zderzaka sięgniesz
 
 
tucci 
Mitsumaniak
TWIERDZA WROCLAW


Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 883
Skąd: DW
Wysłany: 01-02-2008, 14:35   

ta tuba pionowo ustawiona.damy rade,po wezyku doszedlem.zobaczymy co ja tam boli... :evil:

[ Dodano: 03-02-2008, 17:32 ]
ta tuba to klima, ale pod nia znalazlem kostki-jedna przepalona

[ Dodano: 04-02-2008, 12:46 ]
silniczek od spryskiwaczy wymontowany....do wymiany...tak sie biedny przegrzal i spocil, ze pekla obudowa w dwoch miejscach a w srodku tyle rdzy jeszcze nie widzialem.

[ Dodano: 05-02-2008, 21:26 ]
kupiony, zamontowany i dziala.koszt 82jurki u dealer-a
_________________
alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 
 
miki_radom 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 3
Skąd: Radom
Wysłany: 28-08-2008, 07:08   

Witam,
Moj samochodzik ma podobne dolegliwości. Gdzie można kupić taką pompkę?? bo u mnie w radomiu niedostępne. Prosze o jakis kontakt.
Pozdrawiam Maciek
 
 
 
kizior555 
Mitsumaniak
---

Auto: Pajero 3.2 V68 2005 Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-08-2008, 10:42   

miki_radom napisał/a:
Prosze o jakis kontakt.

Spróbuj u Japaneze. 042 215 44 02 do firmy.
Gdyby nie miał, to ew. jakiś autoryzowany serwis. Jakbyś znalazł w Kielcach lub w Warszawie (W Warszawie - MITCAR na Puławskiej, w Kielcach FOLWARK-AUTO), to 2 września jadę do Wawy przez Radom, a wracam 3-go, więc mógłbym Ci podrzucić.
(A W białostockim Grafixie dostaniesz upust 10%, ale wtedy przesyłka.)
_________________
Był: Galant EA5W,
Jest: Pajero III 3.2 DID krótki, Subaru Legacy BR5 2.0.
 
 
slonio88
[Usunięty]

  Wysłany: 02-02-2009, 07:39   Spryskiwacze

Witam !!! W końcu ewoluowałem na Galanta VI :badgrin: Generacji ! :) :) A przypominam, ze wcześniej mialem dwie poprzednie generacje.... :] tak, ze juz zagorzały ze mnie mitsumanniak, ale przechodząc do rzeczy mam pytanie odnośnie spryskiwaczy szyby czołowej. Wogóle nie działają, nie mam pojecia który to bezpiecznik jest od tych spryskiwaczy, zachowuje się tak jakby prądu nie dostawała pompka... myślę, ze to pompka, albo właśnie bezpiecznik... Pomozecie? Bo w taka pogodę to naprawdę ciezko... :( :(
 
 
slonio88
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2009, 07:44   

Witam, Gdzie znajduję się ta pompka od spryskiwaczy ?! Mam identyczne dolegliwości jak Wy Panowie... :( :(:(
 
 
rick 
Mitsumaniak


Auto: EA2W 2.0Pb+lpi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 227
Skąd: Chełm
Wysłany: 02-02-2009, 09:36   

znajduje się ona pod zderzakiem od strony pasażera
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.