Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
naprawa czy wymiana automatycznej skrzyni ???
Autor Wiadomość
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 00:27   naprawa czy wymiana automatycznej skrzyni ???

Witam
Zastanawiam sie czy naprawiać skrzynie (koszt 2.500), czy kupić sigme na czesci za 3.000
Np. taką http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4262868

Zna ktos moze servis skrzyń z olkusza ??

Z góry dzieki na pomos
Bartek
 
 
TNT 
Mitsumaniak


Auto: Toyota AYGO
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 980
Skąd: Białystok
Wysłany: 31-01-2008, 07:22   

O ile dobrze pamietam sigme z automatem na cześci ma do sprzedania Kordiank2 porozmawiaj z nim może warto.
_________________
Zmieniają się auta ale klub zostanie zawsze ten sam - MITSUMANIAKI.Carisma-TNT
Eclipse-TNT
Hania-TNT
Pomóż komuś Ty, ktoś pomoże Tobie - Mitsumaniaki Assistance
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 31-01-2008, 09:03   Re: naprawa czy wymiana automatycznej skrzyni ???

aligator napisał/a:
Witam
Zastanawiam sie czy naprawiać skrzynie (koszt 2.500), czy kupić sigme na czesci za 3.000
Np. taką http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4262868

Zna ktos moze servis skrzyń z olkusza ??

Z góry dzieki na pomos
Bartek


A nie możesz samej skrzynki kupić? Jeśli da się za jakieś 1000 zł to chyba lepiej samą skrzynke. Oczywiście pod warunkiem że możesz ją sprawdzić albo masz gwarancje od sprzedawcy. Samochód jest sens kupować jeśli potrzebujesz większej ilości cześci ale zwróć uwagę że jest jeden minus tego rozwiązania - coś musisz później z tym samochodem zrobić albo płacić za ubezpieczenie/złomowanie bo oficjalnie nie da sie mieć samochodu i nie płacić za niego ubezpieczenia. A na marginesie to za około 1500$ (z transportem) masz regenerowaną skrzynke z USA więc nasze warsztaty mają naprawdę bardzo dobre samopoczucie jeśli chodzi o ustalanie cen
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 31-01-2008, 13:20   

ja szukam w manualu na 24 V i nie ma a ztego co już wiem mnóstwo osób ma skrzynie w automacie.koszt jak mówili to około 1000 zł za skrzynkę ale....naprawiać ale z gwarancją na długi okres np.36 miesięcy lubjakieś 100 tys.km
pozdrawiam
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
bartek67a
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 18:23   

witam. panowie powoli. 3 kola za cale auto to nie kasa. tylko ze ta niejest cala. ja kupilem sigme z elku za 2,5 tys z lekko trafionym przodem na chodzie tylko ze wzgledu na sterownik skrzyni bo miala taki sam. no ok jeszcze w mojej mialem pneumatyczne zawieszenie -ecs nie do konca sprawne wiec bralem pod uwage sprezyny. no tak tez zrobilem przelozylem mc-persony no i sterownik. reszta lezy ale: mam auto identyczne jak moje cale na czesci. skrzynia automat,silnik na chodzie ,kola itd itd. kazdy z was wie ze te auta nie sa idealne no i niestety zawsze cos jest potrzebne i placi sie duza kase. w tym wypadku idziesz i wyjmujesz kazdy komputerek i inna duperele. stwierdzilem ze z mojej nic nie sprzedaje ale ty kolego mozesz pare zloty miec spowrotem. pewnie siedzen nikt nie kupi ale lampy kierunki lusterka blotniki przod maska gril itd . poza tym czesci silnika mechaniczne pompy abs paliwa itd. pytanie sie nasowa tylko takie czy masz to gdzie trzymac. bo przeciez nie pod blokiem. a sprawy oplat da sie spoko zalatwic. a jak to pomysl czy znasz jakiegos pijaczka sasiada czy cos!!! po problemie.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 31-01-2008, 19:07   

jesli ma wybór - nowa skrzynia lub naprawa za 2500 a całe auto ze sprawnymi podzespołami za 3000 to nie ma co sie zastanawiac i wziąć auto ale najlepiej takie z którego podejdzie najwiecej części dlatego warto sprawdzić czy to co kupuje to auto z tej samej serii wtedy szanse są że wszystkie części będa pasować
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
aligator
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2008, 14:23   

Zdecydowalem, kupuje całą sigme - JAK KTOS POTRZEBUJE CZĘŚCI TO ZAPRASZAM :)
 
 
lukino
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2008, 20:15   

A jak zrobic by kupujac taki samochod na czesci nie placic za niego ubezpieczenia, ktore w przypadku 3 litrowki nie jest male a jest obowiazkowe niezaleznie czy samochod stoi na "kołkach" czy jezdzi? Wyrejestrowuje sie go?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 25-02-2008, 21:32   

Nie da sie wyrejestrowac mozna tylko zezlomowac, ewentualnie zrejestrowac na kogos innego niz na siebie :-) . Mi sie udalo kupic autko ktore mialo dlugie ubezpieczenie ale w koncu przyszedł czas i musiało isć na żyletki - "sprzedałem" gosciowi który sie zajmuje złomowaniem
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.