Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
16,5 l/100 PB [emeryt]
Autor Wiadomość
sknera666
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2008, 19:34   

czas najwyzszy bo niedlugo nie ebdzie co zbierac
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 06-02-2008, 12:46   

Adaho_krak napisał/a:
Poniżej 3000rpm, strzałka wskaźnika w pierwszym zakresie, powyżej w drugim.

A co jeżeli wskazówka nie pokazuje jak powinna? U mnie już na zimnym wchodzi troche na drugi zakres ,a czasem na jałowym jest w połowie pierwszego...Fakt faktem ,że wcześniej mi wogóle nie działa bo były styki zasyfione przy czujniku ,jak odpaliłem to zaczął działać ,ale nie tak jak powinien...
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-02-2008, 18:04   

Jeśli silnik chodzi równo i ma moc to nie szukaj dziury w całym. Na zimnym też mam na jałowych na 2 polu i nic w tym dziwnego, gęsty olej=wysokie ciśnienie. Na w pełni rozgrzanym mam na jałowych tak 1/4 pierwszego pola. Jeszcze pare postów wyżej wszyscy pisali, że taki silnik to padaka a jak się okazuje to według instrukcji jest ok. Podczas jazdy na prawie każdych obrotach mam wskazówkę na drugim polu.
 
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 07-02-2008, 21:23   

Wskazówka w 1/4 pierwszego pola to nie silnik padaka tylko olej padaka :D
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-02-2008, 23:09   

Olej ma 5tyś zrobione valvoline max-life 10w40, więc wątpie aby był padaka...zresztą od początku nie pamiętam wyższych wskazań. Moim zdaniem jeśli w instrukcji podają, że przy 3 tyś ma być drugie pole i jest to wszelkie teksty typu silnik/olej padaka są wątpliwej wartości. Inna sprawa, że przy docieraniu powinno się zmienić olej w okolicach pierwszego tysiąca przebiegu...
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2008, 23:40   

viader napisał/a:
że przy docieraniu powinno się zmienić olej w okolicach pierwszego tysiąca przebiegu...
tu juz bym sugerowal druga wymiane oleju :P
 
 
jonasz666
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2008, 17:40   

Dzisiaj był dzien dobroci dla miska :)

- wymieniłem termostat
- wymieniłem olej (z filtrem)
- wymieniłem klocki hamulcowe

Temperature teraz trzyma w zakresie w ktorym powinien. Jezdzilem na miescie wiec zobaczymy jesdzcze jak to bedzie w trasie, gdzie mialem z tym wiekszy problem.
Co to samej wymiany to najwiekszy problem miałem z odkreceniem tego motylka na dole! reszta przebiegla ok:)
HOUSEM: JESZCZE RAZ DZIEKI ZA SZCZEGOLOWY OPIS !

Olej wymieniłem na ten co był poprzednio (z tych tanszych). Olej był czarny (pomimo przejechania kilkuset kilometrów), domyslam sie ze silnik czysci sie bo oleju mineralnym, ktory zalany był przez poprzedniego właściciela.
Przy okazji panowie zmierzyli mi "termin przydatnosci" plynu chlodniczego i hamulcowego. Wszystko OK.

Klocki Hamulcowe chcialem sam zmieniac, ale poprzednie klocki były juz bardzo wyjechane i tloczek był mocno wysuniety, a nie chciałem sam kombinowac. Pojechałem do pobliskiego wulkanizatora, ktory obiecał mi wymienic klocki. 2 osoby, 10 minut i klocki były zmienione. Tamtte stare były juz strasznie zjechane.


Teraz tylko umyć miśka i mozna jezdzic ;)
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 08-02-2008, 18:12   

jonasz666 napisał/a:
HOUSEM: JESZCZE RAZ DZIEKI ZA SZCZEGOLOWY OPIS !
A pkt. 13 :D czytał :?: :P
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 08-02-2008, 18:18   

Ja mam pytanie :D Niech ktoś mi podsunie jak ma być włożony prawidłowo termostat? :D Bo zastanawiam się czy dobrze go włożyłem (wyjąłem stary bez patrzenia jak siedział :P ) bo coś ostatnio mi znowu temp nie trzyma (powinno być 84stopnie jest 79stponi...)
 
 
 
jonasz666
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2008, 18:24   

HouseM: Poszlo ;)

Sz@kal: ja dałem tak jak był. patrząc z przodu po wlozeniu ten "dzyndzelek" byłjakies 45 stopnii odchylony w prawo. Ja zrobiłem tak, ze jak wlożyłem termostat to nie mogłem nim pokrecić w prawo (tak było).
dobrze? ;D

[ Dodano: 08-02-2008, 18:25 ]
na zimnym silniku oczywiscie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.