Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Niestabilna jazda przy 5 tys. obrotów
Autor Wiadomość
Pacyko
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2008, 07:24   Niestabilna jazda przy 5 tys. obrotów

Cześć,

Ostatnio mój gal dziwnie zachowuje się przy 4,5 - 6 tys obrotów. Ewidentnie czuję że rzuca nim na boki. Tarcze zegarów podczas szybkiego przyspieszania rytmicznie chodza w lewo i prawo i nie jest to złudzenie. Co ciekawe, jak jade szybko np. 140 , ale obroty nie sa wysokie wszystko jest super. Problem pojawia sie wyłącznie podczas dynamicznego przyspieszania. Przy 5 tys obrotów i małych prędkościać jest to dużo słabiej odczuwalne. Obstawiałem jeden z przegubów wewnętrznych, ale te wydaja się być zdrowe. Acha i jeszcze jedna wskazówka ... jak stoje na światłach na drive i na hamulcu to lekko drzy mi kierownica (3.0 V6 w automacie). na neutralu nie drży, ale może lekko musi drżec przy załaczonym drivie i nie jest to żadna dysfunkcja ... w sumie jest obciążenie.

Będe wdzięczny za wszelkie sugestie - nie wiem już co sprawdzać, bo jak tu jeździć nie wkrecając gala na 5 tys obrotów :)

Pozdrawiam,
Tomek
 
 
Tomek15 
Forumowicz

Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 98
Skąd: Głogów
Wysłany: 09-02-2008, 08:11   

Sprawdz poduchy silnika ,możliwe że jakaś ci padła.
Walnięty przegub będzie trzaskał podczas skęcania

Pozdrawiam Tomek
_________________
Galant V6 2.0 automat sedan
 
 
Pacyko
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2008, 21:25   

Dzieki za podpowidź, sprawdzę. Czy to była sugestia, czy miałe objawy i problem z poduszkami ?

Tomek
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-02-2008, 22:24   

U mnie przy gwałtownym przyspieszaniu ginęła iskra, a u Rocha_27 w Colcie żony przy 4000 obrotów samochód przymulało dopóki nie doszło do 5000 obrotów. W obydwu przypadkach przy niskich obrotach i łagodnym przyspieszaniu było OK. Po wymianie cewki zapłonowej i modułu u Rocha, a u mnie całego aparatu zapłonowego problem zniknął.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 09-02-2008, 22:29   

wichura1 napisał/a:
U mnie przy gwałtownym przyspieszaniu ginęła iskra, a u Rocha_27 w Colcie żony przy 4000 obrotów samochód przymulało dopóki nie doszło do 5000 obrotów. W obydwu przypadkach przy niskich obrotach i łagodnym przyspieszaniu było OK. Po wymianie cewki zapłonowej i modułu u Rocha, a u mnie całego aparatu zapłonowego problem zniknął.
potwierdzam to co napisał Marcin :lol:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Pacyko
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2008, 08:20   

No tak ... ale to , że ginie iskra nie powinno mieć związku z trzęsieniem auta ... no chyba, że wówczas silnik bedzie pracował nierówno i wpadajc w wibracje przeniesie je na układ napędowy.

Pozdro,
Tomek
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 11-02-2008, 17:17   

Tomek15 napisał/a:
Sprawdz poduchy silnika ,możliwe że jakaś ci padła.
Walnięty przegub będzie trzaskał podczas skęcania

Pozdrawiam Tomek


Wewnętrzny przegób nie bedzie trzaskał. Zewnętrzne trzaskają. Wewnętrzne raczej powodują wibracje, wiec moze byc tak, że faktycznue przegób to powoduje. Dodatkową informacją moze byc to ze dzieje sie tak przy przenoszeniu momentu obrotowego, czyli wtedy kiedy maxymalnie obciążony jest przegób. Trzeba sprawdzic.

[ Dodano: 11-02-2008, 17:19 ]
Oczywiście sugestia z wypadającymi zapłonami tez moze byc jak najbardziej na miejscu. Tyle ze dziwne ze to czujesz w v6, w rzędówce to bardziej było by wyczuwalne....
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.