Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJxA] pytanie o swap...?
Autor Wiadomość
adino1
[Usunięty]

  Wysłany: 08-02-2008, 23:05   [CJxA] pytanie o swap...?

Witam wszystkich serdecznie...w zwiazku z tym ze pewnie macie wieksze pojecie odemnie na temat MISKOW chcialbym zadac takie pytanko...czy do COLT'a CJ0 podejdzie silnik mivec z FTO ten 200 konny...jakie moga byc ewentualne trudnosci z zapakowaniem (tj. lapy,skrzynia itd...)?...a, pomysl sie narodzil po tym jak jezdzilem przez ostatni miesiac tym Colcikiem i powiem ze rewelka...mialem pod maska silnik 1.6 90KM ale troche malo :P i stad to pytanko...dziekuje wszystkim za zapoznanie sie z tematem,wszelkie odpowiedzi,podpowiedzi i rady..
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 18-11-2009, 18:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2008, 23:31   Re: pytanie o swap...?

A masz juz ten silnik czy to pytanie czysto teoretyczne? Wersja z 2 litrowym v6 mivecem dohc byla seria limitowana i ciekawi mnie skad masz/bedziesz mial silnik z osprzetem :)
 
 
adino1
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2008, 23:37   

mugen napisał/a:
ciekawi mnie skad masz/bedziesz mial silnik z osprzetem


UK :D ...bo jesli swap bedzie mozliwy bez wiekszych trudnosci to zaczne dzialac w tym kierunku...teraz pytam co by pozniej nie zostac z reka w nocniku jesli sie okaze ze to jest miszyn impasibol
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2008, 14:26   

Podejdzie napewno silnik Cyborga 1.6 4g92 MIVEC 175km:)
 
 
adino1
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2008, 15:02   

Czerwien napisał/a:
Podejdzie napewno silnik Cyborga 1.6


a co do tego motoru to wiem...lecz kupic ten silniczek to wielki klopot no i gdzies wyczytalem ze malo rozwojowy...i sa z nim jakies problemy ( lecz czy taka jest prawda to nie wiem na 100% ) myslalem jeszcze o silniku z evo III tylko ,nie wiem czy koszta przerobienia na fwd nie zabije mnie finansowo...ale z drugiej strony 280 KM to mega problem z trakcja...ale mina wlascicieli objechanych Subaryn,200sx itp. bylaby bezcenna :D :D :D hehe...
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2008, 15:59   

Na swapie nie ma co oszczędzać-dlatego jeśli Cię stać to szalej...takie projekty to wspaniała sprawa:)
 
 
adino1
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2008, 17:36   

Czerwien napisał/a:
takie projekty to wspaniała sprawa:)


tez tak uwazam...lecz jesli temat dojdzie do jakis bagatela sum rzedu 15-20 tys. juz nie mowiac o wartosci auta...to powiem ,ze wolalbym zrezygnowac z tego PROJEKTU i kupic rx7 FD...
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2008, 18:04   

Pewnie tyle trzeba liczyć-bo jeśli nie będziesz robić tego sam to ktoś będzie musiał wziąć swoje za robocizne:)
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 09-02-2008, 21:05   

adino1 napisał/a:
jesli temat dojdzie do jakis bagatela sum rzedu 15-20 tys. juz nie mowiac o wartosci auta...
żeby to miało ręce i nogi to nie ma co drutować tylko robić porządnie a taka kwota to bez większych problemów Ci wyjdzie
_________________
CA0
Galant II
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-02-2008, 00:41   

adino1 napisał/a:
..ale z drugiej strony 280 KM to mega problem z trakcja...ale mina wlascicieli objechanych Subaryn,200sx itp. bylaby bezcenna :D :D :D hehe...


mysle ze zanim bys zlapal trakcje to dawno by oni Cie objechali, 280 koni na FWD? wg mnie nie ma sensu takiej mocy naprzedni naped, a nawet jesli juz bedziesz mial tyle mocy i jakims cudem uda Ci sie uzyskac przyzwoita trakcje, to napewno nie bedziesz mogl sie tak "pobawić" ta moca co jakbys mial RWD.
 
 
 
keiben
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2008, 20:33   

Swap jest mozliwy i juz wiele razy robiony w UK, poza silnikiem musialbys przelozyc zawieszenie i hamulce wiec potrzebowalbys fto-dawce ...
 
 
adino1
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 15:31   

keiben a masz moze link do takiej stronki z tka operacja?
 
 
keiben
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 20:55   

gdzies kiedys o tym czytalem na angielskim forum colta.... jeszcze tym starym, ktore niedawno umarlo tj... mitsucolt.co.uk
ale jest teraz nowe i powinno byc tak cos na ten temat ... coltuk.org
milej lektury i powodzenia w swapie, bylbys pewnie pierwszy w polsce :D
 
 
karloroso 
Nowy Forumowicz

Auto: COLT CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-10-2009, 02:10   

a wie ktoś może jakie są koszta zrobienia colta na Evo ??
bo ciekawy jestem ile by kosztowało zrobienie swapa i napędu , zawieszenia i hamulców

[ Dodano: 17-10-2009, 02:11 ]
chodzi o to ile musiał bym kaski przygotować i czy dał bym rade tyle zdobyć ;]
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-10-2009, 10:44   

Jeśli już liczysz kasę to się za to nie bierz ;) Budowa to ok 30k i wzwyż bo zawsze coś wyskoczy a utrzymanie to drugie tyle na rok.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.