Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Wymiana uszczelki pod głowica i co dalej....
Autor Wiadomość
małkis
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2008, 23:55   [C62A 1.5] Wymiana uszczelki pod głowica i co dalej....

Jak wspomniałem w innym poście zakupiłem miśka Lancer 4G15 1,5 8V rok 89, autko nie gadało. Po dwóch wieczorach szukania diagnoza padła na uszczelkę pod głowicą. Kompresja 0. załamka zero kompresji a człowiek szukał problemu w zapłonie w ECU w dolocie a tu wystarczyło mieć manometr.

Kolejny Etap

Głowica poszła precz okazało się uszczelka poszła w piz uuuu no dobra zakup uszczelki czyszczenie głowicy bez rozpinania i się okazuje że głowica jest pęknięta na 2 i 3 cylindrze pomiedzy zaworami.

Dodam że auto kupiłem za 800 zł buda idealana wręcz silnik tylko trup - auto miało byc dawca blach do mojego miśka

Ale postanowiłem uruchomić go..... zakupiłem głowicę. Uszczelkę i inne duperele.

Poskładałem wszystko do kupy - jeden problem nie wymieniłem uszczelniaczy.

autko nie chciało zgadać ale po chwili bawienia się z zapłonem zagadało bez problemu.

Wielki banan na Twarzy auto nie gadało a nagle bangla. Nawet udała się przejażdżka wszystko pięknie - dodam jeszcze że to automat.

Autko kopci jak cholera - ciśnienie trzyma aż dziw ale 9,5 atm. no na dwóch 8 ale jest nieźle więc nie bedę szukał problemu z kopceniem po sronie pierścieni. Problem jest w tym że nie wymieniłem uszczelniaczy. będąc na stacji CPN kupiłem Car doctora i go dolałem celem uniknięcia kopcenia.

iiiiiii TU JEST WAł po kilku minutach auto zgasło nie mówię że to przyczyna ale auto na wolnych chodzi po wciśnięciu gazu zdycha. To mnie zastanawia - jakie macie pomysły???????



Wracając do wymiany uszczelki ... polecam każdemu przyjemna sprawa i jeżeli ktoś ma trochę pojęcia czasu i sprzętu sam sobie poradzi. Zarówno z wymianą uszczelki jak i rozrządu a raczej odwrotnie. Bo aby zrobić uszcelkę trzeba zdjąć rozrząd.
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-02-2008, 18:51   

Z tego co wiem to to nie jest najlepszy wynik...
Powinno być na poziomie ok 10.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 09-02-2008, 20:19   

małkis napisał/a:
Autko kopci jak cholera - ciśnienie trzyma aż dziw ale 9,5 atm. no na dwóch 8 ale jest nieźle więc nie bedę szukał problemu
Wydaje mi się że źle kombinujesz , w Colcie 1.3 91r.min. ciśnienie to 10,5 .
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2008, 11:03   

Kompresja słaba ale nie na tyle żeby autko gasło, chyba że znowu wywaliło uszczelke i to by bardzo pasowało. Prawde mówiąc na alledrogo znajdziesz cały silnik za śmieszne pieniądze może warto pomyśleć o wymianie. Jeżeli twój silnik miał pękniętą głowicę to prawdopodbnie zrobiło mu się kiedyś za ciepło. Więc albo kompletny remoncik albo wymiana za 500 pln kupisz 1.5 12V z osprzętem.
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-02-2008, 20:03   

Poszukaj przyczyny w pompie paliwa...
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
małkis
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 17:28   

więc sprawa wygląda następująco

Ciśnienie po kolejnych pomiarach 10,5 i nawet jak się dłuzej pokręci ponad 11- jest to wynik zaskakujący ponieważ w pewnej książce w której zawarte są informacje o danych regulacyjnych było podane 9,5. A książkę widziałem u mechaniora najróżniejsze marki miał tam zgromadzone.

Temat ciśnienia zamknięty jest ok.

Autko już równo pracuje problem znikł po ponownym ustawieniu zapłonu oraz przeczyszczeniu kilku kostek.

Obecnie autko śmiga jak powinno skrzynia przełącza znakomicie biegi. Pozostał jeszcze problem chłodnicy która trochę cieknie i coś stuka lekko w zawieszeniu lecz to nie ma wpływu na pracę silnika hehehhe

można zamknąć
 
 
spec-ldz 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1.5
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 32
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-12-2008, 13:40   

szukam i szukam ale nigdzie nie jest jednoznacznie napisane(lub tak nieudolnie szukam) jakim momentem dokrecać srubki? rozumiem ze etapami? to ze w kolejnosci to wiem. Pomożecie? Lancer 1.5 12v 91rok :)
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 19-12-2008, 14:09   

powinno być w instrukcji do uszczelki
oraz w dziale FAQ - service manuals
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.