Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1,5 8V na 1,8 16V ile zabawy
Autor Wiadomość
małkis
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 20:13   SWAP 1,5 8V na 1,8 16V ile zabawy

Kupiłem lancerka 1,5 8v silnik trup buda w dobrym stanie, kupiłem go w zasadzie na części aby przełożyć maskę błotniki do swojego, jednak postanowiłem spróbować uruchomić silnik. Spędziłem w garażu dwa popołudnia kilka telefonów do Krzyżaka (dzięki) i silnik nie chce nadal wstać. Teraz wiem że pierwsze co to sprawdzić kompresje - u mnie wynosi 0.
Zdjąłem głowicę i się okazało że uszczelka trup a dodatkowo głowica na 2 i 3 cylindrze pomiędzy zaworami ma pęknięcia. regeneracja głowicy 400 zł u mnie więc szukam drugiej lecz problem znaleźć samą w przyzwoitej cenie. Cały silnik mam za 400 zł lecz do tego wysyłka to 500zł trochę dużo jak za samochód dałem 800 zł heheheh a potrzebują kilka blach. Ale to nic szukam dalej i tak sobie kminie i znalazłem motor 1,8 w dobrej cenie. Może bym sobie zrobił takiego lancerka od święta za małe pieniążki.

Pytanie czy łapy pasują jeżeli nie to czy wiele jest zabawy?
Czy oprócz kompa aparatu, kolektorów dużo jeszcze przeróbek?
Czy kompletną instalacje muszę wymieniać czy wystarczy coś dołożyć?

Jeszcze jeżeli ktoś wie czy głowica od 1,5 12V ma te same kolektory ? Czy można ją założyć do dołu silnika 1,5 8V wymienić kompa i aparat zapłonowy i jadę dalej czy nie ?

troche dużo pytań ale nie będę śmiecił nowymi tematami
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 01-02-2008, 14:33   

w sprawie wrzucenia wiekszego motorka tzn 1,5 na 1,8 w starszej generacji kombi np c12v lub c37 wszystko wskazuje ze bez problemu i ze skrzynia tez spasuje w twoim modelu tez jest to osiagalne
ewentualne problemy moga wyniknac z kolektorem wylotowym ale wystarczy zwrocic uwage na mocowanie
czyli rozstaw srub kwestja elektroniki czyli ECU napisz na pw do Bartka
Ja zazwyczaj sprawdzam np. czy 4g37 /1,8/ byl montowany w danym modelu jezeli tak to wszelkie swapy sa mozliwe.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
małkis
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 22:03   

KOlejny dzień i kolejne relacje na chwilę obecną jednak swap odwołany znalazłem cały silnik za grosze więc przekładam głowice i zobaczymy jak autko będzie się sprawować.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 01-02-2008, 23:07   

małkis, to jest optymalne rozwiazanie :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
małkis
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 17:30   

Jak wspomiałem w nowym temacie autko śmiga już z nową głowicą

Można zamknąć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.