 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
SWAP 1,5 8V na 1,8 16V ile zabawy |
Autor |
Wiadomość |
małkis [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2008, 20:13 SWAP 1,5 8V na 1,8 16V ile zabawy
|
|
|
Kupiłem lancerka 1,5 8v silnik trup buda w dobrym stanie, kupiłem go w zasadzie na części aby przełożyć maskę błotniki do swojego, jednak postanowiłem spróbować uruchomić silnik. Spędziłem w garażu dwa popołudnia kilka telefonów do Krzyżaka (dzięki) i silnik nie chce nadal wstać. Teraz wiem że pierwsze co to sprawdzić kompresje - u mnie wynosi 0.
Zdjąłem głowicę i się okazało że uszczelka trup a dodatkowo głowica na 2 i 3 cylindrze pomiędzy zaworami ma pęknięcia. regeneracja głowicy 400 zł u mnie więc szukam drugiej lecz problem znaleźć samą w przyzwoitej cenie. Cały silnik mam za 400 zł lecz do tego wysyłka to 500zł trochę dużo jak za samochód dałem 800 zł heheheh a potrzebują kilka blach. Ale to nic szukam dalej i tak sobie kminie i znalazłem motor 1,8 w dobrej cenie. Może bym sobie zrobił takiego lancerka od święta za małe pieniążki.
Pytanie czy łapy pasują jeżeli nie to czy wiele jest zabawy?
Czy oprócz kompa aparatu, kolektorów dużo jeszcze przeróbek?
Czy kompletną instalacje muszę wymieniać czy wystarczy coś dołożyć?
Jeszcze jeżeli ktoś wie czy głowica od 1,5 12V ma te same kolektory ? Czy można ją założyć do dołu silnika 1,5 8V wymienić kompa i aparat zapłonowy i jadę dalej czy nie ?
troche dużo pytań ale nie będę śmiecił nowymi tematami |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 01-02-2008, 14:33
|
|
|
w sprawie wrzucenia wiekszego motorka tzn 1,5 na 1,8 w starszej generacji kombi np c12v lub c37 wszystko wskazuje ze bez problemu i ze skrzynia tez spasuje w twoim modelu tez jest to osiagalne
ewentualne problemy moga wyniknac z kolektorem wylotowym ale wystarczy zwrocic uwage na mocowanie
czyli rozstaw srub kwestja elektroniki czyli ECU napisz na pw do Bartka
Ja zazwyczaj sprawdzam np. czy 4g37 /1,8/ byl montowany w danym modelu jezeli tak to wszelkie swapy sa mozliwe. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
małkis [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2008, 22:03
|
|
|
KOlejny dzień i kolejne relacje na chwilę obecną jednak swap odwołany znalazłem cały silnik za grosze więc przekładam głowice i zobaczymy jak autko będzie się sprawować. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 01-02-2008, 23:07
|
|
|
małkis, to jest optymalne rozwiazanie |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
małkis [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2008, 17:30
|
|
|
Jak wspomiałem w nowym temacie autko śmiga już z nową głowicą
Można zamknąć |
|
|
|
 |
|
|