Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chlodnica
Autor Wiadomość
Marcin o-ka
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2008, 14:25   chlodnica

Witam. Mam taki problem gdzie powinienem dolewac plyn czy do chlodnicy bezposrednio czy do zbiorniczka wyrownawczego (chyba tak sie to nazywa takie biale po lewej) Bo jak dolewam do zbiorniczka to w ten sam dzien mam tam ponizej minimum a z temperatura w aucie nie ma problemow a zmuszony jestem dolewac bo pompa wody cieknie a nie ma kasy na nowa teraz. TAKI SAM PROBLEM MIALEM PRZED WYCIEKIEM Z TYM ZBIORNICZKIEM ZE CO DZIEN TO PUSTO A Z CHLODNICY NIC NIE UBYWALO TEN SAM POZIOM CIAGLE BYL NAWET JAK PRZESTALEM DOLEWAC W ZBIORNICZEK.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 15-02-2008, 15:47   

Zobacz na ostygniętym silniku czy płyn w chlodnicy jest pod korek , jeżeli tak to pyn dolewa się do zbiorniczka wyrównawczego. Stan płynu między min/max.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Marcin o-ka
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2008, 19:57   

dzieki zobacze czy bedzie tak dzialac czy znowu zrobi sie w zbiorniczku sucho.
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 15-02-2008, 22:06   

chy,chy,,,,,chy,,,,,,,,,,,możesz tak dolewać do tąd aż ci wreszcie braknie plynu w butelce . :badgrin: może jednak wpierw usuń awarie pompy a problem sam zniknie co nie znaczy że trzeba wymieniać pompę :idea: (wystarczy ją uszczelnić )najtaniej cię wyniesie kupno trocinek do uszczelniania ukladu chłodzenia :badgrin: :badgrin: co do tego że nie ubywa z chłodnicy to pewnie termostat nie otwiera i dlatego nie ubywa :badgrin:
 
 
 
 
Marcin o-ka
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2008, 10:11   

nie bardzo sie orientuje co to jest te trocinki do uszczelniania ukladu chlodzenia. Czy to jest ten plyn uszczelniajacy chlodnice?? a jak tak to czy to nie wplynie zle na uklad chlodzenia??
piotruś napisał/a:
co do tego że nie ubywa z chłodnicy to pewnie termostat nie otwiera i dlatego nie ubywa

Nie bardzo wiem co chciales mi powiedziec nie jestem az tak wtajemniczony czy to cos zle??
 
 
zbychu 37 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 80
Skąd: zastocze
Wysłany: 16-02-2008, 19:14   

piotruś, a od kiedy to te trocinki :D stosuje sie do uszczelnienia pompy. Przeciez tam są elementy ruchome i w żaden sposób to nie uszczelni pompy. jedyne wyjscie to jej regeneracja czego nie polecam :? a najlepiej to nową ewentualnie używkę
_________________
zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r
 
 
 
Marcin o-ka
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2008, 21:03   

no to rozumiem ze musze zaczac zbierac na nowa, ciekawe ile za robocizne policza bo to podobno caly rozrzad do zdjecia jest (moze do razu rozrzad sie wymieni).

Dzis rano wlalem ten plyn do zbiorniczka wyrownawczego wedlog wskazowek i jak narazie nic nie ubylo a zawsze po tylu kilometrach co dzis zrobilem bylo sucho.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 23-02-2008, 11:11   

no troche roboty jest ale rozrządu nietrzeba rozbierac tylko osłona wadzi, powinnes pompe kupic gdzieś za 100 zeta a robocizna to zalezy u kogo od 50 zeta
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Marcin o-ka
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 09:38   

a da sie jakos sprawdzic w jakim stanie jest pasek rozrządu??
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 11:30   

wizualnie nie stwierdzisz-chyba że jest już w takim stanie że widać pęknięcia i rozwarstwienia, najlepiej i najbezpieczniej po prostu wymienić
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 26-02-2008, 12:07   

Marcin o-ka napisał/a:
a da sie jakos sprawdzic w jakim stanie jest pasek rozrządu??

Określenie stopnia zużycia paska rozrządu jest w zasadzie niemożliwe. Przebiegu używanego paska nie można ocenić wzrokowo – wygląda on tak samo po tygodniu eksploatacji, jak pod koniec swego „technicznego życia”. Chyba, że akurat trafiliśmy na moment gdy naderwało się kilka zębów, ale pracuje on jeszcze prawidłowo.
misiu-bisi napisał/a:
najlepiej i najbezpieczniej po prostu wymienić

Też tak uważam!
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Marcin o-ka
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 15:09   

Dzieki wielkie za pomoc.
Ps. SUPER FORUM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.