 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Potrzebny fachowiec od zaplonu,moj nie daje rady! |
Autor |
Wiadomość |
Julius [Usunięty]
|
Wysłany: 14-09-2007, 17:45 Potrzebny fachowiec od zaplonu,moj nie daje rady!
|
|
|
Problem juz poruszalem(nie ma iskry na siwecach) i dzieki za wszystkie rady ktore przekazalem "szpecowi" ECU sprawdzone podobno wszystko gra,cewka w porzadku,czujnik polozenia walu tez,podobo modul siad nie ma napiecia na jedym obwodzie czy cos tam.ALE NIE MA PEWNOSCI Chlopak jest w porzo i nie chce kupowac w ciemno,podobno modul kosztuje 300zl Hymmm a jesli to nie to Szukam kogosc kto mi moze to spr (modul lub caly aparat) podac ile to bedzie trwac i kosztowalo Czym blizej mnie tym lepiej.Lub pomoc w inny sposob przeslac schematy i porady jak to spr?
BEZ SPRAWNEGO MISKA CIEZKA SPRAWA
Z gory wielkie dzieki |
|
|
|
 |
SZOG
Forumowicz

Auto: LANCER 1991 SPACE GEAR 1996
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 53 Skąd: GDAŃSK-OKOLICE
|
Wysłany: 19-09-2007, 13:24
|
|
|
Niestety to niemal na pewno moduł, Jeśli masz 4G13 na gaźniku to możesz mieć z dobraniem zamiennika z Japparts. Miałem ten sam problem kupiony przeze mnie nowy moduł o tym samym symbolu mogole nie podjął pracy. Miałem problem ze zwrotem nie chcieli przyjąć reklamacji musiałem pisać podania do centrali itp. Aż w końcu zwrócili. W tzw. Między czasie kupiłem kompletny używany aparat zapłonowy i autko śmiga bez problemu.
Pozdrawiam |
_________________ Mówię im Space Gear a słyszę Spice Girls?
 |
|
|
|
 |
Anazar [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2007, 19:07
|
|
|
W Zielonej Górze jest spec naprawiający aparaty (moduł i czujnik halla) za 220zł.
Jego ofertę znajdziesz na Allegro.
To chyba jedyne wyjście.
Bartek poza ECU także chyba naprawia moduły.
Namiary na niego znajdziesz na forum.
Moduł to raczej około 390zł...
(w sumie zamieniki od 180-400zł zaleznie od modułu)
Daj znać jak to się skończyło.
Czy naprawił ten moduł itp. |
|
|
|
 |
Julius [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2007, 23:58
|
|
|
Dzieki chlopaki za porady,bylem na urlopie nic nie pisalem.Modul wymieniony cena 280 zl,cewka wymieniona cos tam ok 200 zl,ECU spr u elektronika,zostaje czujnik polozeni walu no i podobno pamiec w ECU,ktorej nie idze spr.Ale bede mial inny ECU sprawny to podlaczymy i zobaczymy co sie bedzie dzialo Moze tez byc to co pisze SZOG juz mnie k... bierze z tym gratem Misiek nie sprawny juz z 2 tyg I Zadnych dobrych wiesci tyko szczelanie w ciemno,szkoda,ze nie jest mlodszy podlaczylo by sie pod kompa i juz bym wiedzial co jest grane |
|
|
|
 |
Anazar [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 11:44
|
|
|
Julius napisał/a: | Modul wymieniony cena 280 zl |
Tak z ciekawości...
Jaki to model modułu i gdzie kupiłeś? |
|
|
|
 |
Filip_S [Usunięty]
|
Wysłany: 15-02-2008, 10:31
|
|
|
Hej,
Mój problem z zapłonem.
Objawy: auto dławi do 2000-3000 obrotów, chodzi na 3,5 cylindra
Jeśli chodzi o stan mojego autka:
Kondensatory - wymieniłem na jesień, stare nie były rozlane,
Cewka zapłonowa - nowa,
Aparat zapłonowy - diagnozowany we wrześniu zeszłego roku (był w porządku, ale chyba nie jest),
Kable - nowe,
Świeczki - nowe,
Ciśnienie na cylindrach - równe, ponad 10 na wszystkich
I jak się odepnie kabel na 2 cylindrze od prawej to prawie nic się nie zmienia. Tak jakby na ten cylinder nie pracował. Czy może to być kwestia palca albo kopułki w aparacie zapłonowym?? Bo ja już pomysłów nie mam :/
Palec i kopułkę przysłał mi użytkownik Pawel'85, więc są do dyspozycji. Mogę wymienić, tylko czy dobrze kombinuje?? |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-02-2008, 10:37
|
|
|
Wymień, to jest kwestia 5 min, a może się dużo wyjaśnić!! |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Filip_S [Usunięty]
|
Wysłany: 15-02-2008, 10:41
|
|
|
zrobię to jutro rano, ale już naprawdę się poddam jeśli to nie zadziała.
nie wygląda to na przedmuch uszczelki, bo wtedy by nie trzymał ciśnienia, prawda? |
|
|
|
 |
Anazar [Usunięty]
|
Wysłany: 15-02-2008, 23:49
|
|
|
Może wtryskiwacz
... lub jakieś przebicie na przewodzie WN lub gdzieś przy kopułce. |
|
|
|
 |
Filip_S [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2008, 10:45
|
|
|
Anazar napisał/a: | Może wtryskiwacz |
Wątpię, bo po prostu na ten cylinder (niezależnie od kabla czy świecy) nie ma iskry pełnej
Anazar napisał/a: | ... lub jakieś przebicie na przewodzie WN lub gdzieś przy kopułce. |
Wszytskie przewody WN mają dwa dni użytkowania więc wątpię.
Jeśli chodzi o kopułkę i palec, to te które posiadałem były troszkę inne, aniżeli mam obecnie w lancerze i nie spasowały, więc wyciągnąłem stare - przeczyściłem i jest lepiej. Więc chyba to kwalifikuje się do wymiany. |
|
|
|
 |
|
|