Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Matejko
10-04-2006, 13:23
Carisma v. angielska
Autor Wiadomość
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 05-02-2006, 23:28   

5500 + drugie pół cari + robocizna = cari niepełnosprawna :shock:
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Leppe 
Mitsumaniak


Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 318
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-02-2006, 08:02   

Ja juz dawno slyszalem, ze nie jest to takie skomplikowane i drogie jak wam sie wydaje ale czytajac wesza wypowiedzi poszukalem na necie no i proszę:
http://auto.4x4.pl/forum/...6&i=5527&t=1325
ARTBIZAR
2005-12-09 21:06
Jesli ktoś byłby zainteresowany przerobieniem auta z wersji angielskiej na europejską prosze o kontakt pod numerem telefonu: 504 088 747
Wszelkie info prosimy kierować e-mailowo: art-bizar@o2.pl
Nasze strony: www.art-bizar.mojagielda.pl lub www.artbizar.otomoto.pl
http://www.4x4.pl/forum/read.php?f=5&t=190
Moje zdanie: za te pieniądze jak najbardziej warto kupić tą Cari 5500+3000 MAX za przełożenie to nie wiele za ten rocznik.
_________________
Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit

 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2006, 08:15   

jak ktos szuka jeszcze taniej to w afryce przerabiaja jeszcze taniej, tam przyplywaja cale statki takich samochodow ze starego kontynentu, a dokladniej z GB.
mysle ze bezpieczenstwo takiej przerobki jest podobne :D
 
 
Leppe 
Mitsumaniak


Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 318
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-02-2006, 08:29   

Tak dla sprostowania arturro głównym dostawcą autek do Afryki jest Hollandia a nie Anglia.
Jeśli nie kupowałeś w salonie skąd twoja pewność czym jeździsz??
http://www.joemonster.org/article.php?sid=4840
Wcale nie chcę powiedzieć, że masz walone auto ale zanim coś znegujesz poczytaj trochę informacji na ten temat a dopiero potem zabieraj głos. Ja uważam, że wszystko zależy od tego jaki warsztat to będzie robił.
_________________
Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit

 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2006, 14:07   

w linku jest pewnie ta slynna cytryna (niechce mi sie klikac)
niestety musze cie zasmucic auto kupilem w salonie i jestem pierwszym wlascicielem ale kto wie co mi jacek wcisna w 99 roku :D
z holandii przyplywaja bo holandia to jedna z wiekszych poteg transportu wodnego (wystarczy popatrzec na ich kanaly), zreszta przypomnialo mi sie ze na forum mkp jest osoba ktora plywa takim statkiem na wschod, wiec nie trzeba szukac w afryce (w sumie).
co do mojego zdania nt takiego pojazdu to poprostu wyrazilem swoja opinie (do tego sluzy forum) w ktorej niczego nie negowalem ani aprobowalem. zreszta tu w bialym jeden zaklad przerabial takie samochody (specjalizowal sie w toyotach, bylo to okolo 6 miesiecy temu) niedawno bylem w tym zakladzie i pytam jak idzie interes, a na to wlasciciel: lepiej nie mowic wiecej z tym potem problemow niz to warte (mozna powiedziec ze to gowniany specjalista ale wiem ze tak nie jest).
mysle ze jest kwestia czasu kiedy polska wprowadzi zakaz takich przerobek (zakaz rejestracji) ktore zmieniaja konstrukcje auta.
i na koniec dodam to co napisalem wczesniej - balbym sie takim autem jezdzic ktore uwazam za niebezpieczne - gdzie tu negacja?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-02-2006, 15:15   

Większość Mitsubishi ma asymetryczną ścianę. I żeby przerobić z RHD na LHD trzeba albo drutować albo zrobić tak jak ja mówię.

W CAPSie nie sądzę żeby występowały części typu ściana grodziowa.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.