Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Bierze olej?
Autor Wiadomość
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 16-02-2008, 22:10   

A z 5W na 10W to jeszcze.Myślałem że z 10W na 15W.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-02-2008, 23:25   

Gattsu napisał/a:
A oleum ja co 10 tyś. zrzucam i nic nie dolewam w trakcie eksploatacji, a na bagnecie przy wymianie jest poziom pomiędzy połową, a max (jak zalewam świeży to leje do kreski max...)...

Coś Ci saphire chyba doi ten GDI oleju skoro lterkę wypala...


Mnie wypala litr na rok lub 15tys a tobie wypala pół litra na 10tys więc wcale nie tak znowu oszczędnie :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 17-02-2008, 09:14   

mlun napisał/a:
A z 5W na 10W to jeszcze.Myślałem że z 10W na 15W.

Jak doi tyle oleju na 10W to mamy problem :shock:
Standardowo takie rzeczy przy przebiegu poniżej 200kkm to pojawiają się po przegrzaniu silnika. Ale bądźmy dobrej myśli, może to poprostu z pod miski cieknie :)
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
Marcin Mcari
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 11:25   

Obejrzę ja dokładnie na kanale jak się zrobi cieplej.
Zamierzam przejść na Mobil bodajże 10w 40. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Czy 4litry to będzie mało do wymiany?
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7813
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-02-2008, 12:34   

Cytat:
Czy 4litry to będzie mało do wymiany?

Raczej tak :wink:
Miska olejowa - 3,5l
Filtr oleju - 0.3l
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo MK4 Panther Black Titanium X 17.05.2019 - 30.07.2025
Ford Mondeo MK5 Panther Black Titanium Plus 06.04.2025 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2008, 14:15   

Ja jak wymieniam to wlewam 3l i jak postoi przez noc na drugi dzień rano dolewam jeszcze jakieś 0.5 najwyżej i mam wtedy już max na bagnecie - 0.5 mi zostaje na ewentualne dolewki.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
sslay
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 14:37   

Kolego marcinie mcari a czy twoja wskazuwka temperatury silnika jest czesto tak odchylona w strone czerwonej kreski jak na atavarze?? :shock: bo ja w mojej nawe nie dobilem polowy.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2008, 14:45   

IMHO grzeje mu się deko silnik bo nie powinna przekraczać połowy.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
sslay
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 14:48   

no wlasnie,nie wrozy nic dobrego takie przegrzanie silnika,ja przegrzalem w swojej 318 i strasznie ja to zamulilo potem.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 17-02-2008, 15:44   

Może ją "przypałował" ostro :twisted:
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Marcin Mcari
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 16:00   

Nie nie wskazówka zawsze jest na połowie. Czyli optimum.
A avatar jest tylko awatarem :D :D :D
Robson86 zauważył pewną nieprawidłowość z obrotami a prędkością.
Jest to po prostu ręczna robota. a że interesują się grafiką komputerową photosop i w 5 min mamy fajnego avatarka w którego uwierzy 80% osób. :evil:
Pamiętajcie zdjęcia w internecie często kłamią.
Od pana Mlun-a pożyczyłem zdjęcie te z wnętrza, ale silnik był wyłączony więc z tego co jest duży zegar przeszczepiłem wskazanie komputera, potem zmieniłem wskazania prędkościomierza i obrotościomierza oraz temp i wyszło wszystko ok.
Jak widzicie komputer nie pokazuje chwilowego spalania bo były kreseczki więc je wyciąłem.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2008, 16:17   

mlun napisał/a:
Może ją "przypałował" ostro :twisted:

Żebym nie wiem jak pałował swoją i to w upalnej Grecji po górach to nie widziałem jeszcze by stanęła choćby na baczność - zawsze jest ciut mniej a u niego zdrowo więcej. Co do fotomontażu to fakt że u mnie przy 6tys to jest już ponad 220km/h :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 17-02-2008, 17:26   

Mi oborty nie pasowały jakoś ale nie chciałem żadnych głupot pisać:P Fajnie moje zegary są rozpowszechniane na forum:P A co do nicka to poprstu mlun rzadko stosuję dużą litere.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
marjas007 
Mitsumaniak
jarzabek

Auto: Carisma 1.8 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 55
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 04-03-2008, 09:27   

a po czym poznać że sa padnięte uszczelniacze zaworowe? gdzies czytałem żeby sprawdzić kompresję a później wykonać próbe olejową - czy to wystarczy? musze dolewać około 2 litrów na 10 000, problem pojawił sie po zalożeiu gazu do auta, przedtem nie widziałem ubytku. Autko chodzi bardzo ładnie i na benzynie i na gazie tylko przeszkadza ten ubytek oleju. po przegazowaniu nie widać zadnych niebieskich dymów, jest malutki wyciek na styku skrzyni z silnikiem a właściwie pocenie bo nic pod autem ni kapie, co o tym myslicie ?
 
 
 
bm639
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 13:16   

ile może kosztować wymiana takich uszczelniaczy w GDI? skomplikowane to jest, czy "zwykły" mechanik poradzi sobie z tą operacją, czy raczej wyspecjalizowany?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.