|
[Cari 1.8 GDI] Bierze olej? |
| Autor |
Wiadomość |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 16-02-2008, 23:25
|
|
|
| Gattsu napisał/a: | A oleum ja co 10 tyś. zrzucam i nic nie dolewam w trakcie eksploatacji, a na bagnecie przy wymianie jest poziom pomiędzy połową, a max (jak zalewam świeży to leje do kreski max...)...
Coś Ci saphire chyba doi ten GDI oleju skoro lterkę wypala... |
Mnie wypala litr na rok lub 15tys a tobie wypala pół litra na 10tys więc wcale nie tak znowu oszczędnie |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
zwolin
Forumowicz baaardzo zły miś ;-)
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 481 Skąd: Wawa Ursus
|
Wysłany: 17-02-2008, 09:14
|
|
|
| mlun napisał/a: | | A z 5W na 10W to jeszcze.Myślałem że z 10W na 15W. |
Jak doi tyle oleju na 10W to mamy problem
Standardowo takie rzeczy przy przebiegu poniżej 200kkm to pojawiają się po przegrzaniu silnika. Ale bądźmy dobrej myśli, może to poprostu z pod miski cieknie |
_________________ Pozdrawiam
Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku |
|
|
|
 |
Marcin Mcari [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 11:25
|
|
|
Obejrzę ja dokładnie na kanale jak się zrobi cieplej.
Zamierzam przejść na Mobil bodajże 10w 40. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Czy 4litry to będzie mało do wymiany? |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7813 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 17-02-2008, 14:15
|
|
|
| Ja jak wymieniam to wlewam 3l i jak postoi przez noc na drugi dzień rano dolewam jeszcze jakieś 0.5 najwyżej i mam wtedy już max na bagnecie - 0.5 mi zostaje na ewentualne dolewki. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
sslay [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 14:37
|
|
|
Kolego marcinie mcari a czy twoja wskazuwka temperatury silnika jest czesto tak odchylona w strone czerwonej kreski jak na atavarze?? bo ja w mojej nawe nie dobilem polowy. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 17-02-2008, 14:45
|
|
|
| IMHO grzeje mu się deko silnik bo nie powinna przekraczać połowy. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
sslay [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 14:48
|
|
|
| no wlasnie,nie wrozy nic dobrego takie przegrzanie silnika,ja przegrzalem w swojej 318 i strasznie ja to zamulilo potem. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Marcin Mcari [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 16:00
|
|
|
Nie nie wskazówka zawsze jest na połowie. Czyli optimum.
A avatar jest tylko awatarem
Robson86 zauważył pewną nieprawidłowość z obrotami a prędkością.
Jest to po prostu ręczna robota. a że interesują się grafiką komputerową photosop i w 5 min mamy fajnego avatarka w którego uwierzy 80% osób.
Pamiętajcie zdjęcia w internecie często kłamią.
Od pana Mlun-a pożyczyłem zdjęcie te z wnętrza, ale silnik był wyłączony więc z tego co jest duży zegar przeszczepiłem wskazanie komputera, potem zmieniłem wskazania prędkościomierza i obrotościomierza oraz temp i wyszło wszystko ok.
Jak widzicie komputer nie pokazuje chwilowego spalania bo były kreseczki więc je wyciąłem. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 17-02-2008, 16:17
|
|
|
| mlun napisał/a: | Może ją "przypałował" ostro |
Żebym nie wiem jak pałował swoją i to w upalnej Grecji po górach to nie widziałem jeszcze by stanęła choćby na baczność - zawsze jest ciut mniej a u niego zdrowo więcej. Co do fotomontażu to fakt że u mnie przy 6tys to jest już ponad 220km/h |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 17-02-2008, 17:26
|
|
|
| Mi oborty nie pasowały jakoś ale nie chciałem żadnych głupot pisać:P Fajnie moje zegary są rozpowszechniane na forum:P A co do nicka to poprstu mlun rzadko stosuję dużą litere. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
marjas007
Mitsumaniak jarzabek
Auto: Carisma 1.8 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 55 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 04-03-2008, 09:27
|
|
|
| a po czym poznać że sa padnięte uszczelniacze zaworowe? gdzies czytałem żeby sprawdzić kompresję a później wykonać próbe olejową - czy to wystarczy? musze dolewać około 2 litrów na 10 000, problem pojawił sie po zalożeiu gazu do auta, przedtem nie widziałem ubytku. Autko chodzi bardzo ładnie i na benzynie i na gazie tylko przeszkadza ten ubytek oleju. po przegazowaniu nie widać zadnych niebieskich dymów, jest malutki wyciek na styku skrzyni z silnikiem a właściwie pocenie bo nic pod autem ni kapie, co o tym myslicie ? |
|
|
|
 |
bm639 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2008, 13:16
|
|
|
| ile może kosztować wymiana takich uszczelniaczy w GDI? skomplikowane to jest, czy "zwykły" mechanik poradzi sobie z tą operacją, czy raczej wyspecjalizowany? |
|
|
|
 |
|
|