Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] short shift
Autor Wiadomość
pw34
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2008, 18:39   [CAxA] short shift

Czy może ktoś z Was montował taki drażek do colta? Widziałem ze ucinanie drążka jest bardzo modne, ale co uciecie tak naprawde da? Zastanawiam się czy taki short shift by pasował:
http://www.allegro.pl/ite...vo_iv_v_vi.html
Ostatnio zmieniony przez karolgt 29-07-2011, 02:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-02-2008, 19:02   

Ja mam skrócony lewarek o ok. 3,5 cm. Skok wynosi teraz ok. 1,5 cm. Jedyny mankament to czasami podczas włączania 2, 4 i wstecznego biegu uderzam łokciem w podłokietnik pomiędzy fotelami. Biegi zmienia się szybciej i precyzyjniej. Musisz odkręcić plastik pomiędzy fotelami a następnie przy lewarku odhaczyć jedną linkę i odkręcić śrubę na klucz 14 mm. I już masz go w dłoni. Ten z linku nie będzie pasował i jest drogi. U mnie wygląda to tak:
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 11:39   

ehh mnie tez korci na takiego short shifta tylko najchetniej dedykowanego pod colta
wiem ze na stronach zagranicznych www m.in ebayu uk/de takie cos ze swego czasu bylo, moze podzialamy z tematem?to samo rozporki cholera czemu te czesci sa tak trudno dostepne w pl :/
pozdr
bwr
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-02-2008, 14:57   

Browar napisał/a:
rozporki cholera czemu te czesci sa tak trudno dostepne w pl :/
Zrób sobie sam. Żaden problem.

[ Dodano: 17-02-2008, 14:58 ]
Zresztą short-shift'a też se zrób :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-02-2008, 15:45   

Chciał bym zrobić rozpórkę ale nie wiem jak się do tego zabrać. Mam dostęp do spawarki ale chciał bym, żeby była z nierdzewki. Wiem, że to ma spełniać zadanie ale fajnie wyglądać też może :D
Nie wiem jaką rurę zastosować (średnica, grubość ścianek), nie mam pojęcia jakiej grubości blachę zastosować i jak to zespawać żeby się nie złamało i żeby na masce mi sie tipi nie żrobiło ;) Śruba rzymska to pikuś bo to można dostać w sklepie z gratami żeglarskimi.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 16:17   

Hugo napisał/a:
Browar napisał/a:
rozporki cholera czemu te czesci sa tak trudno dostepne w pl :/
Zrób sobie sam. Żaden problem.

[ Dodano: 17-02-2008, 14:58 ]
Zresztą short-shift'a też se zrób :mrgreen:


Heh łatwo powiedziec, mie umiem spawac i nie mam spawarki :/

[ Dodano: 17-02-2008, 16:19 ]
aha to jak wiesz jak zrobic shorta dawaj na priv :)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-02-2008, 16:21   

Browar napisał/a:
jak wiesz jak zrobic shorta dawaj na priv
Odkręć gałę, weź kontówę i rżnij :D 3-4 cm powinno załatwić sprawę. Musisz wtedy kupić nową gałkę bo niżej drążek jest szerszy niż przy samym gwincie.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 16:46   

londolut napisał/a:
Odkręć gałę, weź kontówę i rżnij 3-4 cm powinno załatwić sprawę. Musisz wtedy kupić nową gałkę bo niżej drążek jest szerszy niż przy samym gwincie.


i to wszystko?

tak mialem w swoim 1 colciku...
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-02-2008, 18:32   

No wszystko, nic więcej nie robisz :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 17-02-2008, 19:55   

Tutaj jest dosc ladnie zobrazowane co to jest short-shifter
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34650
lub tu
http://civic4g.pl/forum/topics9/747.htm
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-02-2008, 20:02   

Dokładnie tak jak londolut napisał.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-02-2008, 20:10   

harpagan, wiem, że to nie short-shift ale napisałem tak bo wydaje mi się, że browar i tak nie będzie przerabiał drążka poniżej kulki a skrócenie go o 3-4 cm na pewno zaspokoi jego oczekiwania. Co do kupna to będzie straszna lipa żeby dostać taki gadżet więc lepiej skrócić lewarek tak jak pisałem niż grzebać się z piłowaniem, podciąganiem kulki, spawaniem (browar nie potrafi spawać i niema dojścia do spawarki ;) ). Z resztą Hugo pisał, że zyskał precyzyjną i szybką zmianę biegu, a o to w tym wszystkim chodzi czyż nie?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 22:22   [CA5A 1.8]

:D
londolut - co do skrocenia lewarka tez sie zgadzam z lepsza zmiana biegów zauwazylem to, tyle ze tu chodzilo mi o wieksza grzebanine zeby faktycznie to byl real shorcik :) , ze spawaniem to zlece to jakiemus mechesowi reszte sam jestem w stanie dokonczyc
dziekuje chlopaki za rozwiniecie tematu dokladnie o to mi chodzilo
pozdr
bwr
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-02-2008, 22:52   

Sorry, sorry nie myślałem, że interesuje cię większa zabawa. Zwracam honor :partyman:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 23:01   

londolut napisał/a:
Sorry, sorry nie myślałem, że interesuje cię większa zabawa. Zwracam honor :partyman:

spoko Stary licza sie checi nikomu nie przeszkodziles swoim postem wrecz rozkreciles temat :)
dzieki :rolleyes:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.