[CAxA] short shift |
Autor |
Wiadomość |
pw34 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2008, 18:39 [CAxA] short shift
|
|
|
Czy może ktoś z Was montował taki drażek do colta? Widziałem ze ucinanie drążka jest bardzo modne, ale co uciecie tak naprawde da? Zastanawiam się czy taki short shift by pasował:
http://www.allegro.pl/ite...vo_iv_v_vi.html |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 29-07-2011, 02:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-02-2008, 19:02
|
|
|
Ja mam skrócony lewarek o ok. 3,5 cm. Skok wynosi teraz ok. 1,5 cm. Jedyny mankament to czasami podczas włączania 2, 4 i wstecznego biegu uderzam łokciem w podłokietnik pomiędzy fotelami. Biegi zmienia się szybciej i precyzyjniej. Musisz odkręcić plastik pomiędzy fotelami a następnie przy lewarku odhaczyć jedną linkę i odkręcić śrubę na klucz 14 mm. I już masz go w dłoni. Ten z linku nie będzie pasował i jest drogi. U mnie wygląda to tak:
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 11:39
|
|
|
ehh mnie tez korci na takiego short shifta tylko najchetniej dedykowanego pod colta
wiem ze na stronach zagranicznych www m.in ebayu uk/de takie cos ze swego czasu bylo, moze podzialamy z tematem?to samo rozporki cholera czemu te czesci sa tak trudno dostepne w pl :/
pozdr
bwr |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-02-2008, 14:57
|
|
|
Browar napisał/a: | rozporki cholera czemu te czesci sa tak trudno dostepne w pl :/ | Zrób sobie sam. Żaden problem.
[ Dodano: 17-02-2008, 14:58 ]
Zresztą short-shift'a też se zrób |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-02-2008, 15:45
|
|
|
Chciał bym zrobić rozpórkę ale nie wiem jak się do tego zabrać. Mam dostęp do spawarki ale chciał bym, żeby była z nierdzewki. Wiem, że to ma spełniać zadanie ale fajnie wyglądać też może
Nie wiem jaką rurę zastosować (średnica, grubość ścianek), nie mam pojęcia jakiej grubości blachę zastosować i jak to zespawać żeby się nie złamało i żeby na masce mi sie tipi nie żrobiło Śruba rzymska to pikuś bo to można dostać w sklepie z gratami żeglarskimi. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 16:17
|
|
|
Hugo napisał/a: | Browar napisał/a: | rozporki cholera czemu te czesci sa tak trudno dostepne w pl :/ | Zrób sobie sam. Żaden problem.
[ Dodano: 17-02-2008, 14:58 ]
Zresztą short-shift'a też se zrób |
Heh łatwo powiedziec, mie umiem spawac i nie mam spawarki :/
[ Dodano: 17-02-2008, 16:19 ]
aha to jak wiesz jak zrobic shorta dawaj na priv |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-02-2008, 16:21
|
|
|
Browar napisał/a: | jak wiesz jak zrobic shorta dawaj na priv | Odkręć gałę, weź kontówę i rżnij 3-4 cm powinno załatwić sprawę. Musisz wtedy kupić nową gałkę bo niżej drążek jest szerszy niż przy samym gwincie. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 16:46
|
|
|
londolut napisał/a: | Odkręć gałę, weź kontówę i rżnij 3-4 cm powinno załatwić sprawę. Musisz wtedy kupić nową gałkę bo niżej drążek jest szerszy niż przy samym gwincie. |
i to wszystko?
tak mialem w swoim 1 colciku... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-02-2008, 18:32
|
|
|
No wszystko, nic więcej nie robisz |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-02-2008, 20:02
|
|
|
Dokładnie tak jak londolut napisał. |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-02-2008, 20:10
|
|
|
harpagan, wiem, że to nie short-shift ale napisałem tak bo wydaje mi się, że browar i tak nie będzie przerabiał drążka poniżej kulki a skrócenie go o 3-4 cm na pewno zaspokoi jego oczekiwania. Co do kupna to będzie straszna lipa żeby dostać taki gadżet więc lepiej skrócić lewarek tak jak pisałem niż grzebać się z piłowaniem, podciąganiem kulki, spawaniem (browar nie potrafi spawać i niema dojścia do spawarki ). Z resztą Hugo pisał, że zyskał precyzyjną i szybką zmianę biegu, a o to w tym wszystkim chodzi czyż nie? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 22:22 [CA5A 1.8]
|
|
|
londolut - co do skrocenia lewarka tez sie zgadzam z lepsza zmiana biegów zauwazylem to, tyle ze tu chodzilo mi o wieksza grzebanine zeby faktycznie to byl real shorcik , ze spawaniem to zlece to jakiemus mechesowi reszte sam jestem w stanie dokonczyc
dziekuje chlopaki za rozwiniecie tematu dokladnie o to mi chodzilo
pozdr
bwr |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-02-2008, 22:52
|
|
|
Sorry, sorry nie myślałem, że interesuje cię większa zabawa. Zwracam honor |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2008, 23:01
|
|
|
londolut napisał/a: | Sorry, sorry nie myślałem, że interesuje cię większa zabawa. Zwracam honor |
spoko Stary licza sie checi nikomu nie przeszkodziles swoim postem wrecz rozkreciles temat
dzieki |
|
|
|
 |
|