cuda z autem 1,8 GDI |
Autor |
Wiadomość |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 08:36 cuda z autem 1,8 GDI
|
|
|
witam wszystkich .opisze swoj problem z autem otoz jest tak ze jak zkupilem swoje auto cari 1.8 gdi po liftingu zauwazylem ze wolne obroty faluja, znalazlem tu ze jest to wina przepustnicy ok sprawdzilem nic z tego byla czysciutka ,no wiec udalem sie do servisu posprawdzali i wyszlo im ze cos z cisnieniem paliwa wymienili czujnik i mialo byc ok lecz nie jest,to ja do nich z reklamacja i no wzieli auto na przeglad wszystkiego i wyszlo ze to jest wina pompy wysokiego cisnienia ale cena za te naprawe powalila mnie z nog wiec nie naprawialem tego.jezdze sobie a wlasciwie to jezdzilem do wczoraj w miedzy czasie zapalała mi śię kontrolka Check engine i pokazywało błędy pierwszy to PO170 coś związanego właśnie z paliwem a wczoraj pokazało mi błąd PO302 coś ok skasowane zostały te błedy silnik pracuje i jest ok. pojechałem wieczorkiem do kolegi posiedziałem trochę trezba wracać do domu i wielkie zdziwienie przekręcam kluczyk check engine miga nie moge odpalić auta szok normalnie nie wiem co dalej robić.mam pytanie do wszystkich ponieważ mam podejżenie że mi komp warjujue i pokazuje różne błędy.Co wy o tym wszystkim myślicie? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-02-2008, 08:58 Re: cuda z autem 1,8 GDI
|
|
|
dadur napisał/a: | witam wszystkich .opisze swoj problem z autem otoz jest tak ze jak zkupilem swoje auto cari 1.8 gdi po liftingu zauwazylem ze wolne obroty faluja, znalazlem tu ze jest to wina przepustnicy ok sprawdzilem nic z tego byla czysciutka |
Jak to sprawdziłeś? Wymontowałeś ją i pozaglądałeś w rurę ZA przysłonną w przepustnicy (czyli od strony silnika)? Bo przed (czyli od strony filtru powietrza) to prawie zawsze jest czysta a chodzi o czyszczenie za przesłoną przepustnicy.
dadur napisał/a: | pokazywało błędy pierwszy to PO170 coś związanego właśnie z paliwem a wczoraj pokazało mi błąd PO302 |
P0170 - fuel trim (FT), bank1 malfunction, intake leak, air system, fuel pressure/pump, injectors, EVAP canister purge valve, HO2S
P0302 - Cylinder 2 - misfire detected - engine mechanical fault, wiring, ignition/fuel system, injector, ECT/MAF sensor, ECM
dadur napisał/a: | pojechałem wieczorkiem do kolegi posiedziałem trochę trezba wracać do domu i wielkie zdziwienie przekręcam kluczyk check engine miga nie moge odpalić auta szok normalnie nie wiem co dalej robić.mam pytanie do wszystkich ponieważ mam podejżenie że mi komp warjujue i pokazuje różne błędy.Co wy o tym wszystkim myślicie? |
Jak co, po kolei posprawdzać wg workshop manuala ścieżke diagnostyczną dla tych błędów - wszystkie elementy sprawdzić i wykryć który jest uszkodzony. Co tu więcej można wróżyć. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 18-02-2008, 08:59
|
|
|
Moim zdaniem kupiłeś Carismę od kogoś kto wiedział że pada pompa paliwa, wolał sprzedać niż remontować.
Co do kompa to wariuje dla tego że ma problemy z pompą, to się przekłada na ciśnienie paliwa, potem może się przekładać na wtryski itp.
Co do samej pompy może być jeszcze zatkany filtr paliwa, u Ciebie jest w baku i koszt ok. 350zł ale moim zdaniem nikłe nadzieje że to będzie filtr, więc szukaj pompy od jakiegoś anglika.
Ps. w Cari są dwie pompy jedna wstępna niskiego ciśnienia i druga końcowa wysokiego ciśnienia.
Ktoś już miał taki problem na forum tylko nie pamietam kto. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 16:06
|
|
|
moze i macie racje dzis zacholowalem auto do servisu zobacze co bedzie dalej wiecie ile tu kosztuje pompa wysokiego cisnienia 800 funtow!!!!!!!!! za auto dalem troche wiecej jesli mi powiedza ze jest to na sto procent pompa to wymienie ale ja juz nie wierze tym angielskim mechanikom pierwszy raz jak bylem w servisie to mial byc winny tym objawom czujnik cisnienia paliwa wydalem 300 i dalej to samo a kasy nie zwracaja bo mowia ze kom im tak pokazywal i tyle idac ich tropem myslenia too wymienia mi wszystko co im pokaze mutu .i tyle tego bedzie |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 18-02-2008, 18:47
|
|
|
saphire napisał/a: | P0302 - Cylinder 2 |
wtryskiwacz albo sama cewka. |
|
|
|
 |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 19:11
|
|
|
dzieki turek61 juz wiem o tym ale powiem wam ze najdziwniejsze w tym wszystki jest to ze jak dzis przyjechala laweta to najpierw probowali mi to auto uruchomic i nic sie nie dalo jak podlaczylo kompa to pokazolo kod bledu 1221 i zadzwonil przy mnie spec gdziec i sie dowiedzial ze jest to problem z czujnikiem polozenia przepustnicy wiec zdjal go i sprawdzil opornosc wszystko pieknie dzialalo, zamontowal spowrotem ustawil przepustnice na kompie skasowal blad i kontrolka przestala migac a auto nie odpala tzn zaskoczy i gasnie i tyle a po chwili kontrolka znowu zaczyna migac nie bylo wyjscia trzeba bylo do servisu . i teraz tak sobie mysle ze to moze jednak byc pompa wysokiego cisnienia sam juz nie wiem czekam na telefon z servisu ale to dopiero jutro bedzie .mam nadzieje ze nie zbankrutuje bo aotko mi sie bardzo podoba i jest super poza tymi dolegliwosciami. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-02-2008, 22:46
|
|
|
To przecież nikt nie każe ci kupić nowej pompy - toz tyle szrotu do kraju ściągają z UK na części to i ty przecież możesz poszukać tam choćby z rozbitka używanej pompy a pewnie będzie 10x taniej niż nowa. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2008, 23:10
|
|
|
oczywiscie ze nikt mi nie kaze kupowac nowej .tylko nie ma zadnej gwarancji ze ta uzywana bedzie dobra lub tez nie siadzie mi po miesiacu uzytkowania,to raz a dwa to juz teraz nie ma wielkiego znaczenia czy" wisial za jedna noge czy za dwie to i tak wisial" a po trzecie to jest tak ze jak juz teraz stoi auto w servisie to mi go nie oddadza dopuki nie uruchomia go a mam odczucie ze pompa padla na dobre wiec pewnikiem tego bedzie jutro telefon ze trzeba wymienic pompe i po problemie plus do tego bedzie gwarancja.tak czy siak auto musi byc sprawne bo jest super!!!!!!! |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 19-02-2008, 09:36
|
|
|
Migający CE oznacza brak komunikacji sterownika przepustnicy z klapą przepustnicy....... wg mnie pada siłownik....... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 19-02-2008, 09:51
|
|
|
dadur napisał/a: | to pokazolo kod bledu 1221 |
Chyba 221 ? To jest to problem z czujnikiem polozenia przepustnicy. |
|
|
|
 |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2008, 10:25
|
|
|
to znaczy mozna zabrac bo pierwszo zadzwonia do mnie i powiedza jaki jest problem i co trzeba wymienic i ile to bedzie kosztowac. tak to byl problem z czujnikiem polozenia przepustnicy.Bartek jaki silownik masz na mysli? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 19-02-2008, 11:11
|
|
|
Jak masz przepustnice bez linki gazu to tam jest krokowiec - jak masz z linką to go nie ma. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
dadur [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2008, 13:11
|
|
|
moja przepustnica jest elektroniczna.bez linki.dzieki za podpowiedzi |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 19-02-2008, 13:44
|
|
|
Siłownik zamieniający impulsy elektryczne na wychylenie przepustnicy....To dość popularna usterka silników GDi...... można rzec, że z braku innych usterek, coś musi się psuć |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|