Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
cuda z autem 1,8 GDI
Autor Wiadomość
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2008, 19:49   

Hi no wiec sie wyjasnilo przepustnica padla trzeba nowa. mam kilka pytani dotyczacych wymiany przepustnicy o ile sama wymiana nie stanowi problemu o tyle jest ciekawa sprawa ustawienie jej we wlasciwy sposob. tak twierdzi pewien sprzedawca z allegro ze sam sobie nie poradze z tym i potrzebny do tego jest komp mutu II .czy wiecie cos na ten temat i czy znacie takiego sprzedawce z allegro o nicu bk57 twierdzi ze mocno wspolpracuje z mitsubishi polska w warszawie i daje dozywotnia gwarancje na swoje przepustnice i zajmuje sie tym od 11 lat.dzieki za wszelkie informacje
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2008, 20:17   

dadur napisał/a:
czy wiecie cos na ten temat i czy znacie takiego sprzedawce z allegro o nicu bk57 twierdzi ze mocno wspolpracuje z mitsubishi polska w warszawie i daje dozywotnia gwarancje na swoje przepustnice i zajmuje sie tym od 11 lat.

Mi do myślenia daje jedno - skoro MMC zaczęło produkować GDI na Europę w 1997 to 11 lat oznacza, że naprawiał już te pierwsze. Ciekawe czy MMC coś o tym wie swoją drogą.
Nie sądzę.

Polecam usera Bartek
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 21-02-2008, 20:22   

To jest tak że jak się twój ECu po wymianie przepustnicy nie nauczy sam nowych warunków pracy to wtedy musisz podjechać do ASO po to by podpięli ci auto właśnie do kompa serwisowego (MUT-II) i sprawdzili/skorygowali odpowiednio parametry.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2008, 20:28   

no to wszystko teraz rozumiem. bo rozmiawialem przed chwila z kolega co wymienial przepustnice w takim samym modelu auta i nic nie potzrebowal ustawiac tylko wyminili i nauczyli cari obrotow teraz trzyma 800 i jest ok

[ Dodano: 21-02-2008, 20:42 ]
a tak na marginesie to powiedzcie mi co tam moze sie popsuc w tej przepustnicy i czy mozna to naprawic samemu bo skoro sa do nabycia po regeneracji to znaczy ze mozna tylko ciekawe jak?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2008, 20:57   

dadur napisał/a:
tak na marginesie to powiedzcie mi co tam moze sie popsuc w tej przepustnicy i czy mozna to naprawic samemu bo skoro sa do nabycia po regeneracji to znaczy ze mozna tylko ciekawe jak?

Jak to wiedza nabywana w trakcie. Nie sądzę żeby się publicznie nią dzielono ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2008, 21:06   

a to szkoda no nic ja tam wyprobuje na mojej i podziele sie swoimi doswiadzczeniami.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6990
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-02-2008, 21:43   

Mutu 2 nie jest konieczne.....ale......

Naprawa przepustnicy jest jak najbardziej możliwe - kilka napraiwłem z dobrym skutkiem.

Po założeniu przepustnicy po napraiwe/wymianie na inną należy "nauczyć" sterownik przepustnicy współpracy z nowym elementem. Jest to konieczne, ale udaje się podstawić przepustnicę bez adaptacji ;) . Chętnie podzielę się wiadomościami i doświadczeniami ;)

Inicjalizacja sterownika/przepustnicy jest bajecznie prosta - należy włączyć stacyjkę na pozycję ON na 1 s., potem bez odpalania poczekać 15 s. i ..... gotowe ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2008, 21:50   

dzieki serdeczne za informacje bartek uratowales mi chlopie kupe kasy!!!!!!!!!!! dzieki jeszcze raz jak juz sie uporam z tym to napisze co i jak . :wink: atak na marginesie to moze naprawisz mi jak bym do ciebie wyslal co?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6990
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-02-2008, 21:53   

no problemo
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2008, 22:40   

bartek a powiesz mi jak ja naprawic?
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 21-02-2008, 22:48   

dadur napisał/a:
bartek a powiesz mi jak ja naprawic?
a nie za dużo wymagasz dadur, :P
Pewnych informacji się nie "sprzedaje" ale może sie mylę 8)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2008, 22:58   

Wiedzieć jak a potrafić to dwie różne sprawy :lol:
Najpierw trzeba zrozumieć jak to działa ;-)

[ Dodano: 21-02-2008, 22:59 ]
A ja do tej pory nie wiem jak coś co jeździ na tak ubogiej mieszance jeszcze nie wytopiło tłoków.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2008, 23:14   

wiem ze wiedza kosztuje.ale chyba po to wlasnie jest forum zeby sobie pomagac , jak wam powiem ile mi dzis powiedzieli za nowa przepostnice to chyba kazdy z was by dostal szoku 1500 plus vat i robota razem 2000 futow oczywiscie i co wy na to. wiec sie nie dziwcie ze szukam pomocy i kazdego sposobu zeby to naprawic nie za takie pieniadze.
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 21-02-2008, 23:51   

dadur napisał/a:
wiem ze wiedza kosztuje.ale chyba po to wlasnie jest forum zeby sobie pomagac , jak wam powiem ile mi dzis powiedzieli za nowa przepostnice to chyba kazdy z was by dostal szoku

No i sobie pomagamy.Wyślij przepustnicę Bartkowi a na pewno koszt jej regeneracji nie wywoła u Ciebie :shock:
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2008, 09:09   

dzieki za pomoc juz rozmawialem z bartkiem o tym.

[ Dodano: 06-03-2008, 21:58 ]
witam po przerwie no wiec zdobylem przepustnice po regeneracji z roczna gwarancja zamontowalem postepowalem tak jak bartek pisal a wiec adaptacja sterownika potem uczenie cari obrotow i coz powiem jedno jest nie tak jak trzeba czyli autko odpala i pyrka sobie chwile moze wiecej niz chwile na wyzszych obrotach potem opadaja obroty zdarzylo mi sie ze nawet zgasl, po ponownym odpaleniu wskakuje na ponad tysiac i tak skacze 1tys do 1.5 tys po kilku minutach schodzi na jakies 700 i tak moze trzymac calyczas tzn przacuje dobrze do czasu kiedy nie dam wiecej gazu(wszystko to co opisuje dzieje sie na postoju) wiec kiedy dodam gazu to obroty nie spadaja do tych 700 tylko znowu na poziomi 1-1.5tys purka tak sobie troche i znowu sie ustabilizuja.juz mam dosyc tego auta, moze mi podpowiecie cos jeszcze nie mam pojecia zastanawiam sie nad tym czy nioe potrzeba podjechania na kompa do servisu zeby sprawdzili ustawienie TPS-a nic nie chce samemu ruszac.takie to sa moje przeboje z tym autkiem. dzieki za wszelkie podpowiedzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.