Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Duze spalanie 13-15l niezalezne od stylu jazdy
Autor Wiadomość
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 23-02-2008, 20:24   

niemam niestety, sam mi padł i niechciałem z nim jezdzic i go robic, kupiłem uzywany, ale chyba bartek naprawia jak cos to moge ci swojego odsprzedac i ci naprawi jeśli w twoim sa wylane kondesatory, u mnie były nowe
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2008, 13:03   

duże spalanie nie jest spowodowane krokowym. Pewnie sonda lambda jest padnięta i to dlatego. To ma najbardziej istotny wpływ.
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2008, 22:31   

cy_cek napisał/a:
duże spalanie nie jest spowodowane krokowym. Pewnie sonda lambda jest padnięta i to dlatego. To ma najbardziej istotny wpływ.


Sonda dziala idealnie, byla sprawdzana. Mnie sie wydaje po wielu przemysleniach, ze to moze byc czujnik temp silnika jesli chodzi o spalanie bo jak jest zimny chodzi lepiej niz jak jest nagrzany i ma muła jak by go zalewalo, szarpie lekko do 3 tys obrotow na drogim biegu, brak ssania po odpaleniu nie wiem wlasnie czego to moze byc przyczyna :/, ja stawiam na przepływke, czujnik temp. sil. lob komputerkowi juz cos nie gra pod kopułą hmmm.. zobacze co jutro mi sie uda pomierzyc.
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2008, 11:43   

czujnik też ma bardzo istotny wpływ. Z niego ECU czyta czy silnik ciepły czy zimny. Jeżeli jest zimny bardziej leją wtryski. Jeżeli jest padnięty to komputer daje dużą dawkę paliwa bo myśli iż jest cały czas na ssaniu. Czujnik można sprawdzić jak działa. :)
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2008, 14:46   

cy_cek napisał/a:
czujnik też ma bardzo istotny wpływ. Z niego ECU czyta czy silnik ciepły czy zimny. Jeżeli jest zimny bardziej leją wtryski. Jeżeli jest padnięty to komputer daje dużą dawkę paliwa bo myśli iż jest cały czas na ssaniu. Czujnik można sprawdzić jak działa. :)


Masakra, elektryk mi powiedzial ze silniczek krokowy jest padniety dostaje sygnal z ECU ale nie wysuwa i nie chowa sie, dobra to by bylo o wolnych obrotach i braku podwyzszonych obrotow po odpaleniu silnika jak i rownej pracy na biegu jałowym, czujnik temp silnika ktory daje sygnał do ECU dobry. to dlaczego tyle dalej pali. jezeli silniczek kontroluje prace silnika nie tylko na biegu jałowym ale rownierz do 3 tys obrotow to mozliwe ze to przez silniczek, ale nie znam sie na tym na tyle zeby to stwierdzic, na odczycie z kompa w serwisie, wyszlo tylko ze czujnik połozenia przepustnicy mam zly,wymienilem go po czym okazalo sie ze jest dobry, teraz juz wiem ze krokowka nim steroje, to by sie zgadzalo ze na kompie moglo by to wyjsc. Ale od czego jeszcze moze zalezec ze mi zalewa fure, dostaje zbyt duza mieszanke gdy sie nagrzeje i go muli. czujnik temp silnika odpada.

[ Dodano: 25-02-2008, 14:58 ]
W tym momencie stawiam na przepływke, ale czy ma ktos jakis sposob by ją w 100% zmierzyc, elektryk sprawdzal ja pod oscyloskopem, ale mowil ze nigdy tego sie tak dokladnie nie da zmierzyc hmmm
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-02-2008, 16:19   

jak przekręcassz stacyjke i czekasz az ci zgasnie check, to zaobserwój czy pedał gazu delikatnie ci opada, jeśli tak to elektryk gada bzduru, przepływka tez moim zdaniem raczej odpoada, odłącz kostke z niej i zobatrz czy ci silnik zgasnie jak tak to jest dobra

[ Dodano: 25-02-2008, 16:20 ]
ja stawiam na kompa i tego sie trzymam
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2008, 23:11   

waldi-1 napisał/a:
jak przekręcassz stacyjke i czekasz az ci zgasnie check, to zaobserwój czy pedał gazu delikatnie ci opada, jeśli tak to elektryk gada bzduru, przepływka tez moim zdaniem raczej odpoada, odłącz kostke z niej i zobatrz czy ci silnik zgasnie jak tak to jest dobra

[ Dodano: 25-02-2008, 16:20 ]
ja stawiam na kompa i tego sie trzymam


Pedał nie opada, wiem ocb po przekreceniu stacyjki silnik krokowy daje syg na czujnik pol przepustnicy ktory sie ustawia, jakos tak to dziala, ale nie dziala :P , pozatym wyczaiłem ze cos mi drga auto wchodzi w straszne drgania od okolo 5-6 tys w gore.. hmm to mnie tez ciekawi
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 07:36   

może kat zapchany?
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 26-02-2008, 16:23   

skoro pedał niedrgnie to nepewno jest to krokowy , drgania moga powstawac tez od wywalonych poduszek silnika
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 17:54   

misiu-bisi napisał/a:
może kat zapchany?


Kata nie ma jest strumiennica ;], wiem wlasnie dzisiaj wyczaiłem jedna poduche szczeloną, jutro wymieniam, dorwalem tez kompa do tego gala, jutro bede kombinowac, bylem jeszcze raz na diagnostyce, bo niedawno zalozylem gaz szarpalo mi na 2ce do 3 tys obrotow, ale nic nie mogli zrobic, bo charakterystyka gazu jest prawidłowo ustawiona podobnie jak charakterystyka paliwa, ale znowu powiedzieli ze mam za bogata mieszanke i zalewa mi fure, tak jakby nie przepalał, mowia ze to przewody wys. napiecia, lecz jednak nie mialy zadnego przebicia, wiec hmm..
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 26-02-2008, 18:21   

bzdury opowiadaja, zmień warsztat, ja tez mam gaz i nic mi nieszarpie
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2008, 00:21   

waldi-1 napisał/a:
bzdury opowiadaja, zmień warsztat, ja tez mam gaz i nic mi nieszarpie


Wiesz, Ja trafiłem na taki warsztat ktory dobrze zaklada instalacje, ale poprawek to juz im sie nie chce robic, i zwalaja na przewody itd :P , troche szkoda mi kasy na przewody, sprawdzalem i nie maja przebicie na zewnatrz, chyba ze cos sie pod kapturkami dzieje,swiece tez wymienialem, macie jakies inne pomysły? czy moge bic spowrotem do instalatorow od gazu zeby sie za to chwycili?. Gaz ma wieksza temp spalania,benzyna sie lepiej spala, to fakt ale bez przesady. jeszcze mi cos ciekawego wyszlo jak ustawiał mieszanke gazu na podstawie mapy paliwowej, powiedzial ze to na wysokich mi go zalewa a na niskich mam dobrze tak to wyczytał z mapy paliwowej, co o tym sadzic?

[ Dodano: 29-02-2008, 17:52 ]
podmieniłem kompa - efekt: teraz działa ssanie, dalej tak jakby nie przepalał mieszanki na wolnych, czy to moze byc przez krokowke?, i dalej szarpie czy jest to mozliwe ze to moga byc te przewody do swiec?? na zewnatrz nie ma przebicia, watpie zeby bylo w srodku bo kable nie są stare :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.