Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Jak naprawic elektryczne pasy
Autor Wiadomość
bb
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2008, 22:03   [C52A 1.5] Jak naprawic elektryczne pasy

Witam
Wzialem sie troche za amerykanca bo go ostatnio zaniedbalem troszke ;)
W czym problem? Otoz od pewnego czasu przest mi dzialac pas pasazera. Kierowcy pracuje normalnie bez problemu. I po kolei: krancowka w zamku sprawdzona i dziala, na desce sie swieci lampka jak sie nie zapnie pasow wiec tez to dziala, obie krancowki w szynie po ktorej sie porusza zapiecie od pasow tez sprawne, silniczek prad dostaje we wtyczce.
Dzisiaj sie okazalo ze jak 'recznie' (jest sruba na ampul) otworze pas (jest ciagle w pozycji 'zapietych pasow') tzn jak sie go przesunie dalej to sam wraca do swojej pozycji, zamyka sie.
Wiec mechanicznie jest wszystko ok, elektrycznie tez sie wydaje ze jest ok, cos nei tak ze sterowaniem? Nie wiem gdzie szukac rozwiazania. Kierowcy pas dziala, wszystkie bezpieczniki przepatrzone :|
Na forum ani jednego posta nie znalazlem na ten temat.
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 27-02-2008, 23:35   

mozliwe ze padł sterownik (jest między siedzeniami obok wajchy ręcznego) najgorsze tylko zdobyć drugi taki w celu sprawdzenia czy to właśnie to... albo kostki przy nim po prostu styku nie mają.
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-02-2008, 18:08   

bb, bo postó na ten temat nie ma. Na szczęście w dziale Downloads jest zeskanowana przeze mnie serwisówka elektryczna do Twojego samochodu. 10,5 MB - zassij - jest tam wszystko opisane.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-03-2008, 00:10   

Bazz napisał/a:
mozliwe ze padł sterownik (jest między siedzeniami obok wajchy ręcznego) najgorsze tylko zdobyć drugi taki w celu sprawdzenia czy to właśnie to... albo kostki przy nim po prostu styku nie mają.


Dużo grzebania, żeby się dostać do tego sterownika ?
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2008, 00:14   

Nie.
Kilka śrub odkręcić
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
bb
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2008, 11:34   

Wczoraj padly calkiem pasy, z tym ze kierowcy w pozycji otwartej.. Wiec tylna kanapa OUT wsadzam ampula zeby zamknac pasy recznie a pas spowrotem sie otwiera (mimo ze powinien sie zamknac - krancowka w drzwiach zamknieta i kluczyk). Czyli jedna chyba mozliwosc - padl sterownik. Na razie go odlaczylem calkiem (i wtyczke przy pasach zeby kontrolka mnie nie denerwowala..), i musze poszukac innego

[ Dodano: 10-04-2008, 15:56 ]
Doszedl do mnie nowy sterownik, po zalozeniu dalej takie same objawy jak na moim, wiec wykluczam uszkodzenie sterwonika. Moze mi ktos pomoc czego sie czepic teraz? Wszystko co mi przyszlo d oglowy sprawdzilem i juz nie mam nadziei na niego :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.