przegląd po 40 kkm |
Autor |
Wiadomość |
46Marek
Forumowicz
Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 71 Skąd: GOCŁAW
|
Wysłany: 07-03-2008, 10:01 przegląd po 40 kkm
|
|
|
Wymieniono : filtr kabiny ,oleju ,powietrza ,klocki przednie (FERODO ), olej ,płyn chłodniczy ,świece zapłonowe ,tarcze przednie .Do zapłaty 1780,27 |
|
|
|
 |
Gorzkim [Usunięty]
|
Wysłany: 07-03-2008, 11:36
|
|
|
...cos szybko wymiana tych hamulcow. preferujesz 'wyczynowy' styl jazdy? |
|
|
|
 |
Helicon [Usunięty]
|
Wysłany: 07-03-2008, 12:29
|
|
|
Styl jazdy jest w tym przypadku warunkiem drugorzędny. Ja po (dokładnie) 37 tysiakach musiałem zeszlifować tarcze przednie (z tyłu bębny mam), bo takie ranty były. Materiał, z których są wykonane jest bardzo miękki. Producent tłumaczy to lepszą skutecznością hamowania (że niby lepsze tarcie).
Tere-fere.
Mnie bardziej te świece dziwą. |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-03-2008, 12:33
|
|
|
Gorzkim napisał/a: | ...cos szybko wymiana tych hamulcow |
40 tys na klockach to mało ... ja uważam, że to dobry wynik.
ja zmieniam co 15/20 tys
Helicon napisał/a: | Styl jazdy jest w tym przypadku warunkiem drugorzędny |
niemniej jednak, ma to duże znaczenie ...tak samo jak technika jazdy (hamowania) na wpływ wyginających się tarcz hamulcowych. |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
Gorzkim [Usunięty]
|
Wysłany: 07-03-2008, 13:20
|
|
|
Cytat: | akbi napisał/a: 40 tys na klockach to mało ... ja uważam, że to dobry wynik.
ja zmieniam co 15/20 tys |
hmmm, jezeli chodzi o klocki to moze ok ... bardziej chodzilo mi o tarcze
ostatnio przy pierwszym przegladzie po 30 tys w renault, serwisanci chwalili bardzo male i rowne zuzycie tarcz i klockow. myslalem ze w mitsu moze byc podobnie |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-03-2008, 16:28
|
|
|
Ja na klockach (nie tarczach) z przodu robię około 80tys km. No ale ja jeżdżę wolniej niż Wy w Polsce. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
46Marek
Forumowicz
Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 71 Skąd: GOCŁAW
|
Wysłany: 08-03-2008, 11:59
|
|
|
[quote="Gorzkim"] Cytat: | akbi napisał/a: 40 tys na klockach to mało ... ja uważam, że to dobry wynik.
ja zmieniam co 15/20 tys |
hmmm, jezeli chodzi o klocki to moze ok ... bardziej chodzilo mi o tarcze
ja w PUNTO II pierwsza wymiana klocków po 30 kkm a tarcz po 80 kkm .Następne klocki co 20 kkm.
Sądzę , że lepszym rozwiązaniem w COLCIE jest stosować bardziej miękkie klocki i wymieniać częściej .Wg mnie klocki wytrzymujące więcej jak 30kkm a słyszałem ,że są takie które wytrzymują i 80 kkm zakładane są na pierwszy montaż |
|
|
|
 |
Helicon [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2008, 20:54
|
|
|
Ja wymieniłem klocki tylko dltego, ze szlifowałem tarcze. Jasne, ze styl jazdy jest ważny, nawet bardzo, ale ja rajdowcem nigdy nie byłem, nie jestem i nie zanosi sie na to żebym był |
|
|
|
 |
Gorzkim [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2008, 12:49
|
|
|
ja też dzisiaj byłem na przeglądzie po 40kkm.
wymieniono : filtr kabiny ,oleju ,powietrza, olej, płyn hamulcowy, świece zapłonowe
do zapłaty: 1075,54 PLN brutto |
|
|
|
 |
Raffix [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2008, 16:00
|
|
|
a ja powiedziałem veto absurdalnym cenom aso, wziąłem pod pachę bańkę oleju i na 3 przegląd pojechałem do polecanej na forum sieci warsztatów. ile wyszło?
- 180zł bańka edge
- 65zł filtr przeciwpyłkowy (zamiennik)
- 150zł usługa
razem 395zł. do tego miła, fachowa obsługa. 'robiłem' razem z mechanikiem, który na bieżąco relacjonował mi co w trawie piszczy. zużycie amorów 50% (z tyłu trochę więcej), zużycie klocków 50% (przy przebiegu 35k, nie wiem jak to robicie, że starcza na 20. więcej hamować silnikiem mili państwo, silnikiem..).
koniec z przepłacaniem. |
|
|
|
 |
michalp
Mitsumaniak Moderator CZx

Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 512 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-08-2008, 09:23
|
|
|
1000 zeta za przegląd po 40 kkm to moim zdaniem lekka przesada W focusie płaciłem koło 800 pln.
Mojemu Coltowi kończy się za dwa m-ce gwarancja i też postanowiłem podziękować ASO. Skorzystam z usług polecanych na forum lokalnym mechaników. |
_________________ michalp
 |
|
|
|
 |
Gorzkim [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2008, 14:46
|
|
|
No coż, myśle że większość userow po zakończeniu gwarancji pożegna się z przeglądami serwisowymi w aso. A na razie (do końca gwarancji) dla świętego spokoju trzeba płacić za przeglądy A np. właściciele nowych Kia (ceed) płacą przez 7 lat |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2008, 09:41
|
|
|
Niestety, ale serwis mitsubishi jest jeden z najdroższych, a w klasie colta to chyba najdroższy
Przez to mitsu tez wiele traci na sprzedaży. Jest także logiczne wytłumaczenie takich cen serwisu – niska cena zakupu aut mitsu w porównaniu do konkurencji, prawda?
I jeszcze jedno nie do tematu- zaskoczył mnie fakt iż nasze mivec-i nie maja hydraulicznie regulowanego luzu zaworów i nie wiem czy się cieszyć( niższe koszty w przyszłości – brak zużycia szklanek co koszt jednej około 50-100zl razy 16 sztuk) z tego powodu czy płakać( głośniejsza praca – klekotanie) |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 07-08-2008, 11:04
|
|
|
jaceksu25 napisał/a: | Niestety, ale serwis mitsubishi jest jeden z najdroższych, a w klasie colta to chyba najdroższy
|
Z tym sie nie zgodze. Honda i Toyota licza sobie podobnie. |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2008, 19:36
|
|
|
mkm napisał/a: | jaceksu25 napisał/a: | Niestety, ale serwis mitsubishi jest jeden z najdroższych, a w klasie colta to chyba najdroższy
|
Z tym sie nie zgodze. Honda i Toyota licza sobie podobnie. |
nie wiem jak Honda, ale Toyota yaris za przeglad (standard) placi sie cos okolo 600zl
Dealer Mitsu powiedzial mi ze przeglad po 20tys km w colcie kosztuje 700zl To prawda?
A suzuki bije wszystkich na glowe 250zl
Jakie oleje macie zalane w swoich colcikach? |
|
|
|
 |
|