Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
sapa1000
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 18:29   Gaśnie na wolnych obrotach

Gal 95 1.8 auto po małym wypadku, ukruszone końcówki od wody przy parowniku, usterka naprawiona wkładam parownik podpinam przewody i odpala ale gaśnie. Nie mam wolnych obrotów na gazie podczas jazdy wszystko ok. Powiem jeszcze że instalacja holenderska, parownik ze znaczkiem mitsu od nowości w samochodzie. Myślę sobie może podkręce obroty na parowniku a tu dupa nie wiem gdzie to się robi i czy jest taka możliwości bo nie widze niczego co mogłoby służyć za regulację.
Jaka jest wasza opinia, co może mu dolegać i jak to usunąć albo chociaż zdjagnozować.
Pozdrawiam
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 26-02-2008, 23:44   

Te reduktory nie mają chyba regulacji napięcia membrany. Mam taki w carismie, jest tak schowany po akumulatorem ze jedynie moge sobie go obejżeć z kanału. Carisma jezdzi na ustawieniach fabrycznych i zaden gaziaz mi sie tam nie tyka i dobrze.
To ze ci odpala i gaśnie to moze byc spowodowane zamarzaniem parownika, sprawcz czy po odpaleniu parownik nie robi sie lodowaty. Dodatkowo mozliwe ze krokówka jest cos źle podpięta lub rozpięta i za bardzo przymyka gaz. Tam krokówka jest na samym reduktorze, tam gdzie wychodzi wąż do mixera.
Dodatkowo, co zauwazylem przy mojej instalacji, chodzi ona prawidłowo tylko przy poprawnej adaptacji kompa od benzyny. Czyli odpięcie klemy, na 30 s pozniej odpalenie i na wolnych obr. az do calkowitego zagrzania. Pozniej przełączamy sie na lpg i przytrzymac na 2.5 tys tak przez 30s. Po takiej operacji lpg zawsze pieknie mi trzyma obroty.
Nie wiem jaka ty masz instalacje, ja mam Vialle, firmowana jest ona znaczkiem mitsubishi, ale w komorze silnika mam wklejkę jaka to na prawdę instalacja.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
sapa1000
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2008, 04:26   

Dzięki za rade ale problem już rozwiązany. Przyczyną była taka blachostka że ......aż głupio mówić ale tak to jest jak człowiek się nie zna to idzie po trupach metodą prób i błędów. Jak napisałem wcześniej auto było po małym wypadku i pech chciał że ucierpiał przy tym też parownik i gdybym się mu przyjżął wcześniej pewnie nie byłoby problemu. Na samym dole parownika jest wypustka gwintowana ja myślałem że skoro gwint to musi być to jakaś zaślepka więc zaślepiłem a co sie okazało musi być tam dostęp powietrza i to całą sprawę załatwia. I tutaj mam pytanie do ciebie skoro mamy podobne parowniki jak jest zakończona oryginalnie ta wypustka bo u mnie w tej chwili to istna prowizorka
JaGrab3 napisał/a:
Dodatkowo, co zauwazylem przy mojej instalacji, chodzi ona prawidłowo tylko przy poprawnej adaptacji kompa od benzyny
czy możesz coś wiecej powiedzieć o tym czy chodzi tylko restart kompa?
Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 07-03-2008, 08:45   

Zaślepka, nie wiem, musiałbym na kanał pojechać, inaczej do reduktora nie dojde, ale z tego co wiem tam na 100% jest śrubeczka do spuszczania szlamu (tak jak w kazdym reduktorze), a co wiecej to niestesty nie zwrocilem uwagi. WYbieram sie jakos na zmiane oleju, tak ze jak bede grzebał to tam zajrze co pod reduktorem jeszcze siedzi.

[ Dodano: 07-03-2008, 08:45 ]
Co do adaptacji to tak, chodzilo mi o reset kompa, i pozniej ustawienie na wolnych az do zagrzania.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
sapa1000
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 14:52   

Zaślepka........tak tez myślałem ale jak to zaślepiłem to mi gasł na gazie na wolnych obrotach, w momencie zdjęcia jej skończyły się moje problemy więc założyłem na to miejsce przewód gumowy wyprowadziłem do góry żeby żaden syf się tam nie dostał i wszystko ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.