 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przeplywomierz i Silnik krokowy |
Autor |
Wiadomość |
kraxa [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2008, 17:48 Przeplywomierz i Silnik krokowy
|
|
|
Witam. Na wiem ze jest duzo postow na ten temat ale w zadnym nie ma dokladnie opisane, gdzie to sie znajduje, i jak to w miare dobrze, we wlasnym zakresie zrobic. Jestem poczatkujacy jesli chodzi o wlasnoreczna naprawe auta, wczesniej mialem Mazde 323F przy ktorej przez 2 lata, wymienilem jedynie olej, a po kupnie Galancika niestety jestem zawiedziony (jesli chodzi o napęd i podwozie) Co chwila mam jakies usterki, mialem pewne obawy przed kupnem samochodu "na gaz" ale stalo sie.. zwyciezyla chec oszczednosci .
Co do mojego problemu, po odpaleniu silnika obroty wskakuja na 2 tys, spadaja o 500 w dol i znowu 2 tys. Co chwilka zmniejsza sie ten górny pułap, ale nadal obroty skaczą 1100 - 1600 az w pewnym momencie po rozgzaniu silnika wpadaja na 850 i idealnie sie utrzymuja. Po krotkim postoju znowu zaczynaja skakac, ale krocej, najwyzej do 1600. Tak jest na benzynie, na gazie jest troche dluzej, choc nie wiem jak teraz, bo z nerwow juz na nim nie jezdze . Jesli bedzie potrzeba, oczywiscie zatankuje i sprawdze.
Z tego co doczytalem sie na forum, trzeba przeczyscic przeplywomierz i silnik krokowy, prosze o rade, i najchetniej zdjecia.
Jesli znajdzie sie ktos z okolic Łodzi, prosze o namiary na jakiegos dobrego mechanika, w razie jesli nie dalbym sobie z tym rady.
POZDRAWIAM I DZIEKUJE ZA ODP. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11152 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
|
|