 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:50 |
[C5X 88-92] Przeguby ?? |
Autor |
Wiadomość |
sasza [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2008, 15:13
|
|
|
otóż ja podałem koszty jakie poniosłem i 100 zł tyle wyniosła mnie robocizna więc albo nie masz dostępu do tanich fachowców, albo łądnie przepłacasz |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 12-03-2008, 15:52
|
|
|
Pawell, duzy koszt robocizny efekt marny - odkad mozna przegluby zewnetrzne dostac w cenie ponizej 150 zl nie ma sensu --- regenerowalo sie przy cenie ok 700-1200 zl
Druciarstwo wyzszej klasy opisze jako praktyk :
1 wymyc przegluby do czysta np benzyna ekstrakcyjna
2 zmienic przegluby stronami tzn przeglub z lewej strony dac na strone prawa samochodu
3 po zamianie na poloskach, po wysuszeniu nalozyc smar grafitowy -nowy 1kg ok 12-15 zl
4 dla twardzieli -- zmierzyc mikrometrem wymiar kulek i dac kulki o jedna gradacje wieksze-- ale klopotliwe to -- kulki koszt 1zl sztuka
Punkt od 1 do 3 to rozwiazanie w trybie awaryjnym daleko od domu lub gdy nam pekla gumowa oslona i zakladamy nowa a brak kasy na nowy przeglub ---zazwyczaj pomaga
Punkt 4 to klasa mistrzowska druciarstwa stosowanego i moze sie sprawdzic przy konstrukcjach rzadszych maklaren maserati gdy faktycznie brakuje czesci zamiennej |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|