 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] -Nowy- mówi Siema |
Autor |
Wiadomość |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 13-03-2008, 18:20
|
|
|
Krzyrzak-półsyntetyk i syntetyk chodzi o olej ujawnia nieszczelnosci w silniku ,którego nieszczelnosci zaklejone są nagarem .W Twoim przypadku silnik jest prawidłowo eksploatowany i wlanie oleju lepszej jakości(syntetyk i pólsyntetyk)nie spowodowało wymycia nagaru i rozszczelnienia poniewarz silnik był czysty.Tylko się cieszyc ze stanu silnika.Twój przykład pokazuje że silniki Japońskie prawidłowo eksploatowane osiągają BARDZO DUŻY PRZEBIEKG. -znajomy miał szaradę 500000km przejechane jak sprzedawała silnik bez problemu .Samochód miał salonowy czyli kupił go jako pierwszy wł
aściciel .
Silnik front 247 jest narazie zagadką ze względu na bardzo długi okres nie eksploatowania. |
|
|
|
 |
front247 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2008, 20:13
|
|
|
oczywiscie bede informowal o przebiegu eksploatacji,mysle ze bedzie oki,auta w ogole nie zyłuje (juz:),olej wymienie jutro..profilaktycznie,dziekuje za wzystkie rady,jak na razie. |
|
|
|
 |
|
|