Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 11:40
Co myslicie o tym autku ?
Autor Wiadomość
rybex
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2008, 21:44   

Hiszpan, a co Myslisz o tym Pajerku z linka wyzej .. co jest za 10 500 ? Oplaca mi sie go brac ? Byles ogladac albo cos ?
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 09-03-2008, 23:54   

Nie, nie byłem oglądać, ale jestem podobnego zdania jak Gene
Jak do wmiarę normalnej jazdy to się raczej nienadaje, jeśli ma to być produkt wyjściowy do dalszych przeróbek, to czemu nie :D
Ja planuję kupić coś czym narazie będzie jeździć żona.
Jak zagnie błotnik to jej nic nie powiem , a jak ja potem urwię kawałek dachu o drzewo w lesie, to ona nic nie powie ;)
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
rybex
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2008, 06:48   

Hehe :P A czemu mowicie ze sie nie nadaje do wmiare normalnej jazdy ??
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-03-2008, 09:43   

rybex napisał/a:
A czemu mowicie ze sie nie nadaje do wmiare normalnej jazdy?

Chyba juz wspominalem ale niech bedzie, dokladnie sprawa ma sie tak:

- syf (definicja auta smigajacego w terenie) taki samochod niestety najczesciej wyglada wewnatrz taj jak i z zewnatrz. Jest brudny i zniszczony. Poszarpana tapicerka, gnijace elementy kabiny, zniszczone plastiki. W takim wozie nie jest milo smigac po czarnym.

- trakcja wstawiajac wieksze opony, skazujesz sie na problemy z trakcja podczas jazdy a przede wszystkim hamowania na szosie. Agresywny bieznik swietnie wykopie Cie z blota i wytrzyma kamienista trase ale na asfalcie moze sprawic wiele klopotow. Wiem, ze sa ludzie, ktorzy uwazaja, ze opony MT nadaja sie do jazdy wszedzie ale ja odradzam a przynajmnie uczulam aby brac poprawke na to podczas jazdy po czarnym.
Zawieszenie i wszelkiego rodzaju lifty. Zmienia sie charakterystyka i srodek ciezkosci auta. Latwo strzelic boka lub w skarjnych wypadkach rolke. Podnoszac sama bude rowniez oslabia sie konstrukcje.
Oczywiscie dochodza inne opory powietrza. Zwieksza sie masa auta a co za tym idzie spalanie.

- dodatki tu jest podobnie, wyciagarki, akumulatory, zderzaki, kompresory, oslony, klatki, zbiorniki... i jeszcze troche. To rzeczy zwiekszajace mozliwosci auta na bezdrozach ale przy normalnej jezdzie to niepotrzebny szpej.

Jesli to Cie nie zniecheca i nadal nie czujesz ze to bedzie Ci przeszkadzac to prosze bardzo. Jesli policja nie bedzie miala nic przeciwko temu to i ja chetnie powroce do tej kwestii jak juz troche syfem pojezdzisz. Generalnie mozna i sam nie raz jezdzilem tekim autkiem ale wsiadajac do Spota czuje jaka jest roznica miedzy samochodem nie dlubanym a lekko zrobionym. Nie wspomne juz o tym, ze te furki nie sa najmlodsze a pojecie komfortu przez lata uleglo znacznej zmianie.

Pewnie zapomnialem jeszcze wspomniec o kilku innych aspektach... ale nie ma to jak fajna zmota. Dramatem jest dojazdowka 200 km po czarnym ale za to potem jest jeszcze gorzej... :mrgreen:

Generalnie to co w terenie jest blogoslawienstwem na szosie jest utrapieniem
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
rybex
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2008, 21:03   

dzieki Gene, ale pewnie pojade i tak sobie go ogladnac i sie przewiesc :) )

[ Dodano: 12-03-2008, 17:55 ]
jednak nie pojechalem go ogladnac :P dowiedzialem sie ze jest ono zlamane juz prawie w pol ... rama zgnita ... auto widze wiele przezylo :P a ten ktos chce go sprzedac juz ponad rok :) :P cena w tamtym roku byla 15 tys. Odechcialo mi sie go nawet ogladac :) po tym jak sie dowiedzialem ze rama w pol zlamana :P

[ Dodano: 13-03-2008, 22:04 ]
a patrzcie na to :) co Tym ??

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3987273

Tez przygotowane pod 4x4 ale drozsze i niby bardziej utrzymane :)
 
 
qkamil
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 22:20   

o to bardzo fajne autko, tylko chyba troche cena wygórowana

wyciagarka jeszcze do niego by sie koniecznie przydala
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-03-2008, 08:46   

Rybex, do Zamoscia nie masz daleko. Mozesz sie przejechac i obejrzec. Na pierwszy rzut oka moge stwierdzic, ze albo gosc sciemnia albo jest mocno silnik podrasowany co nie oznacza nic dobrego jesli patrzymy na niezawodnosc tego podzespolu.
W pierwszej generacji stosowano rozne jednostki napedowe: 2.6 benzyna, slabiutkiego diesel'a 2.3 a potem mocniejszego 2.5, do tego dochodzi jeszcze najmocniejszy motor 3.0 V6 i tylko ten osiagal moc duzo powyzej 100 koni a dokladnie 141 bph (boiler horsepower).
W opisie mamy jednostke o pojemnosci 2500 (dokladnie 2477) cm3. Fabryczna moc tego silnika to 84 konie mechaniczne osiagane przy 4200 obrotach na minute.
Albo mamy do czynienia z pomylka albo z modyfikacja podnoszaca moc o 40 koni. Radze sie dopytac o co chodzi.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 14-03-2008, 09:10   

Z tego co można zauważyć na otoMoto to żadna I nie ma tych 84 KM.
Najczęściej ludzie podają 90 KM. Albo tyle faktycznie mają albo to nowy sposób zaokrąglania do pełnych dziesiątek tzw. "na sprzedawcę" ;)
Powyżej tych 90 to już pełna dowolność: 93, 94, 95, 99, 100, 102, 110, wspomniane 125, a nawet 130 :D
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-03-2008, 15:44   

pajero I generacja. 86-90 bez chłodnucy powietrza 75 km, 90-91r. 99 km. wszystko inne to ściema
II generacja 2,5 TD z chłodnica też 99 km.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
rybex
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2008, 19:15   

sluchajcie :) juz nie chodzi mi osilnik :P nie jestem wymagaajcy co do mocy :P a co do zdrowotnosci budy . Dzwonilem do goscia i mowil ze nic nie robil przy silniku tylko ze tak pisalo w dowodzie 92 KW mysle ze to pomylka i powinno pisac 92 KM, mily Pan powiedzial tez ze na kazda czesc ma fakturke :) a w moim przypadku jest mile widziana bo wiem co w te pajerko wsadzil :) Mowil takze ze samo zawieszenie 5000 zl ;) Co o tym myslici e?? ;> Wart pieniedzy ?? Np 10 tys ?? ;>
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-03-2008, 18:29   

Co do ceny zawiechy to moze takie pieniadze to kosztowalo. Mysle jednak, ze zaokraglil w gore. Ciekawe czemu sprzedaje skoro zainwestowal w auto sporo kasy. Mysle, ze warto obejrzec ta Pojarke. Jesli nie jest walone a rude nie zjada wszystkiego to moze byc calkiem fajna propozycja.
Ja jednak wolabym auto fabryczne, nie motane, bo w takim ktore jezdzilo w patyki rozne rzeczy moga zaraz sie pojawic. Chyba, ze zna sie wlascicela i przeszlosc samochodu. Zawsze jest latwo jak sie nie wydaje wlasnych pieniedzy. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 15-03-2008, 23:02   

Gene napisał/a:
...Ja jednak wolabym auto fabryczne, nie motane, bo w takim ktore jezdzilo w patyki rozne rzeczy moga zaraz sie pojawic...

Ja też ;)
I dlatego pojadę oglądnąć to http://allegro.pl/show_item.php?item=329151104
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
rybex
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2008, 10:20   

Nom Krosno nie daleko nas :P :) Ale czy nie za drogo ?? ;>
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16-03-2008, 17:43   

Tego nie wiem
Przed świętami nie mam czasu, ale jeżeli jeszcze będzie to po świętach go obejżę. W Krośnie mam rodzinkę to może przy okazji ;)
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
rybex
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2008, 20:30   

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4593844 a to czego takie tanie /?? ;>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.