 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:05 |
Głośność DI-D 2,0 |
Autor |
Wiadomość |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2008, 21:25 Głośność DI-D 2,0
|
|
|
Zastanawiałem się nad dźwiękiem silnika 2,0 i stwierdzam że VW z takim samym silnikiem jest cichszy, nie mam pojęcia dlaczego może probem jest w jakims tłumiku lub innym elemencie układu wydechowego (bo tak to słychac) specjalnie dobranego tak żeby ten dźwięk taki był tzn auta sportowego - w końcu to Sport Utylity - - może jakiś fchman z tego tematu coś sie wypowie .... |
|
|
|
 |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-03-2008, 18:25
|
|
|
Z tego co się orientuje to w Outlanderze jest zmieniony wydech co owocuje głośniejszą pracą na niskich obrotach oraz bardziej 'agresywnym' brzmieniem podczas przyspieszania i szybkiej jazdy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2008, 21:16
|
|
|
no właśnie mam takie wrażenie - ciekawy jestem czy to kwestia tylko ostatniego tłumika - kiedyś miałem właśnie z premedytacją zalożonego remusa i efekt był podobny tyle że to był silnik benzynowy. |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2008, 22:46
|
|
|
dużo robi w tym temacie "zawirusowanie" (a kilku z nas ma tego wirusa) ale wiem jedno po wirusie "ten basik zanikł w pewnym zakresie obrotów" a poza tym jednak benzynka to benzynka a V6 !! zajeździłem 2 sztuki przez ostatnie 8 lat jednak ten pomruk ........ ale DID ma coś w sobie ten zryw z dołu jest nie do porównania nawet do 230 KM benzyny (w końcu DID ma prawie 400Nm) a co ciekawe mam wrażenie , że to co słyszymy w środku jest niesłyszalne na zewnątrz !! , pzdr
PS mam hasło na forum "jak Ci rurka z turbo w outku nie spada nie będzie z Ciebie Zasada " |
|
|
|
 |
Deluvian [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2008, 13:31
|
|
|
Robercik64 napisał/a: | PS mam hasło na forum "jak Ci rurka z turbo w outku nie spada nie będzie z Ciebie Zasada " |
ja bym zamienił Zasade na Adama Słodowego |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2008, 14:02
|
|
|
Deluvian napisał/a: | PS mam hasło na forum "jak Ci rurka z turbo w outku nie spada nie będzie z Ciebie Zasada "
ja bym zamienił Zasade na Adama Słodowego |
wtedy brzmienie inne : "gdy rurkę od turbo zakladasz to jak adam słodowy wszystko sam przerabiasz" |
|
|
|
 |
rafaelcx [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2008, 10:05
|
|
|
HEHE to powiedzienie z rurka mi się podoba - ale wracając do tematu znalazlem na forach że niemcy przy TDI do ropy dolewają olej typu mixol co 2 do 3 tankowania i około 0,5 litry na bak - ponoć to znacznie wydłuza pracę wtrysków i silnik chodzi o wiele ciszej czy ktoś próbowal cos takiego ? i jak mechanicy z mitsu na to sie zapatrują ?
najbardziej boje się o filtr cząstek stałych bo wiadomo jak sie olej pali to wiecej dymu leci
podaję źródło informacji:
http://www.motor-talk.de/...el-t424653.html |
|
|
|
 |
|
|