Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:05
Głośność DI-D 2,0
Autor Wiadomość
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 21:25   Głośność DI-D 2,0

Zastanawiałem się nad dźwiękiem silnika 2,0 i stwierdzam że VW z takim samym silnikiem jest cichszy, nie mam pojęcia dlaczego może probem jest w jakims tłumiku lub innym elemencie układu wydechowego (bo tak to słychac) specjalnie dobranego tak żeby ten dźwięk taki był tzn auta sportowego - w końcu to Sport Utylity - :doubt: - może jakiś fchman z tego tematu coś sie wypowie ....
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-03-2008, 18:25   

Z tego co się orientuje to w Outlanderze jest zmieniony wydech co owocuje głośniejszą pracą na niskich obrotach oraz bardziej 'agresywnym' brzmieniem podczas przyspieszania i szybkiej jazdy. :wink:
_________________
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2008, 21:16   

no właśnie mam takie wrażenie - ciekawy jestem czy to kwestia tylko ostatniego tłumika - kiedyś miałem właśnie z premedytacją zalożonego remusa i efekt był podobny tyle że to był silnik benzynowy.
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2008, 22:46   

dużo robi w tym temacie "zawirusowanie" :badgrin: (a kilku z nas ma tego wirusa) ale wiem jedno po wirusie "ten basik zanikł w pewnym zakresie obrotów" :mrgreen: a poza tym jednak benzynka to benzynka a V6 !! zajeździłem 2 sztuki przez ostatnie 8 lat jednak ten pomruk :evil: ........ ale DID ma coś w sobie ten zryw z dołu jest nie do porównania nawet do 230 KM benzyny (w końcu DID ma prawie 400Nm) a co ciekawe mam wrażenie , że to co słyszymy w środku jest niesłyszalne na zewnątrz !! , pzdr
PS mam hasło na forum "jak Ci rurka z turbo w outku nie spada nie będzie z Ciebie Zasada " :badgrin: :mrgreen:
 
 
Deluvian
[Usunięty]

  Wysłany: 27-03-2008, 13:31   

Robercik64 napisał/a:
PS mam hasło na forum "jak Ci rurka z turbo w outku nie spada nie będzie z Ciebie Zasada " :badgrin: :mrgreen:


ja bym zamienił Zasade na Adama Słodowego
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 14:02   

Deluvian napisał/a:
PS mam hasło na forum "jak Ci rurka z turbo w outku nie spada nie będzie z Ciebie Zasada "
ja bym zamienił Zasade na Adama Słodowego


wtedy brzmienie inne : "gdy rurkę od turbo zakladasz to jak adam słodowy wszystko sam przerabiasz" :badgrin: :P
 
 
rafaelcx
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2008, 10:05   

HEHE to powiedzienie z rurka mi się podoba - ale wracając do tematu znalazlem na forach że niemcy przy TDI do ropy dolewają olej typu mixol co 2 do 3 tankowania i około 0,5 litry na bak - ponoć to znacznie wydłuza pracę wtrysków i silnik chodzi o wiele ciszej czy ktoś próbowal cos takiego ? i jak mechanicy z mitsu na to sie zapatrują ?
najbardziej boje się o filtr cząstek stałych bo wiadomo jak sie olej pali to wiecej dymu leci :)
podaję źródło informacji:
http://www.motor-talk.de/...el-t424653.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.