Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] nierówna praca silnika 1.9 td
Autor Wiadomość
dranek
[Usunięty]

  Wysłany: 04-03-2008, 19:06   [Cari 1.9TD] nierówna praca silnika 1.9 td

Witam mam Carisme 1.9 td mam taki problem podczs jazdy rozpadł się pasek od wspomagania (zostało tylko 0.5 mm dobrze że było wspomaganie i pompa wody chodziła) i przestawił delikatnie pasek rozrządu z takim czymś oczywiście po konsultacji z mechanikiem przejechałem jeszcze 30 kilometrów zaznaczam że temoeratura wody nie podniosła się podczsa jazdy. Nic się nie stało pasek wymieniony rozrząd ustawiony ale silnik chodzi nierówno na wolnych obrotach. A teraz to co najgorsze byłem 2 razy w warsztacie i zawsze tego dnia chodził ładnie bez zarzutów. Macie jakieś pomysły o co chodzi ?
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 12-03-2008, 21:16   

może być kilka przyczyn
EGR do wyczyszczenia lub zaślepienia (lepiej wyczyścić)
uszkodzony zawór korekcji kąta wtrysku,
regulacja, czyszcenie styków potencjometru gazu
nieszczelność układu zasilania (paliwowego) silnika
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
dranek
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2008, 14:01   

Dzięki za podpowiedz. Po konsultacji z mechanikiem prawdopodobnie to tylko regulacja zaworów podobno lipa bo to robota z mikrimetrem jakiś ustawianie blaszek czy coś takiego. jak naprawią to powiem co było dokładnie może komuś się przyda taka wiadomość
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 15-03-2008, 17:58   

dranek napisał/a:
prawdopodobnie to tylko regulacja zaworów

no też może to byc przyczyną. A na zimnym głośno klekocze i czy odpala od razu na wszystkie gary? zawory reguluje się faktycznie dobierając odpowiednie grubości podkładek na szklankach zaworowych. operacja o tyle trudna że trzeba demontować wałek rozrządu. Koszt ok 100 zł przynajmniej w Mielcu :D
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
dranek
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2008, 18:24   

Jest dokładnie tak jak mówisz klekocze zimny ( ale inaczej klekotał jak wszystkie gary nie chodziły czyli przed wymianą świec żarowych) tak jak by czasami dostawał więcej paliwa tak na chwilkę. Mam nadzieje że w tym miesiącu znajde chwilkę na wizytę u specjalisty.

[ Dodano: 04-04-2008, 17:43 ]
witam rozwiązali mi problem nierównej pracy silnika zaworki były oki problem był banalny regulacja pompy i autko chodzi równo :o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.