Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 15:34 |
Kondensatory? |
Autor |
Wiadomość |
piorek [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2006, 21:29
|
|
|
Fajnie ze juz dziala
Punkty karne dla wszystkich ''fachowcow'', takie bubki sa nie tylko wsrod mechanikow.. co za ludzie.. co za narod |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6986 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-02-2006, 21:35
|
|
|
Czysciles Colcikowi przepustnice, wiec regulacja nalezy mu sie nalezy jak chlopu ziemia.
Ciesze sie, ze ECU ozylo - brakowalo mu doslownie 2 mm2 miedzi przy kondensatorze. Jeszcze raz przepraszam, za wczorajsza styuacje - chyba jeszcze nikomu w zyciu takigego numeru nie wykrecilem jak Tobie.
Jeszcze jedna sprawa:
Jezeli zawor PVC puszcza za duzo powietrza to bedziesz mial klopot z obrotami - proponuje, jak bedzie klopot zaslepic na chwile rurke idaca od pokrywki zaworow do kolektora..... najprosciej zrobisz to zdejmujac z zaworu rurke i zatkajc ja korkiem ze srubki owinietej izolacja... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 16-02-2006, 22:54
|
|
|
hm... stal godzinke albo dwie i poszedlem jeszcze raz. No tym razem musialem chwile pokrecic zeby odpalil ale pewnie to przez te przepustnice. Jakis taki cichy sie zrobil... Wolne obroty ma na 2 tysiacach a jakos cicho jest No i jak sie zagrzeje to non stop przegazowki robi hihi. Z tym PCV to po prostu kupie nowy bo on mi nie wyglada na dobry ta kulka raczej powinna siedziec. Sprawdze jeszcze zatykajac palcem. Nie podoba mi sie ta kulka no!
Generalnie WIELKIE dzieki dla Bartka. Nie wiem ile by jeszcze pod chmurka stal gdyby nie Twoja pomoc.
ps. na 3/4 baku zrobilem 350 km. Troche malo bo na baku robilem 600-700 okolo. Co moze byc przyczyna ze tak wyżłopał? Bliski upadku komputer? Aha i jeszcze jedno. Woda się na pewno nagromadziła w zbiorniku i chciałbym się jej pozbyć jakoś. Jak sie nazywa ten srodek na d.. depresor? Nadaje się to do czyszczenia wtryskiwaczy? A może nie warto ich czyścić bo je tylko rozkalibruje, beda po łyżce paliwa na siknięcie dawać i spalanie wzrosnie do 12l/100km. |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6986 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-02-2006, 08:52
|
|
|
Nie wazne jak sie nazywa - polecam: nitrox . Wystarcza na 300 l paliwa i naprawde niezle czysci caly uklad paliwowy. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24369 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-02-2006, 09:49
|
|
|
Na mojej WWW masz opis jak wyregulować obroty w tym silniku (robi się identycznie jak u mnie). Jest też tam opis PCV - co i jak, jak go sprawdzić. Przy trafionym PCV może gasnąć silnik (mogą być problemy z odpaleniem), bo podciśnienia są wtedy nie takie jak trzeba, brakuje też odpowiedniego wietrzenia pokrywy zaworów i olej może się do trąby słonia dostawać. |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 17-02-2006, 14:07
|
|
|
Kurde i nici z regulacji obrotow :/ Deszcz pada nie bede mokl brrr
Mam tak dziwnie ze jak wysprzeglam to mi sie obroty podbijaja lekko (chyba ze sie zamatorszczylem bez auta i gaz za pozno puszczam ale kumpla autem jezdzilem i takich cudow nie robilem) i jak hamuje silnikiem puszczam gaz, sekunda i dwa delikatne szarpniecia w tyl. To od przepustnicy mam nadzieje :/
Poczekam az przestanie chrzcic z nieba i ide krecic.
ps. gdzie kupic pcv? u Japaneze? :>
EDIT:
Wyregulowane u kupla. Bylem u tego * co mi kondensatory wlutowywal. Jak sie mozna bylo spodziewac zrobil dobrze i on wie swoje :/
Jeszcze raz wielkei dzieki wszystkim a w szczegolnosci Bartkowi. aha. moze lepiej nei bede sie bawil w czyszczenie silnika jakimis dodatkami do paliwa bo mi sie porozszczelani i 20 Km mi zostanie jak w maluchu |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
rav [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2006, 23:08
|
|
|
czesc nie jestem zabardzo w temacie wiec sie streszczam na trasie podczas spokojnej jazdy obroty na zero moja mina w dół,holowanie do domu ,powymianie CEWKI ZAPŁONU jest cacy pozdrawiam |
|
|
|
 |
marqs_b [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2006, 22:18
|
|
|
Witam:)
Gratuluje Bartkowi! bradzo sie ciesze brodzky, ze Colcik juz dziala:)
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
MakroSerwis
Mitsumaniak

Auto: Galant i inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2006 Posty: 37 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 26-03-2006, 14:23
|
|
|
Po wymontowaniu ECU z mojej Lantry, okazało się, że elektrolity już dawno wylały.Pozjadało kilka ścieżek w okolicach lutów SMD. Kilka rezystorów musiałem wymienić, bo kiepsko wyglądały. Właśnie przeprowadzam regenerację płytki - trochę zabawy. A auto jeszcze chodziło . |
|
|
|
 |
roadrunner [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2006, 15:02
|
|
|
zna ktoś dokładny adres tego warsztatu o którym mowa w poście cytowanym poniżej bo muszę się gdzieś udać ze swoim ecu a nie mam pojęcia gdzie to jest :
Cytat: | "Brodzky jak nie uda Ci sie samemu lutowac to dawaj do faceta Serwis RTV ul. Sienkiewicza na preciw europy, sorry ze nie podalem Ci go odrazu. Mi wymienial profilaktycznie i wszystko dziala, oprocz tego naprawial kompy (sciezki, tranzystory). A co do paliwa to jednak nie pali sie wtedy CE... a klotnie z ojcem o samochod to ja tez przerobilem |
|
|
|
|
 |
Colto [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 14:55
|
|
|
Koledzy, chciałem podpytać o kondesatory:
Mam Colta CJ 1,3 12V (4G13) z 1997r. czy w nim należy także zmienić kondensatory?
Nie mogłem się doszukać takiego pytanka , a wolałbym jeżeli trzeba zrobić to zanim padną.
Z góry dzięki za odpowieź |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 04-10-2006, 05:28
|
|
|
Na tą chwile daj sobie spokój....
ECU w Twoim robione jest juz z innych materiałów i inną technologia,
wiec generalnie możesz spać spokojnie.... no i jeździć :d
Pozdr |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Colto [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2006, 09:05
|
|
|
Bardzo dzięki za odpowiedź.
Jestem teraz spokojny |
|
|
|
 |
Chudy23 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2006, 20:28
|
|
|
Witam mam pytanko czy mojemu Miśkowi CAO 1,3 12V z 12 Grudnia 1994 też może grozić wywaleniem kondensatorów gdzieś czytałem jakie modele ale teraz nie jestem pewien. HELP |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2006, 20:50
|
|
|
Tak,w CAO jeszcze tez byly elektrolityczne wiec powinienies sprawdzic jak wygladaja i wymienic |
|
|
|
 |
|