 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
stealth przerywa, szarpie |
Autor |
Wiadomość |
dus01 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2008, 14:11 stealth przerywa, szarpie
|
|
|
auto znajomego stealth tvinturbo 4x4
silnik na wolnych obrotach lub z gazem w podłogę jest ok, natomiast przy normalnej jeździe przy około 3tys obr zaczyna szarpac jak .....
co może być przyczyna?
świece zmienione, ze sprawnego 3000gt przekładaliśmy juz :
-komputer
-przepływomierz
-moduł sterujący
-czujnik na przepustnicy
brakuje już nam pomysłów i mamy podejrzenia ze to nie elektronika
pozdrawiam i z góry dziękuje |
|
|
|
 |
K_iju [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2008, 15:09
|
|
|
Podłączę się do tematu.Mam Gt z 92r.silnik bez turbo 225km.zakupiłem autko od klijenta,który ponoć je ,,przytuningował,,.Mianowicie wymienił wtryski od vr4,oraz ktoś mu go z chipował.Tylko że bez hamowni moim zdaniem takiej żeczy sie robić niepowinno.
I teraz,po wciśnięciu pedału gazu do oporu silnik kręci sie do 5500-6000 obrotów i zaczyna się dławić,z wydechu strzela,szarpie.
Gdy wciśniemy gaz do połowy to obroty zakręcą sie do tych 9000.
Moje pytanie brzmi, co jest zato odpowiedzialne,
Moje przypuszczenia są takie że go zalewa od tych wrysków od vr4.Jesli miał ktoś podobny przypadek to nieh podzieli sie ze mną swoja wiedzą,albo jakieś pomysły.Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 28-02-2008, 20:33
|
|
|
K_iju napisał/a: | I teraz,po wciśnięciu pedału gazu do oporu silnik kręci sie do 5500-6000 obrotów i zaczyna się dławić,z wydechu strzela,szarpie. |
Odcinka?
dus01 napisał/a: | silnik na wolnych obrotach lub z gazem w podłogę jest ok, natomiast przy normalnej jeździe przy około 3tys obr zaczyna szarpac jak .....
co może być przyczyna? |
A zapłon sprawdzaliście i ustawialiscie na nowo? |
|
|
|
 |
K_iju [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2008, 20:45
|
|
|
Odcinka raczej nie bo mozna zakręcić do oporu nie wciskająć gazu na maksa |
|
|
|
 |
czikoMR [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2008, 03:51
|
|
|
na 99% jest to pompa paliwa lub regulator cisnienia paliwa na listwie sprawdzcie w serwisówce jakie powinno byc cisnienie paliwa na postoju i w czasie jazdy pod obciązeniem i porównajcie z tym ksiązkowym |
|
|
|
 |
Sławek vr4
Nowy Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 29 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 24-03-2008, 12:53
|
|
|
witam podepne sie do tematu bo mam podobny problem. kilka dni temu kupilem autko i na trasie jak go poprzeciągałem to podczas schodzenia z obrotow szarpie autem, bez zmian jak zmienie bieg. dopiero jak sie zatrzymie i odczekam ze 2 minuty to wszystko wraca do normy. zaczyna sie to dziac glownie przy redukcji przy wyzszych obrotach. jesli ktos ma jakies podejrzenia co to moze byc to prosze o info.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
ManyMan [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2008, 14:31
|
|
|
Sławek vr4,
kupiłeś tego zielonego z Warszawy ? |
|
|
|
 |
K_iju [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2008, 13:55
|
|
|
Ja swoj problem rozwiązałem dolewając paliwa na maksa.już wchodzi na obroty bez problemu,nie dławi się i pracuje normalnie.Na rezerwie wcześniej nie jeżdziłem ale za dużo tez tego nie było,a że to taki smok jest to juz się dowiedziałem. |
|
|
|
 |
|
|