Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 14:38
[2.5 TD] Pęknięta głowica
Autor Wiadomość
jasit
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2006, 21:15   [2.5 TD] Pęknięta głowica

Witam
to mój pierwszy post, mam pytanie ;)
Pękła mi głowica w 2,5TD Mitushubishi Pajero.
Na początku myślałem,że to uszczelka ale po zdjęciu okazało się, że jest cała.
Oddałem do zakładu zajmującym się regeneracją głowic (bez spawania) orzekli, że jest pęknięta i nie nadaję sie do zespawania. Ile może kosztować używana (o nowej już nie mówie pewnie kosmos) i gdzie można ją dostać? Może jakimś cudem da się zespawać? Nie wiem co robić. Co poradziliśbyście na ten temat. (jestem z okolic Warszawy).
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 14:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2006, 21:32   

Spróbuj w centrspawie . Oni zajmują sie naprawami głowic, daja gwarancje
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2006, 21:41   

Wyslij głowice do Gliwic:
http://www.polok.pl/
Pajero 2,5TD znają, może zrobią

W Warszawie jest http://www.moto-market.pl/skonkfrez/
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2006, 22:40   

Szukałem takiej głowicy - ciężka sprawa. Bombarduj japaneze i jeszcze cos - na allegro jest firma co to tylko głowicami handluje. Spróbuj.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2006, 23:53   

towar BARDZO deficytowy, przerabialem to 2 miesiące temu. na śląsku główkę najtaniej znalazłem za 1500 zł.
mówię o pajero 87
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2006, 00:17   

jest gdzies w piasecznie (albo pod piasecznem) firma handlujaca czesciami samochodowymi.
kiedys popijajac kawe w auto gt rozmawialem z jednym klientem co jezdzil patrolem i przerobil w nim 3 glowice. Mowil wlasnie ze gdzies tam kupowal nowe, bo w bardzo dobrych cenach mieli....
ale dokladnie gdzie i nazwy niepamietam...
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
kargullo2 
Forumowicz


Auto: Pajero'92 2,5tdi
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 35
Skąd: Norwegia
Wysłany: 19-09-2009, 14:07   

Witam.Zabralem sie z demontaz glowicy (wymiana uszczelki)Prosze o porade.W jaki sposob zdjac kolo pasowe na wale w celu zdjecia dolnej pokrywy rozrzadu.Mam jeszcze pytanie odnosnie drugiego paska pod ta pokrywa.Do czego on jest :shock: ?
Pozdrawiam.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 19-09-2009, 18:54   

musisz sobie dorobic klucz do zablokowania kola lub pozyczyc od kogos. Potem odkrecasz kluczem nasadowym. Tak przynajmniej jest w 2.8
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-09-2009, 19:32   

na pewno głowice mają tutaj - przysyłają do PL, troszkę kosztuje, ale mają nawet głowice "uzbrojone" czyli z zaworami i całą resztą.
 
 
kargullo2 
Forumowicz


Auto: Pajero'92 2,5tdi
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 35
Skąd: Norwegia
Wysłany: 19-09-2009, 19:35   

Dzieki za odpowiedz.Klucz bede musial dorobic.Głowice juz sciagnalem uszczelka rozsypala sie w rekach.Glowice dam do sprawdzenia,splanowania i wymiana wszystkich uszczelniaczy.Czy cos jeszcze warto sprawdzic na tym etapie?Ale co z tym drugim paskiem tez sie go wymienia razem z rozrzadem?Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-09-2009, 20:20   

Ściągaczem
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Robert09 
Forumowicz


Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-09-2009, 09:47   

kargullo2 napisał/a:
Witam.Zabralem sie z demontaz glowicy (wymiana uszczelki)Prosze o porade.W jaki sposob zdjac kolo pasowe na wale w celu zdjecia dolnej pokrywy rozrzadu.Mam jeszcze pytanie odnosnie drugiego paska pod ta pokrywa.Do czego on jest ?
Pozdrawiam


Ten trugi napędza pompę wtryskową i chyba oleju też ale dokładnie nie pamiętam jak jest w 2,5
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-09-2009, 10:35   

Pompa oleju w 2,5TD napędzana jest przez wałek wieloklinowy, który nałożony jest na wał korbowy .
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kargullo2 
Forumowicz


Auto: Pajero'92 2,5tdi
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 35
Skąd: Norwegia
Wysłany: 22-09-2009, 21:35   

Witam.Dzieki za odp.Otóż ten pasek napedza nie tylko pompe oleju,ale jest tam jeszcze jakies kolo wyzej.Te kola rowiez maja znaki to znaczy ze musza wspolpracowac w konkretnym polozeniu.Jakis walek balansujacy czy cos?Moze ktos wie gdzie dostac te paski i za ile?
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-09-2009, 11:25   

mały pasek NIE napędza pompy oleju!

mały pasek napędza dwa wałki wyważające dzięki którym silnik pracuje z znacznie niższymi wibracjami - i nic więcej. Wymienia się go zawsze razem z paskiem rozrządu - nie dla tego żeby jego pęknięcie mogło jakoś szczególnie uszkodzić silnik, ale po pęknięciu jest duża szansa (bardzo) że wkręci się w pasek rozrządu - a wtedy mamy małą masakrę.

Pompa oleju nie jest napędzana paskiem.

Komplet do wymiany rozrządu to 2 paski i 2 napinacze - i warto wymieniać cały komplet.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.