Tein vs. D2 |
Autor |
Wiadomość |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 12:15 Tein vs. D2
|
|
|
Mam male pytanko odnosnie gwintu do vr4.Zamowilem z allegro gwint Teina do mojej vr4 no i jak to zwykle bywa zawsze mowia ze dostawa w ciagu 24 godzin ,a jak nie to najpozniej w 48h dostawa do ich magazynu i wysylka do klijenta. Po paru godzinach wlasciciel firmy zadzwonil z info ze nie ma tego zawieszenia nawet w europie i trzeba czekac na nie az przyjdzie z USA. Czekam dwa tygodnie bo termin dal mi miedzy 16-25 marca a zamowienie zlozylem 5 marca i terminik sie zbliza a zawieszenia niet. Wiec znalazlem na ebay.co.uk zawieszenie D2 za niecale 500 funciakow czyli ok. 2300zl co w porownaniu z 4200 za teina daje roznice w cenie. I teraz do setna,jezeli nie bedzie zawieszenia w terminie zrezygnowac na rzecz D2 czy lepiej poczekac na TEINA? Wiem ze chlopaki w Stanach cenili teina ale o D2 nic nie slyszalem,moze jakies info z waszej strony?? A mnie czas goni bo amorki mam do wymiany |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 21-03-2008, 10:19
|
|
|
wg mnie tein bedzie lepszy, choc o opinie tej najlepiej pytac na streetracing, widzialem jeszcze na ebaju zawieszenia marki G4 - tez azjatyckie i w dobych cenach.
co do strony streetracing tez trzeba uwazac gdyz ostatnio jest tam tyle" superprofesjonalistow" ze krytkuja praktycznie kazda firme robiaca tuningowe czesci
gdybym ja wybieral to bral bym tein...ktos na forum raz pisal ze d2 to zawias o klase nizej, chociaz pamietam tez ze o tein ktos pisal ze polskie drogi zabujcze na takie precyzyjne wynalazki...... OPINIE |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2008, 18:13
|
|
|
Wlasnie ,tyle opinni co i fachowcow. Model teina to SuperStreet + z gornymi mocowaniami ,bo modele nizej nie sa oferowane ,zaproponowali mi tez model Mono Flex ale cena 5400 za komplet.O samym gwincie SuperStreet mowili ze nadaja sie do jazdy na codzien a takze na weekendowe wypady na tor a mi w szczegolnosci chodzi wylacznie o delikatne obnizenie no i wymiane amorow bo siedza calkowicie a nie chce sie dlubac w jakies regeneracje itd. Co do polskich drog moja lala i tak wyjezdza weekendowo a na nasze drogi uwazam ze wzgledu na felgi jakie mam zalozone. |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 21-03-2008, 22:42
|
|
|
Witam. VR4, za mniej więcej tydzień(może troche dłużej) będe miał dwa zawieszenia gwintowe . Jedno TEIN FLEX a drugie NEX COILOVER Type GT! - 600 320 171 Robert |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 22-03-2008, 19:42
|
|
|
miedzy D2 a TEIN jest baaaardzo duza róznica... poczytaj streetracing... |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 23-03-2008, 14:10
|
|
|
Racja. Porównanie D2 z Teinem nie ma sensu. INNA LIGA... |
|
|
|
 |
czikoMR [Usunięty]
|
Wysłany: 24-03-2008, 03:49
|
|
|
ja w skylinie mam gwint teina pro street i nie nadaje sie to na polskie drogi na poprzecznych nierównosciach w zakrecie auto przy predkosci 120km/h potrafi przeskoczyc o poł pasa w bok ten zawias jest zbyd hardcorowy na nasze wetepy.
chyba najlepiej sprawdzil by sie jakis zestawik bilsteina cos mi sie zdaje ale nigdzie nie moge znalezc do gto |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2008, 11:22
|
|
|
Wlanie w tym problem ze malo kto oferuje takie zawiasy do vr4 |
|
|
|
 |
|